3 days to go 🏕

Kolm päeva on veel jäänud ja juba saabki linnast minema, can’t wait! Kallil hakkas puhkus juba Reedest, kuid mul on veel vaja tööl käia 3 päeva. See on see, kui üks peab kõik oma puhkused poole aasta sisse mahutama🙄 Suvel on mõlemad puhkused meil koos, kuid praegu mina puhata siis nn ei saa.

Ma siin enne mõtlesin, et huvitav kuidas on võimalik, et ma olen matkajatüüpi kuid telkija mitte? Sellessuhtes, et matkamine on mõnus(!) ja seda teen ülimalt hea meelega, kuid kui ma mõtleksin, et sõidan lihtsalt autoga metsa kohale ja telgin, siis no thankyou. Tundub kuidagi jubemõttetu ja pointless, ok oleks mul lapsed, siis nende nimel küll, kuid muidu mitte.

Matkamise juurde paraku aga käib telkimine ja kui ma need kokku mõtlen, siis meeldib ikka telkida. See tunne lihtsalt mis on peale pikka päeva teel olekut, see on kuidagi nii mõnus. Käidud kilomeetrid seljataga ja viskad oma telgi püsti, teed lõkke ja naudid lihtsalt. Oeeh, ma ei jõua ära oodata!

Valituks sai siis Oandu-Aegviidu-Ikla matkatee ja käime ära kuni Aegviiduni, see teeb siis 78km, nelja päevaga peaks see käkitegu olema. Tegelikult selle raja teine osa, see 38km on minul ja Kallil ära käidud, kuid mu õde kes meiega liitub, tema pole seal käinud. Ja eks seekord võtame rahulikumalt ja vaatame rohkem ümbrust, eelminekord käisime selle ära vähem kui 24h jooksul, sinna sisse siis magamine ka. Suhteliselt rapsisime, kuna söök sai otsa 😀 Sel korral oleme targemad ja võtame kõvasti rohkem toitu kaasa, kuna kui sa ikka kõnnid matkakott seljas (või isegi ilma), siis energiat läheb tohutult ja sööki samuti.

Kusjuures eelmisel matkal oli minul kerge, kuna mul ei olnud kotti seljas ja kõndisin lihtsalt ennast vedades. Sel korral aga pean ka mina kotti kandma ehk saab veidi raskem olema, meie esimesest matkast mäletan küll 😀 Niipalju olen targem, et küljel magada ei tohi, kuna siis mu puusad valutavad järgmisel päeval. Ja ravimteed ning valuvaigistid võtan ka igaksjuhuks kaasa, eelmine kord oleks neid vaja olnud ikka väga.

Kui keegi peaks samuti huvituma rajast, kuid ei leidnud viisi kuidas sinna autota kohale saada, siis Tallinna bussijaamast viib buss Altjasse. Sealt on siis paari kilomeetrine tee raja alguspunkti Oandusse. Ma algul ei leidnud seda viisi ja mõtlesingi, et no jääb ära, kuna mingi nelja tunnist teed küll ei tahaks ette võtta selleks, et raja alguspunkti saada. Õnneks tuli google appi ja leidsin selle variandi.

Ma ei jõua ära oodata! I’m so excited! 😊 Kavatsen kindlasti mõned pildid ka teha ja ilmsel hiljem jagan meie muljeid. Eelmine kord ma piltide klõpsimist väga vajalikuks ei pidanud ja hiljem mõtlesin, et no oleks ikka võinud. Oleks mõnus meenutada ju 🙂

Lisa kommentaar

