Hasart 👀

Pulmapäeval oli peol üks minu ülesanne klopsida kokku kastikene, kokku sai ta klopsitud. Kalli ülesanne oli õmmelda kokku väikelapse hõlmiksärk, noh ilmselt sünnitusmajas sellesse kedagi igaksjuhuks ei hakka küll toppima, kuid mõned naljapildid saab kunagi kindlasti tehtud, kuna särgi mõõdu annab välja küll.

Nüüd peidabki kastike endas seda särki ja lisaks ka meie pesa fondikest. “Maalisime” kastikese kaane uhkelt seest ja väljast ära, ning nii ta alguse saigi. Nüüd ma aina lisan sinna raha ja miskipärast otsustasin ka ühe “raamatukese” lisada, kuhu ma aegajalt kirjutan, et mis-kuidas ja miks.

Lisaks “avasin” ka Kalli sünnipäevafondi ja ühe tagavarafondikese pangas ka. Ja mul on tekkinud hasart nüüd, hasart raha koguda. Kui ma varem pigem käisin laisemalt rahaga ringi, et ta oli ja läks söögipoes kuidas läks, siis nüüd mul tuli see tahe normaalseks hakata.

Näiteks oleme ammu mõelnud, et teeks Laupäeviti nimekirja ilusasti ja Pühapäeviti käiks poes ära ning vsjo. Vahepeal on välja ka tulnud, kuid mitte eriliselt hästi. Ja isegi kui on välja tulnud, siis ikka ei jõua ma igapäevaselt korralikult kokata.

Nüüd aga on mul eesmärk, eesmärk käia rahaga niivõrd targalt ümber kui võimalik. Kuna ma tahan täiiiega koguda! Nagu seda ei anna kirjeldada isegi, lihtsalt kalkuleerin ja pusin koguaeg peas, et kuidas käia rahaga mõistlikult ringi, et jääks üle ka kassade jaoks. Veel suurem koi olen, kui ennem 😀 Aga plusse on tohutult, seega midagi halba ma selles ei näe.

Ma seadsin kindlad eesmärgid ka, et kuhu ja kui palju ma kindlasti igakuiselt lisada tahan. Ning ülejäänu tilgutan siis vastavalt võimalustele ja tujule. Hull hasart on sees ning motti on enda liigutamiseks rohkem. Üldse motivatsiooni on meeletult, mõnes teises vallas võtab vähemaks, kuid pean mõtted paika seadma ja küll sinnagi lisandub.

Sellessuhtes on tore ikka, et pulmapidu peetud sai, vähemalt saab nüüd uute unistuste suunas liikuda. Sealjuures hoida näpud ja varbad ning anda endast 101% selleks, et need unistused ka täituksid nii nagu soovitud 🙂

Lisa kommentaar

