Natukene väga segast loba 💭

Tervislik toitumine Day 2: Tegelikult ei tohiks ma magusat puutudagi, kuid fair-trade tundub olema, kui söön röstitud sepikut koos šokolaadiga, see on siiski ju enamvähem tervislik eksole🤔 Ja vähemalt saab kõik patune söödud ja hiljem pole vaja näkku vahtida sellele. 

Nagu te aru võite saada, siis mul on vägapalju mõtteid, kuid ma ei viitsi-suuda-jõua neid eraldi välja kirjutada ja vast ei ole ka mõtet 🙂 

Tegelikult sunnitud põhjustel pean ma nüüd tervislikuks hakkama. Tegelikult oleks juba ammu aeg olnud, kuna pulmadeni on kohe jäänud vaid 3 kuud. Mu kehas möllab jälle pärmseene üleküllus ja ma tean kindlalt, et see on see, kuna mul on see kunagi olnud. 4 aastat vaevlesin igasugu jura käes, millele põhjust ei olnud, kuniks google abiga asi selgeks sai ja ennast terveks ravitud.

See näitab seda, et dr. google võib vahepeal kasulikum olla kui reaalne arst 😀 Kuna miskipärast on nii, et arstid ei soovi pärmseene üleküllust tunnistada. Igatahes, kui ma ökobeebi artikli järgi toimima hakkasin, siis poole aastaga olid kõik vaevused läinud. Muidugi oli siis kerge tagasi libiseda halbade söömisvalikute küüsi ja paar aastat oli rahu majas, kuid nüüd on jälle torm platsis. Ma oleks pidanud seda ette nägema, kuna mul tekkisid maoga jamad paar kuud tagasi, kuid noh nagu ikka, siis kui aju on vaja pole teda kodus 🙂

Teate, kõige kummalisem on see, et tegelikult ma ei armasta magusat, nagu üldse kohe mitte. Pigem eelistan soolast ja puuvilju, kui peaksin šokolaadi ja krõpsu vahel valima, siis võtaks krõpsud. Kuid sellest hommikust, kui ma aru sain, et okei on aeg ennast kokku võtta, siis tahaks niiväga igast magusat jura suust sisse ajada. Aga justnimelt magus on praegu nr 1 vaenlane ja kõige suurem isu ongi loomulikult magusa vastu, just for fuck’s sake! Ja krõpsu ka ju ei tohi, mitte midagi justkui ei tohi. Süüa ma ka ei viitsi teha, kuna nõusi peab pesema, kuid Kallima kord on ja mina ei viitsi 😀

Igatahes ma polegi meeletult pikalt kirjutan, kuna esiteks veidi kiire on olnud ja teiseks mul on sõltuvus tekkinud. Eip mitte magusa vastu, vaid sarja ja selleks on “Sex And The City” paraku. Ma olen päris pikalt mõelnud, et võiks vaadata läbi selle, kuid siiani ei viitsinud ja nüüd kui vaatama hakkasin, siis ei suuda lõpetada. Kuigi vahepeal on kopp nii ees ja Carrie ajab jubenärvi oma debiilsustega. Eelviimane hooaeg on käsil, seega soon i’ll be free! 

Kusjuures minu meelest mingi sarja sõltuvus reaalselt häirib elu, kuna Sa lihtsalt ootad koguaeg, et edasi juba vaadata ja kui Sa seda vaatad, siis aju ei tööta ja muude asjade tegemiseks motivatsiooni ei ole. Tööl ka mõtlen, et ohh kuidas ma õhtul sarja vahin, kuid samas peaks oma kaaslasele ka tähelepanu pöörama eks. Hetkel on mul igatahes rohkem kui hea meel ajal, mil ta arvutisse süveneb, sel ajal saan mina rahus süümekateta oma sarja vahtida 😀

Igatahes oma tervisliku juraga on asi nii, et ma tunnen pidevat nälga ja isu toitude järgi. Ja justnimelt nende mida süüa ei tohi. Menüüst on väljas valge jahu, suhkru sisaldusega tooted ja kõik valgest jahust tooted jpt, seega pm kõik asjad noh. Tegelikult ma tean, et nädalaga harjun ilusasti ära selle uue korraldusega, kuid no algus on ju alati raske. Hetkel mul on selline tunne, et ainsad lubatud asjad on juurviljad ja puuviljad ning täisterajahust tooted ning need ei tohi olla nisujahust. Aga see eeldab ju toidu valmistamist ja nagu ma juba mainisin, siis ma ei viitsi väga.

Ühesõnaga juba on kopp ees 😀 Kuid noh, paraku on mul alati elus olnud nii, et kui ma ise ennast kokku ei võta millegi jaoks, siis elu annab mulle põhjuse. Ühelt poolt jubearmas, et eluke niimoodi tagant pushib ja hoolitseb mu eest, kuid vahepeal tahaks kergemat tõuget, mitte nii intensiivset eksole.

Ja miks öeldakse, et tervislik toitumine on odav? Meil läks eile vaid toidupoes 92 eurot ja natuke nagu nutta oleks tahtnud eksole. Kuna kui ma külmkappi vaatan, siis seal on asju, kuid need ei ole ju need mida ma süüa tahaks. Ainult vinguks eksole 😀

Totaalne teemamuutus ka, seenebeebidel läheb hästi ja mulle tundub, et seen tõmbab lõpuks ometi vaikselt tagasi. Ma väga loodan, kuna muidu peavad nad ab peale saama ja ega see nende kõhukestele hea ei oleks. Huvitav kuidas on üldse loogiline, et ab võtab seene ära, kui see tapab kõik kasulikud probiootikumid? Inimestele soovitatakse küll loodusravi, kuid miks kassidel seda ei ole? Või ehk on? Pean uurima hakkama. Ja tegelikult ma tean küll kuidas inimestel need ravimid toimivad, kuid tegelikult pikas perspektiivis teeb ab asja hullemaks.

Huvitav kokkusattumus, et mul on hoolealusteks seenebeebid ja mu enda kehas möllab pärmseen 😀

Pulmadega seoses, siis ma läksin oma emaga vahepeal tülli ja kuna ma olin niigi elustressis, siis mõtlesin, et lükkame pulmad edasi. Kõik tundus nii ülepea keevat, kuid noh õnneks sain ennast Kallimale ja õekesele tühjaks halatud ja palju nõu, seega pulmad toimuvad ikka. Ma ühes postituses hõikasin ju ka, et ma ei ole üldse stressis, kuid nagu arvata oli, siis küll jõuab eks 😉

Aga vot sellised lood siis 🙂

Lisan lõppu oma uue lemmiklaulu, lihtsalt lampi ehk kunagi on huvitav näha ja kuulata. Mul on kalduvus sellele, et kui ühel hetkel mulle laul täiega meeldib, siis teisel eluetapil ma ei saa aru miks see mulle üldse meeldis. Mõned laulud aga jäävad südamesse alatiseks. 

Lisa kommentaar

