Vääsinuuud

Viimasel ajal ma polegi kuidagi jõudnud kirjutada, ega ma täpselt ei teagi millest see tuleneb, kuid natukene on nagu kiire ja sama pole sellist tuhinat olnud ka.

Ma ikka vaikselt ajan pulmadega seotud asju ja aeg kulgeb kuidagi aeglaselt, kuid samas niivõrd kiiresti.

Lisaks olen ma avastanud, et mul on vist mingi stress peal ja see ajab mind elunärvi. Ma lihtsalt olen nagu mingi väike kuradikene aegajalt. Ning see pinge mis on, see ajab veelgi rohkem närvi, kuna koguaeg on mingi vastik ärritunud olek peal. Lihtsalt täiesti lampi noh, ega mingi põhjus peab sel olema, kuid ma pole suutnud välja mõelda, et mis siis täpsemalt.

Ja hiljem kui see närviline hetk-aeg-päev möödas on, siis kirun ma ennast maa alla selle eest, et ma niinõmedalt käitusin ja mõtlesin. Näiteks ajas mind mu Kallima sugulane ülinärvi ja kuna ta oli mind juba teist päeva seal terroriseerinud, siis ma lõpuks lihtsalt ärritusin ja veidi tõstsin häält, üldse ei karjunud kuid ärritusin ikkagi noh.

Lihtsalt niinärvi ajas lõpuks see, kui keegi ajab Sulle, et Sinu toitumisvalik mitte süüa liha ja kala on mingi usk, mille tõttu tuleb Su pulma sulle preester pähe vett valama jne jne…aaargh lihtsalt noh. Ja isegi kui see oleks minu usk, siis midakuradit see kellegi teise asi on eksole. See isik on ühesõnaga selline, kes surub teistelt pidevalt oma arvamusi ja asju peale jaa aaah, ühesõnaga veidi pinda käiv. Ja selle ärritumise tõttu, on mul nüüd siiamaani niipaha tunne. Jah teised lohutavad küll, et ta ongi selline inimene ja see hääletõstmine polnud nii hull, kuid ise tunnen ennast ikka pahasti.

Ma mõtlesin, et peaks vist jooksma minema, see suhteliselt hästi aitab mul pingeid maandada. Kuid sellega on jälle see, et peab ennast sundima ju, kuna ega naljalt ei viitsi ennast liigutada küll. Lihtsalt ma ei tea.

Pea lõhub ka hullumeelselt ja mingi tobe nohu on, seega kogu see kompott kokku, et viimased nädalad on nagu mingi maeiteamis olnud, see kõik on niivõrd kurnav. Ja saaks ma siis aru millest see kõik tuleneb…

Ühesõnaga tahaks juba normaalseks inimeseks tagasi saada, pretty please? 

Lisa kommentaar

