👚Riided ja sõltlased👗

Mul oli viimased kaks nädalat diivan riidekuhja alla mattunud, sel lihtsal põhjusel, et mul ei olnud aega selle kuhjaga tegeleda. Ok, tegelikult oli aga sarjasõltuvus juu… Täna võtsin ennast kokku ja hakkasin seda kuhja kokku voltima ning kappidesse paigutama. Sellega seoses ma absoluutselt ei mõista, et inimesed kel on palju riideid, kus kohas te neid hoiate? On teil mingid hiiglama suured kapid või garderoobid? Näiteks esimesena meenub mulle alati Sekkarileiud blogija, kuna nagu ma aru olen saanud, siis tal on meeletult riideid.

Igatahes ütleme nii, et üldiselt mul ei ole tegelikult palju riideid, vähemalt varem ei olnud. Mul on alati olnud parajalt neid. Umbes nii, et alati on mida selga panna, kuid kui nädal läbi saab ja pesumasinas ära ei käi, siis peaksin paljalt edasi elama. Viimasel kahe kuu jooksul aga olen ma kaks suurt portsu riideid saanud, mul sõbranna andis ära ja õde ka. Võtsin sealt siis paraja hunniku, idee oli see, et kui ei sobi siis annan edasi. Kuid noh ma pole nende sorteerimiseni jõudnud. Kappi on ära pandud, kuid lihtsalt ilma sorteerimata.

Praegu on mul kapid punnis täis ja segamini suhteliselt, kuigi ma voltisin ja lappisin ning riputasin riidepuud nii täis kui andis. Tegelikult riidepuudel olevatest riietest pooled on mulle suured, kuid need on nii ilusad, et ma ei raatsi ära anda. Hellitan mõtteis, et kui üks hetk beebi peaks kõhtu kolima, siis oleks need ideaalsed 😀 Tegelikult peaks ühe sorteerimise ette võtma, kuid ma ausalt ei viitsi. Ainult vinguks eksole 😀

Ühesõnaga riietesõltlane ma tegelikult pole, kuid kui mu kappe praegu näha, siis arvaks vastupidi. 85% kappidest täidab minu vara ja väike osa on Kallima staffi ka, okei tegelikult isegi 90% on minu asjade alla mattunud…

Ma mõtlen, et eitea kas see on pisikese korteri probleem? Samas kui mul oleks poolesuurem kapp, siis mahuks need asjad vist kõik kenasti ära. Lahendus oleks suurem kapp osta, kuid jamh, see ei mahuks meile ära. Omaniku mööbel on ka sees ju ning seda ei anna isegi keldrisse viia, näiteks on meil kaks omaniku jubekoledat vanaaegset tugitooli, mis ei mahu uksest välja. Ma ei teagi, et kuidas need siia üldse toodi? Igatahes kannavad nad meil samuti esemete ladustamise eesmärki…

Ma olen mõelnud küll, et peaks kolima, kuid me ei taha veel. Korter on tegelikult mõnus ja omanik on tore. Tahaks pulmad ära pidada ja aastakese näiteks siin veel elada ning siis oma kodu osta. Meil on plaanis nii, et esialgu ostame korteri ja kunagi aastate pärast hakkame oma unistuse suunas pürgima, ehk siis maamaja. Oeh, ma kaldun jälle teemast kõrvale.

Aaa teate üks riietesõltuvus on mul küll, nimelt on nendeks kleidid. Ma jumaldan kleite! Mul on kapp täis imeilusaid kleite, kuid seal on loomulikult üks aga. Ma ei kanna neid… Ma tunnen end kuidagi ebamugavalt kleitides kui peab avalikus kohas olema. Mul on ilmselt mingi pervofoobia 😀 Imelik tunnistada, kuid ausõna noh ja selles süüdistan ma oma Kallimat, kes kunagi meie tutvuse algul avaldas mulle selle, kui pervod mehed tegelikult on…

Teemast kõrvale: seoses sellega, siis ma algul arvasin, et asi on vaid tema tutvusringkonnast, kuid ajaga olen aru saanud, et ohh eii. Lisaks ma siin üks päev mõtlesin, et jubetore on see, et naised oma õiguste eest rohkem võitlevad. Näiteks vaatasin “Seks ja linna” ning seal ühes osas tehti ka teemaks see, et mehed nilbusi hüüavad tänaval. Uurisin siis maad ja mu vanemad õed rääkisid, et kui nemad pubekad olid, siis tuli ette seda, et mingi pervert bussis Su tagumikku krabas ja eriti tavaline oli see, et rõvedaid kommentaare tehti. Ma isegi mäletan, kuidas mingi vanamees mu õe tagumikku trollis krabas… Minu nooruse jooksul on mingid rõvedad kommentaarid paar korda ette tulnud ja keegi võõras mind krabada küll pole julgenud, seega tore, et asi areneb normaalsuse suunas. 

Ja üks idee, mis mulle tegelikult huvi pakub on kapselgarderoob. Kui ma õigesti mäletan, siis ongi nii, et kapp koosneb vaid teatud esemetest, mida kõike enamvähem omavahel kombineerida annab. Tundub selline mõistlik idee, kuid samas ma kahtlen, kas ma sellega hakkama saaksin. Ma siiski armastan oma kleite natuke liigapalju…

Igatahes inimesed kel on palju riideid, siis kus te neid hoiate? Kas teil on lihtsalt suur kapp? Kui suur? Kui palju riideid teil on? 😀 Kas teil ruumist puudu ei jää? Kas te mu koormat ei tahaks kergendada ja mu riideid ära viia? 😀 

2 thoughts on “👚Riided ja sõltlased👗

  1. Riideid on mul parajalt,kuid ikkagi ära ei mahu normaalselt. Kahtlustan ka seda,et pisikese korteri süü- hea vabandus iseendale 😀 Unistan sellest,et tulevikus on mul garderoob ja kõik riideesemed saavad isikliku riidepuu.

    Liked by 1 person

Lisa kommentaar

