Niisama juttu meie untsu läinud pulmapeost.

Kuigi ma enne pulmi suhteliselt lubasin, et kirjutan pulmadest lähemalt, siis ma tunnen nüüd kaks nädalat hiljem, et ma endiselt ei taha. Miks? Teate meil oli ikkagi täiega hullumeelne pidu, inimesed ei pidanud oma kohustustest kinni ja üldse oeh, see oli kohutav. Külalised jutu järgi oli ju kõik hästi, kuid noh, ma isiklikult usun, et seda öeldakse viisakusest 🙂

Lastel oli kindlasti lõbus, kuid täiskasvanutel ilmselt mitte niiväga. Kuigi tegevusi oli neile ja värki, siis need enamus kukkusid õhtujuhil väga halvasti välja. Ma olen pidanud oma õde ikka tagant pushima enne pidu, kuid ilmselt rikkus ära selle kõik see, et ta hakkas minu pulmade asemel enda omale üle mõtlema ja siis jahm. Aga mis seal ikka eks.

Muidu ma isegi ei oleks nii südantlõhestavalt pettunud, kuid meie valss keerati pekki (kui me selle lõpuni olime tantsinud, siis läksime me saalist välja ja ma hakkasin lihtsalt nutma…kuna see oli minu jaoks väga oluline ja me käisime seda õppimas ja harjutasime selle jaoks väga palju). Nagu see oli lihtsalt kohutav. Muidu tuli kõik hästi välja, kuid keset tantsu hästi ilusas kohas läks see “dj” juhtme vastu ja muusika jäi vait. Ja selleasemel, et seda tööle panna tagasi, hakkas tema näpuga seda telefoni peksma ja karjus, et aku sai tühjaks ning seda tegi ta korduvalt. Tegelikult pidi see lugu tal üldse plaadil olema, kuid miskipärast ei olnud ta seda teinud ja pidime nutikast panema enda loo. Ühesõnaga hakkama ta millegiga ei saanud ja me pidime ise minema ja selle muusika käima tagasi panema. Kirsiks tordile ei lasknud ta meie playlisti lugusid, vaid hoopis oma “ämmamoori maja” jm taolisi lugusi. Inimene ongi igapäeva elus selline hästi ebameeldiv ja negatiivne, kuid me uskusime siiralt, et teiste pulmapäeva ta ikka rikkuma ei hakka- paraku aga me eksisime. Nüüd te küsite, et miks me siis üldse sellise inimese valisime jne, nimelt seetõttu, et ta on väga lähedase inimese kaaslane.

Minu pulm oli järjekordne megavastik õppetund sellest, et kui sa juba alguses tunned, et kedagi ei saa usaldada millegiga, siis palun ära usalda ka. Sest kui ikka sisetunne ütleb, et nad keeravad käki, siis nii ka läheb.

Fucked up ühesõnaga. Ma tean, et ühel päeval võibolla lähevad need negatiivsed emotsioonid ka lahjemaks, kuid nagu näha, siis veel mitte. Pigem mida rohkem aega edasi, seda enam ma saan aru, kui nõme pulmapidu meil kokkuvõttes oli. Jah mitte teiste jaoks, kuid minu jaoks küll.

Kogu pulmapäeva ainus tore, hea ja täpselt ideaalselt välja tulnud asi oli pildistamine. Fotograaf oli ainus kelles ma pettuma ei pidanud ja kellega meil tõesti tore ning lõbus oli.

Õed mul ütlevad küll, et nad ei saa aru mida ma ajan, see asi ei olnud midagi nii hull. Kuid ilmselgelt kohe kui ma ütlen, et kujuta ette kui see sinu pulm oleks olnud ja sa näed kuidas kõik läheb niipekki kui üldse annab, siis on vaikus majas. Aaa ei tegelikult öeldakse, et oleks võinud ka hullemalt minna- no hullem oleks saanud olla vaid see, kui peopaik põlema oleks läinud.

See oli tegelikult minumeelest ikka täiega katastroof. Jah külalised ei saanud ilmselt üldse niiväga aru, kuid mina ju sain. Ja siis lohutataksegi, et peaasi, et ise rahul olite ju. Nooh on vast küll see peamine, kuid meie ei olnud rahul ja no kohe üldse mitte. Külalistel oli enamvähem tore olla mulle tundub, et lihtsalt tundus veidi ligadi-logadi aga ei midagi hullu.

Mina aga nägin kuidas kõik oli totaalselt valesti ja see ajabki nii mõruks meele. Pulmapäev oli tore päev, kuid pulmapidu oli kohutav ja no ei kordaks ikka küll.

Loo moraal, siis ära usalda kedagi keda sa tunned, et ei saa 100% usaldada. Kuigi noh jah, ma ei usaldagi kedagi niipalju but still. Oleks pidanud ikka oma sisetunnet kuulama.

Aaa ja siis eriti kirss tordile on kuulda seda, kui keegi, kes osaliselt midagi aitas pulmapäeval teha, ütleb teistele, et aa te pole veel abielus ja saate tagasi teha. Nagu Aitäääh! Ütleks ära, et mina ei palunud mitte kellegilt (peale õhtujuhi), et ta midagi teeks või aitaks kuidagi. Kõik teised käisid ise meile oma abi ja “teenustega” peale ning kui ma isegi ütlesin, et mulle tundub, et see ei mängi välja, siis käidi ikka peale. Ning nagu arvata oli siis ei mänginudki nad välja oma asjadega, kuid mina olen ju selles süüdi, et nemad enda kohustusetega hakkama ei saanud 🙂

Ja no otsus mitte võtta proffesionaalset õhtujuhti oli ka loll otsus, kuid kuna ma eelnevalt pulmas nägin “proffesionaalset” õhtujuhti kes oma kohustustega hakkama ei saanud, siis sealt tegin ka oma eelarvamustega otsuse. Ega enam ei ole midagi teha kui oma mõrust tujust üle saada. 

Nüüd te siis teate seda, et miks ma pulmast kirjutanud ei ole pikemalt. Kui me pildid kätte saame, siis võibolla mõni positiivsem postitus tuleb ka, kuna dekoreerimise osas, siis nägi peopaik küll imeilus välja ja sellega me saime küll vägahästi hakkama! Ühesõnaga ainsad asjad millega ma oma pulmapäeval rahul olin- meie välimus, peopaik ja meie armas fotograaf.

Ja ärgu palun tulgu keegi mulle ütlema, et mida ma halan, see on minu blogipesake ja halan palju tahan 🙂

 

Lisa kommentaar

