Lugu sellest, kuidas ma Riias Bocelliga kohtusinđŸ±

Kui ma EsmaspĂ€eval ĂŒhe hoiukiisu ja tema tulevase omanikuga arstil kĂ€isin, siis kĂŒsiti “kui praegused hoiukassid koju lĂ€hevad, siis mis sa edasi teed?” Vastus oli midagi taolist “ohhhisssandjumal, puhkan veidi aega, kuna mul on praegu juba sada aastat hoiukassid olnud, igasugu seentega ja ĂŒks metsik, kes tahab sotsialiseerimist…” ja noh see halalugu jĂ€tkus veidi aega, kuna meil on siin “lĂ”bus” olnud viimase kahe pesakonnaga.
 
TeisipÀeval sÔitsime abikaasaga LÀtti, et minna (minumeelest inglihÀÀlega :D) Andrea Bocellit kuulama. Hotelli otsides vaatasin mina vale aadressi ja nii me jalutasimegi otse kassikoloonia hoovile. Esimesena mÀrkasin kiisupoega, kes kasepuu otsas varest taga ajas. See kassilaps oligi vÀikene Bocelli.
 
KĂŒmnepealine kassipere elas kĂ”rvalasuvas mahajÀÀtud majas, kusjuures iga vastujalutav tegelane armsam kui eelmine. Mina muidugi hotelli ei olnud nĂ”us edasi otsima ja nĂ”udsin, et peaksime hoopis poe leidma. Pood sai leitud ja konserv ostetud ning kassid söödetud. Otsisime hotelli edasi, kuid lĂ”petasime uuesti poes, et Ă”htusöögiks ka konservi neile osta. Õhtu “jĂ”udis” suht kohe kĂ€tte ka ehk “sattusime” kassihoovile tagasi.
 
Kolmandal katsel leidsime hotelli ka ĂŒles. Paar tundi hiljem nĂ”udsin mina jĂ€lle, et tahaks ikka neid kasse minna vaatama. Enne kontserti jĂ”udsime neid veel söötmas ja paitamas kĂ€ia. Abikaasa veel nentis, et minu tempoga, sööme ise ka Ă”htusöögiks kassikonservi.
 
Kui kontsert lÀbi sai, siis nÔudsin kasside vaatama ja paitama minemist. Enamik Bocelli sÔpru magas kuskil selleks ajaks, kuid tema jooksis jÀlle rÔÔmsalt keldrist kohale ja peale meelitusi hakkas meiega mÀngima.
 
Vanakese ergutusel, et Bocelli on kodutu, siis tuli julgus ta röövimiseks. Pistsin mantli hĂ”lma alla, kuid ilmselgelt see talle ei sobinud. Pistsin kĂ€ekotti, kuid ta rabeles ja mul hakkas kurb ja lasin kotist vĂ€lja. Ja siis lĂ€ksin nutumaik suus hotelli ja halasin sellest, kuidas me tema elu Ă€ra rikkusime ja ta ei usalda enam kunagi inimesi ja vihkab meid ja blablabla ĂŒhesĂ”naga.
 
Hommikul nĂ”udsin ĂŒsna vara, et lĂ€heksime vaatama kasse ja viiks hommikusööki neile. Ma olin 100% kindel, et Bocelli ise on peidus ja teda ma enam ei nĂ€e, kuid maja ette jĂ”udes jooksis ta meile esimesena vastu. Andsime konservi ja paitasime ning otsustasime, et peab ikka transpordikotti otsima minema. Nurgapoes ootas meid rÔÔmsalt roosa kotikene ja maja juurde tagasi jĂ”udes ka Bocellike, kes söögiga ligi sai meelitatud.
 
Esimene reaktsioon kotis oli see, et kass hĂŒppas koos kotiga ringi. Ja nagu selgus, siis pisike Bocelli on ka ingli hÀÀlega. Kuna ta nuttis lakkamatult pool tundi ja mu abikaasa halas tagaplaanil “vaata ta sĂ”brad tulevad teda pÀÀsta!” ja “Ă€kki tal on siia ikka sissekirjutus” (ajendatult selle linnapea jutust, et pole pĂ”hjust arvata, et tegu on kodudute kassidega, kuna nad on siia kolinud vms) jms, siis ma tĂ€iega kahtlesin, et me Ă”igesti teeme. Lisaks kartsin bussijuhti ja bussist vĂ€lja viskamist, kuid lĂ”puks mĂ”tlesin, et nooh hÀÀletada saab alati eks.
 
Peal poolt tundi Bocelli kontsert lĂ”ppes ja ĂŒlejÀÀnud aja, pea 5h bussisĂ”itu möödus vaikuses ja Ă€pardusteta. Ilmselt aitas see ka rahuneda tal, et kĂ€isime palderjani ostmas ja puistasime kotikesse seda.
IMG_20171108_155740
LĂ€tlasest kirbud peavad “kahjuks” kaduma ja muud endised kaasmaalased ka, kuid Bocelli sai sissekirjutuse Pesaleidjasse ja meie vetsupoti taha (enda valikul). Ja loodetavasti peale karantiini vĂ”tavad mu asukad ta hĂ€sti vastu ning saab endale toredad uued vanemad otsida! 🙂
 
PS: Uus eluunistus on nĂŒĂŒd LĂ€tti kolida ja seal ka Pesaleidja avada 😀
PPS: Bocelli tundub mulle 3-4kuud vana, see kott on lihtsalt mini.
PPPS: Ma ĂŒtlesin tahtlikult vanemad, kuna minu jaoks on minu loomad minu beebikesed. Omapea sama saamatud, kui lapsukesed vanemateta. And I’m not even feeling ashamed anymore!
Lisa kommentaar

