💖Areneme👰🤵

Käisime täna cateringuga mõisa üle vaatamas, et lõplik lauaplaan paika panna. Ütleme nii, et kogu korraldus muutus. No nii totaalselt, et mina seda küll ei osanud oodata. Kuna seoses lauaplaani muutustega, siis muutub ka ruumide plaan ja dekoratsioonid jne. Lisaks on mõis PALJU-PALJU ilusam, kui oli ta esmasel külastusel. Rohelus annab ikka kõvasti juurde ja nad olid ruumides ka natukene ümberkorraldusi teinud 🙂

Ma olin nagu ausõna megaüllatunud, et me nii ilusas kohas abielluda saame 😀 Ja kuuldes, et meie pulm on ainus sel aastal, siis noh suu jäi lahti. Lihtsalt miks? Kuidas keegi peale meie seda pärli avastanud ei ole? Ulmevärk ausalt ka. Minumeelest on niikurb see, kui mõis suletakse seetõttu, et niipaljud selle silmist mööda lasevad vaid seetõttu, et see ei ole remonditud. Seal mõisas on kusjuures mingi vibe, lihtsalt ma ei oska seda seletada, kuid ma olin niivõrd elevil, et esimesed 15 minutit lihtsalt värisesin 😀 

Back to point, siis pikast lauast ütlesime laht. Lihtsalt minule ei istu U kujuline laud, kuid lihtsalt pikk poleks inimesi ära mahutanud. Seega minu täiesti esialgne soov, et oleksid ümarad lauad, see saab nüüd teoks! Tulevadki ümarad lauad ja ühe laua äärde mahub istuma viis külalist. Meile ehk pruutpaarile on täiesti eraldi laud, mis oma kujult on ovaalne.

See kõik tähendab nüüd seda, et tulevad ikkagi nimelised istekohad või vähemalt lauad. Pigem vist nummerdan lauad ära, tundub kergem niipidi ja ilmselt ka ilusam. See, et kuhu ja kes, vot see saab veits keerukas olema, kuid mõtleb välja. Ma ei suuda 1. Augustit ära oodata! Selleks kuupäevaks peaksid kõik olema teada andnud, kas on tulemas või ei. Seega saan ma alles siis hakata edasi mõtlema seda osa.

Seoses lauaplaanimuutuste ja numbriliste istekohtadega, siis ma tunnen nüüd, et niipalju on mõelda ja teha vaja. Kuna meil on ju täiesti eraldi ovaalne laud, siis tähendab see seda, et tahaks sinna meie nimesi ikkagi või leierdatud “groom and bride” silti vms. Sellele ma aga varem ei mõelnud absoluutselt, seega ettekujutust isegi ei ole. Samas ma tahan, et kõik oleks hästi lihtne ja ilus, palju soove on noh 😀

Tahaks meie lauale sellist õrnalt tufustiilis (enda sõna vist? :D) seelikut, kuid lilledega kindlasti niipalju ei pinguta. Me jõudsime järeldusele, et kuna mõis on ikkagi mõis, siis afrotsirkuse stiili asemel kaldume siiski rohkem elegantse ja tagasihoidliku poole. Eelmisest korrast lihtsalt tundus, et kaunistamisele peab täiega rõhku panema, kuid nagu öeldud, siis seekord nägin kõike veidi teise pilguga 🙂

tufuseelik.jpg

Tufuseelikuke millest jutt oli.

Kokkuvõttes ma kaldun nii saja erineva kaunistusviisi vahele laiali, et ma ei teagi mida ma tahan! Wheeeelp noh 😀 Tegelikult küll ma välja mõtlen, kuna enamik dekoratsioone on ju olemas ning lisada on vaja vaid nipet-näpet kraami.

Cateringu kohta ütleks niipalju, et siiani tundub, et tegu on supertoreda firmaga! Lihtsalt igas asjas annab nõu ja pakub lahendusi. Niinii tore on suhelda selliste inimestega, kes suhtuvad justkui iseenda sõbranna hakkaks abielluma 🙂

Caaaant wait!!!😊😊😊

 

Lisa kommentaar

