Tegelikult olen elus ja pulmalainel😊

See on selle klišee pealkirjaga kirjutisekene nüüd. Viimasest korrast kui ma oma nägu näitasin, siis jääb mulje justkui ma oleks ära surnud või sarjasõltuvuses 😀 Tegelikult mitte kumbagi neist, kuna ma ausõna lihtsalt ei ole siiamaani julgenud ühtegi osa “Criminal Mindsi” vaadata. Lihtsalt natukene toimetamist on olnud. Tunnen ennast vaikselt juba megatublina, kuna no niipalju asju toimub koguaeg.

Sain Cateringu ära valitud pulmadeks ja üldse meeletult palju asju aetud. Varem ma mõtlesin niiüle ja stressasin, tahtsin saada soodsamalt ja see ajas stressama vist. Nüüd otsustasime, et valime esikohal mugavuse ikkagi ja siis vaatame hinda, see on siiski meie eriline päev ja vaid ühe korra elus 🙂 Loodetavasti 😀

Proovipildistamine sai paika pandud, pulmakoha üle vaatamine Cateringuga sai paika pandud, floristile sai kirjutatud, et pakkumist küsida. Kutsed said ära mõeldud ja planeeritud, isegi tekst on valmis ja järgmise nädala lõpus hakkame pusima. Kuidagi meeletult palju asju sai paika, lihtsalt meeletult! Ma ei tea mida ma ennem tegin, mõtlesin niisama üle ja stressasin vist, kuid asjad nagu küll ei liikunud. Ma ei oskagi loogilist seletust siia leida, kuna ma ausõna ise ka ei saa aru noh.

Eenivei asjad liiguvad jubekenasti ning kõik on chill 🙂 Millalgi on oodata pulmateemalisi postitusi ka, kuid ma ei hakka neid enne tegema, kui asjad reaalselt ka liiguvad. Ma ei tohi liialt ette mõelda, planeerida ja plämada. See kõik ajab mu lihtsalt stressi ja no ausõna- no thankyou! Olen avastanud, et asju peab ajama vaikselt ja rahulikult uimates, nii ei tule stressamine ligi.

Hetkel vaevan pead selle kallal, et mis kellaajal alustama ja lõpetama peaks. Meie pidu toimub Teisipäeval, iseenesest mina selles probleemi ei näe, kuna vabaks peavad külalised saama vaid ühe päeva. Alkoholi meil ju ei pakuta ja kuna meil on palju pisikesi põnne, siis pidu lõppeb hiljemalt üheksa, tegelikult tahaksime tunnike varem, kuid on kahtlus, et ei jõua kaheksaks. Lisaks mõtlen veel, et ehk peaks menüüd väiksemaks tõmbama, kuna pidu on suhteliselt lühike ja alkoholi ei tarbita. Kuid eks selle räägin läbi cateringuga kui kohtumine toimub.

Dekoratsioonide osas ongi hull dilemma, ma ju tellisin elupalju igasugu ilusaid asju, kuid otsustasin nüüd, et soovin söögilauale ikkagi eluslilli. Aga samas pinda on mida kaunistada, seega saab kõik ära kasutada küll, kuid kardan seda, et võibolla läheb liiga kirjuks? Ahh eks näeb seda asja 🙂

Aaa ja otsustasin, et teeme selle niinimetatud ametliku osa ikka kohapeal, kuna see “õnnepalee” saali pressimine pole kunagi olnud minu nägemuses. Nüüd saab seda siis ka dekoreerida ja elevusega oodata! Kuigi ma nagu eikujuta veel ette, et kas peaks mingid vanded ka kirjutama või ei? Palju-palju küsimusi on soojas 🙂

Lisaks meie oma pulmadele on meid Suvel ees ootamas kaks pulma ja Sügisel vist ka üks. Ja ma olen nii excited(!!!), kuna me ei ole veel paarina üheski pulmas käinud! Nagu päris paari tunne tekib vaikselt 😀 

excited

Lisa kommentaar

