Hääästi palju möla 💭

Mul on niiipalju millest rääkida, kuid seda feelingut ei ole enam viimasel ajal peal. Nagu paarkorda olen alustanud kirjutamist ka, kuid kõik näeb väga vale välja ja siis olen pooleli jätnud. Siit ka pealkiri, kuna sellest tuleb täiega mölapostitus, ma ütleksin loba, kuid see oleks liialdatud 🙂

Täna on mul sünnipäev, täpsemalt siis juubel, et peaks uhke tunne olema? Või missuguse tunde see sünnipäev üldse tekitama peakski? Ma siin mõtlen, et kas sünnipäeval peaks olema sünnipäevatunne peal? Kõik enda täiskasvanuaastad ja ka mõned aastad enne neid, minul seda sünnipäevatunnet ei ole olnud. Kuigi tegelikult väiksemana mul ei olnud üldse sünnipäevi, kuna meie pere ei pidanud neid, isegi siis oli mul sünnipäevatunne peal. Kuid kui ma kuskil 14-16 olin ja ise peo korraldasime, isegi siis enam ei olnud mul seda tunnet peal, kuigi pidu ju oli ja kingid.

Küsisin Kallilt ka enne ja tema ütles, et tal ka seda tunnet ei ole olnud. Kuigi ma olen kõik meie koosveedetud aastad talle küünaldega tordid ja kingitused teinud. Ühesõnaga kas see on mingi täiskasvanuelu värk? Suureks saamine? Kuna nagu öeldud, siis oma viimased alaka aastad mul ka seda tunnet ei olnud. Kas kellelgi üldse on sünnipäeval see sünnipäevatunne? Kas saab veelrohkem sõna “sünnipäev” kasutada? 😀 Mainiks igaksujuhks ära, et tordi-kohvi-shampuse ja kingid olen juba saanud, seega tunne ei tohiks puududa, kuna sünnajura pole vms. 

Sain sünnipäevaks varakult ära Andrea Bocelli kontserdipiletid ja kuigi ma olen tegelikult MEGAAAA elevil, siis edasi ei oska fiilingut kirja küll panna. See peaks vist piisavalt ütlema, et kui ma need piletid kätte sain (nädal tagasi), siis esimesed päevad käisin ringi ja mölasin kõigile plikahäälel “ma lähen Andrea Bocelli juurde!!!” ning nimi “Andrea Bocelli” kõlas neil esimestel päevadel oma paarsada korda. Ka koeraga jalutades sai paar tantsuringi tehtud, samalajal “Andreaaa Bocelli” kilgates-inisedes? Noh kujutage ette seda peenikest elevil plikahäält 😀 

Teisele teemale hüpe!

Käisime eile pildistamas, ma rohkem praegu ei hakka ütlema, et üllatavalt mugav oli! Ma tõesõna arvasin, et meil on koguaja üliebamugav ja vastik, kuna no me pole kunagi pildistamas käinud. Maris oli aga niitore ja armas, et temaga oli ülivaba koos olla. Ma usun, et kuigi ta meie kohta sama väitis, siis natukene ebamugav võis tal ikka olla 😀 Kuna meie oleme ju meie, seega paarkorda tuli ülitotakaid hetki. Näiteks ma usun, et ükski paar ei ole kunagi varem küsinud, et kuule teeks kõhupildi…mehe kõhust….Kalli ei ole mingi rämepaks, kuid võibolla olete seda videot näinud, kus tüüp lükkab oma jumalapisikese kõhu suureks palliks, no ta suudab mul sama teha… Ma neil hetkedel pikemalt ei hakka peatuma, kuna khmmm me oleme veits iimelikuuud 😀

Ma ei jõua pulmapäeva ära oodata! Seoses pulmadega, siis asjad arenevad ja aju ei arene. Kõik on nagu mõeldud suht vist ja paigas, kuid minu aju ju rahu ei saa ja siis ta ketrab kuskil taga kette. Hullult pinge on peal, et kõike oleks vaja tehaa!!! Tegelikult reaalsus on aga see, et kõik on ju suhteliselt paigas. Ok mõned asjad on vaja ajada, kuid noh, tegelikult on kõik ju chill 🙂

Ühesõnaga ülipalju asju on käsil ja ülipalju oleks vaja teha, kuid aega ei ole. Isegi kui aega on, siis ei ole viitsimist. Meil on nüüd viimane nädal puhkust ja siis ongi läbi. Ja tahaks lihtsalt lebotada täiega, kuid samas tahaks matkama minna. Niivõrd uskumatu kui see ka ei ole, siis me ei ole matkama jõudnud. Lihtsalt iga päev või ülepäeva on mingi asi ees, seega ei ole olnud võimalust minna. Homme hommikul tahaks minna, kuid samas üüüldse ei viitsi. Ilmselt aga löön end jalaga peppu ja ikka läheme, kuna ma ju tean, et hiljem ma kahetsen kui ei lähe.

Niiiipalju segast möla, loodetavasti keegi üldse suutis lõpuni ka lugeda 😀 Ma võibolla kunagi hakkan normaalsemaks tagasi, ehk üritan kirjutada mitte niisegaselt kui praegu. Kuigi kui selgelt ma varemgi kirjutanud olen eksole 😀 Tahaks loota, et naaatukene selgemini ikka…

Lisa kommentaar

