Imepisikene pildisadu🖼

Pealkirjaks on küll pildisadu, kuid ega tegelikult ma siia eriti pilte ei lisa 😀 Mõned aga üritan ikka välja valida. Nagu ikka, siis tuli siit rohkelt loba 🙂

Nagu ma siin vahepeal lobisesin, siis me käisime pildistamas. Täna pesus olles ma mõtlesin, et ainult nädal ja kolm päeva ning juba ongi pildid käes! Ja kui ma peale pesu gmaili avasin, siis olid pildid juba valmis! Vähe ei olnud õnnelik eksole 😀

Esiteks vaatas, et oiiikuiilusad ja Kalli ning meie kuts nägid mõlemad niiarmsad välja, kuid enda välimusega ma küll rahul ei olnud. Särgivalik sellessuhtes jama, et rinnahoidja äär paistis mõnel pildil ja oleks vahepeal pidanud oma rotijuukseid kammima. Tegelikult pidin ma oma lõpukleidi panema, kuid otsustasin viimasel hetkel, et see on liialt uhke ja tahaks ennast mugavamalt tunda. Mugavuse suhtes tegingi õige valiku, kuid ma usun, et kleidiga oleksin palju-palju ilusam välja näinud.

Me ootasime neid pilte elukaua, et saaks ikka facebuuuki koos ilusaid pilte 😀 Me erilised pildiklõpsutajad pole, seega pilte meil väga koos ei olegi. Esialgu ma siis natukene imetlesin, torisesin enda riietevaliku üle ja selle, et ma juukseid ei kamminud vahepealsel ajal. Valisime facebooki pildid välja ja läksime jooksma. Tagasi tulles loomulikult avasin kausta uuesti ja siis enam ei olnud niipahur enda välimuse üle. Ja olin veelrohkem armunud piltidesse. Ma olin ka ennem piltidega rahul, kuid nagu öeldud, siis enda välimusega ei olnud. Pildid on supppperilusad minumeelest 🙂

Ütleme nii, et lihtsalt mu ootused enda välimuse osas, need olid kõrgemad 😀 Aga nagu ma enne pildistamist mõtlesin ka, siis oleks ikkagi võinud lokid teha ja pikkade käistega pluusi vms valida. Lihtsalt mul on oma käte osas komplekse, kuna need on jumalaaast peenikesed ja tänu 4-5aastasena läbi kogetud käeluumurdudele, siis natuke väärakad ka 😀 Ja noh nagu öeldud, siis rotijuuksed, mis juba mingi 2 aastat välja kasvavad oma punasest…

Ilmselt ma oleks ka oma välimust rohkem sättinud, kuid meil oli elukiire päev. Käisime mu õel külas teises linnas, et torti maitsta ja paar kutset juurde printida. Ja kui koju tagasi jõudsime, siis oli väljaminekuni vaid tunnike aega. Iseenesest oleks võinud ka otse minna, kuid plaanisime sedapidi, kuna koer ootas ju kodus.

Vahepeal mainiks ka ära, et tegelikult kui ma üldse niiväga oma komplekside kallal ei vinguks, siis ilmselt teised ei paneks neid niivõrd hästi tähelegi. Kuid ma ise olen selline kes alati piltidel igat asja märkab, seega misteha noh 😀

Uuuuh jälle ma loban, deem you woman! Igatahes meie armas fotograaf oli Maris (fbs on Maris Sits Photographyja no ilmselgelt pean ma teda kiitma. Enne pildistama minekut ma mitu nädalat pabistasin, kartsin seda, et üliebamugav saab olema. Et me ei suuda vabalt olla ja oleme pinges ning üldse on imelik olla.

Kui me aga kohtusime, siis korraks oli ikka pinge, kuid enne pildistamist oli see juba läinud. Maris on nii rõõmsameelne ja armas ja üldse niiniitore! Roosamanna ma tean, kuid no Maris ongi niinii armas minumeelest 😀 Ja vägavaba oli olla, ilmselt seetõttu ka, et soovisimegi rohkem loomulikke pilte. Mõtlesime tagantjärgi, et pulmapäeval peab rohkem poseerima. Musupildid paarifotodeks on ülinummid, kuid see oleks küll kahju, kui meil kõik pulmapildid musipildid oleks 😀 Kõik praegused ilmselgelt ei ole musipildid, kuid minumeelest vähemalt tunnikese sellest kahest, me reaalselt musitasime…

Pika loba lõpuks, siis meie soovitame nelja käe ja nelja käpaga Marist! Isegi meie hüperaktiivsest koerast saime nummisi pilte! Kõigeparemaid ma teatud põhjustel jagada ei saa, kuid noh, mõned üksikud kullatükikesed saan ikka lisada siia. Maris teeb ikka imelisi pilte 🙂

MarisSitsEjaI.jpg

MarisSitsEjaI4

MarisSitsEjaI.jpg

MarisSitsEjaI5

MarisSitsEjaI.jpg

Nagu te näha võite, siis sel pildil Lucky veel koostööd ei teinud 😀 Seda sel põhjusel, et see oli suht alguses ja no ta oli ikka väga excited uue koha üle. Muidu on ikkagi meganumps pilt minumeelest 🙂 

Lisa kommentaar

