Godzilla-bridezilla👿

Ma mõistan nüüd ideaalselt miks pruudid ei taha, et kellegi pulm nendega lähestikku oleks ja veelgi enam enne oma pulma. Sorrrrri aga veelgi kurjemaks ajab see, et meie olime juba kõvasti varem kihlunud ja oli teada, et me abiellume sel suvel.

Me sõidame praegu Kallima emaga pulmalinna ja jutuks tulid meie pulma dekoratsioonid (ise küsiti) ja rääkis siis tema õe omadest. Kõige nõmedam asi mida kuulda on see, et kellelgi on samd detailid mis sinul. Mul on ülisuur ports jooksvaid roosivarnikuid(?), nagu meie pool peokohta peaks neid täis olema. Ja tuli välja, et ta õe pulmas olevat ka. Kui need on täpselt samad, siis ma ei tea mida ma teeen…

Mu esimene pilt peas oli, et ma lähen sealt pulmast minema, jätan oma mehe ka maha ja ei abiellugi üldse 😀 Godzilllla alert noh!!!

goosh…tegelikult kui ongi sama, siis maeitea, hakkan nutma vist 😀 Muu on ju suva ja saab ümber teha, kuid kui just põhidekorit peab muutma, siis ma reaalselt tunnen hetkel, et ma jätan oma pulmad üldse ära ja olen elulõpuni püha viha täis…

Ma olen nii faking närvis ja see ajab mind veeelrohkem närvi, et miks pagan ma niinärvis olen?!? Ma lihtsalt tunnen nagu mulle oleks keegi täiega ülekohut teinud 😀 kuigi mingi mõistusel olev pool saab aru, et “no worries” kuid see teine pool märatseb omaette seal ja elab ennast välja…

Tahaks lihtsaltt chill ja rõõmus olla ning nautida seda päeva, kuid ilmselgelt ma seda teha ei suuda :\ Oleks pidanud ikka talvepulma tegema…

Ja peale tänast on veeeel üks pulm ees ootamas ja see vaid 10p enne meie enda tähtsat päeva…

Sain halatud, edu mulle tänase lõpmatuna näiva päeva ees. Ja kell saab alles kaheksa…

EDIT 2.5h hiljem: Sain oma hommikukohvi ja rahunesin maha 😀 Asi oli ilmselgelt 2.5h ööunes ja hommikupahuruses. Oh well, ma olen väsinuna ja pahurana täiega koll 😀 Hommikud ei ole minule…

Lisa kommentaar

