17 days to go: pulmaplaneerika 👰🏻🤵🏻

Ma tean, et ma ainult pulmadest hetkel räägingi, kuid meil on siin paras pulmaplaneerika (tähendus: pulmade planeerimine ja paanika segu) käsil ka ju. Kui ma parasjagu pulmadest ei kirjuta või mingeid asju ei aja, siis ma mõtlen asjadest mida ma peaksin ajama või tegema/otsustama. Ja samalajal mõtlen, et “Appi ma ei jõua, appi aga ma ju pean, issverküll liiguta ennast juba ja tee midagi ära!!”

Ma pealkirja jaoks päevi lugedes pidin südari saama, kuna 17 päeva ainult! Kontrollisin üle, jep endiselt seitseteist päeva. Meil on niipalju asju vaja teha ja aega on ainult 17 päeva, i’m going nuts! Ja lisaks siin vingumisele, siis jah, ma ausõna koguaeg ajan neid asju! Või vähemat mõtlen sellele… Kuid pingeid on vaja ka maandada eksole 😀

See nädal on meeletult tegus olnud. Kui varem olid vaid ideed ja materjalid, siis nüüd on juba meeletult paljud asjad teostatud ka saanud. Oli ka aeg eksole 😀 Nagu varem ei oleks midagi valmis olnud… Tegelikult ma ei ole asjade viimasele hetkele lükkaja, kuid miskipärast on päris paljude pulmaasjadega just nii läinud.

Eeenivei pulmaküünlad saime valmis, pokaalid leidsime sobivad ja kaunistasime ära, külaliste kohaplaanide raam sai valmis meisterdatud ja paljupalju asju sai veel tehtud. Kuigi kohaviida värgis ma olen natukene kahtlema hakanud, kuna mulle hakkas üks teine idee meeldima ja see sobib laual olevatega kokku küll, kuid eks näis. Pisikene detailimuutus oleks vaid, seega eimidagi suurt.

Vahepeal suutsime pulmakleidi veidi ära rikkuda, fittingut tehes ilmus sinna üks pisike plekk ja ma mõtlesin, et me ei saagi sellest lahti, kuna see ei tulnud maha lihtsalt. Õnneks mu geenius õde sai korda selle. Pidime paar detaili ka ümber tegema ja eemaldama, kuna otsustasin, et mõni asi ei meeldi ikka. Vahepeal otsustasin üldse oma kleiti vihata, nii selle pleki tõttu, kui ka ebasobivata detailide. Aga tegelikult ma siiski jumaldan enda kleiti! Lihtsalt juhtmed vajavad välja tõmbamist vahel.

Ja kui meil veel loetud päevad tagasi kummalgi kingi ei olnud, siis täiesti imekombel leidsime mõlemale kingad ühepäevase shopingu käigus. Kuigi mina pean ikka kõvasti harjutama seda kontsadel käimist ja paluma kõrgematelt jõududelt, et ma pulmapäeval trepist alla ei kukuks või niisama jalutades jalga ei murraks. Kuigi see ütlus “break a leg!” peaks õnne tooma, siis palun mulle mitte seda soovida, tänud juba ette! Poes suutsin ma kogunisti neli korda väikestviisi koperdada, kuid need kingad on niiilusad, et ma ei suutnud neid maha jätta ja võrreldes teiste tippkontsadega ikka supermugavad. Ja noh, viieteist minuti kohta, siis neli koperdust pole vast hullu 😀 Heaaa lohutus….

Peaks nüüd ühe final fittingu ära tegema ja triikimisele saatma kleidi ja ülikonna, oleks ka aeg eksole! Issand ammu oleks pidanud seda tegema! Ja peaks need pisidetailid ära otsustama ja ära ostma vajaliku. Nimelt on meil vaja mõelda välja Kalli riietuse osas kas a) roosa särk valida ja osta juurde mansetinööbid või b) valida sinine särk ja osta juurde valge lips. Lisaks ei suuda Kalli ära otsustada, kas ta tahab vesti või ei taha, mina olen erapooletu. Vest on ilus, kuid kui ta otsustab ilma, siis läheb ilma. Ma isegi ei viitsi mõelda, et mida mina tahaks, kuna ma pean niigi palju mõtlema eksole…

Vahepeal kui juhtmed jälle kokku jooksevad, siis mul on blokk peal ja ma mõtlen, et mul on kõigest niiisuva. Peaasi, et midagi kuidagi olemas oleks ja suva noh. Kuna noh, nii naeruväärselt vastik on see, et ma alustasin planeerimist JUBA aasta tagasi, kuid ikka tuli hunnik viimasehetke erroreid. No nt sõrmused, kui nüüd kohale ei peaks jõudma, siis vot see oleks maailmalõpp, ok ei oleks, kuid see oleks kohutav! Ma usun, et ma ei pea isegi seletama, et miks küll. Selline tunne, et oleks pidanud mingi 4 kuud varem need vist tellima. Endameelest arvestasin ilusasti topeltaja, juhuks kui miskit juhtub, kuid läks siis nii. Ok vingumise asemel pigem võiks loota, et need ikka jõuavad kohale, seda loodan samas niikuinii 😀

Tahaks täiega igasugu meisterdusi näidata juba, kuid niikuinii pole aega ja tahaks ikka ilusate piltidega neid postitusiSamas pulmapildid saan ma ilmselt alles kuskil Oktoobris, seega who knows, peaks vist ikka kellelgi laskma pildistada neid ennem ka.

Juuudas kui segaselt annab kirjutada ahh? 😀 Eeenivei ei toimu meil siin midagi erilist, vaid sama vana hala. Peale pulmi alles tulevad uued tuuled ma pakun, seni on meil täies hoos see pulmaplaneerika.

Mul on mingi hunnik mõtteid ja ideid, et mida kõike ma teile ka näidata tahan, kuid eks näib kuidas välja kukub. Ilmselt enne Septembrit asja minust siin ei saa. Ja kõigele lisaks pean ma aitama oma õel tema pulmi korraldada, mis on 21 päeva peale minu pulmi, oiii kuidas aju saab vatti praegu. Kuid tema aitab mind meeletult, seega aitan teda vastu ka heameelaga, kuigi ma ideaalis tahaks alustada nende asjadega alles peale oma pulmi, kuna no ma lähen muidu hulluks ära varsti 😀

Lisa kommentaar

