🎵🎵🎵

Puhas loba, kuid ma pean selle enda seest välja saama 🙂

Ma jumaldan Andrea Bocellit, lihtsalt kuidas on võimalik, et sellise häälega inimene eksisteerib? Mulle ei mahu lihtsalt pähe, kuna ma reaalselt armastan tema lauluhäält ja lugusid. Tal on imeilus hääl, no reaalselt nagu inglil 😀 Kuigi ma praegu ei mõista, et huvitav miks selline ütlus üldse olemas on? Googeldasin küll, kuid vastust ei saanud. 

Ja ma ei mõista, et kuidas ma teda varem ei avastanud? Ma teadsin, et ta eksisteerib, kuid mitte nii, ma ei olnud kunagi huvi tundnud. Mis on ilmselgelt kummaline, kuna ma olen selline imelik, kes võib mõnikord kogu päeva jutti klassikat kuulata.

Avastasin ta mõned kuud tagasi, ajal kui hakkasime pulma avavalsi laulu valima. Sellest postitusest saab ilmselgelt aru, et esitaja on meil leitud, kuid seda mis laul tuleb, seda ma avaldada ei taha. Kuigi meil on juba ära valitud, siis pole veel tantsutundidesse jõudnud, seega lauluvalik võib veel muutuda. Ma esialgu soovisin, et mu õde mängiks klaveril avavalsi loo, kuid paar päeva tagasi mõistsin, et ta hääl on ikkagi see x faktor minu jaoks.

Muusika on üldse kummaline asi, ma olen selle üle pead vaevanud ikka tunde ja aastate jooksul kokku isegi vast päevi. Seejuures, siis inimesed on ikka kummalised olendid, nii heas kui ka halvas mõttes. Maailm on üldse imelik paik…

Lisa kommentaar

