Mu kallis sitaratas❤️

Mul elab kodus üks tõeline sitakeeraja ja eip, see ei ole mu mees või koer, vaid üks meie armsatest kassidest. Mainin kohe ära, et hoolimata tema nõmedatest hobidest, me ikkagi armastame teda väga-väga palju❤️ Isegi mu mees, kes enne mind ei olnud üldsegi kassiinimene ja neid pigem ei sallinud. Mina ise ka kunagi ei olnud, mul ei olnud nende vastu midagi, kuid nagu väga ei sümpatiseerinud ka 😀 Nüüd on täielikult asi muutunud ja inimesed, kes ütlevad, et kassil ei ole iseloomu, vot nad ei ole lihtsalt kassiga koos elanud. Või on liialt tähelepanematud ja ei suuda kassi iseloomust aru saada.

Kuigi öeldakse, et operatsioon võtab tuurid maha, siis Iirisega läks vastupidi. Mina isiklikult kahtlustan seda, et valuvaigisteid kaasa ei antud ja mina tol ajal ei osanud küsida ka. Siiski oli ta esimene kass, kelle ma oma elujooksul sterrima viisin. Tihti ütlevad küll kliinikud, et need süstid kestavad piisavalt kaua ja valuvaigisti on ainult kahjuks kui kasuks, kuid mina seda ei usu. Veelgi enam seetõttu, et kõikide hoiukassidega, kes kastreerimisel (isased siis, ehk opp veelgi leebem, kui emastega) käinud on, nemad on saanud kaasa valuvaigisti, mille peab manustama opijärgse päeva hommikul.

Ma tean, et igale kassile see nii ei mõju, kuid ju siis Iirisel olid ikkagi valud. Tagantjärgi loomulikult megasüümekad, et ma ei osanud küsida neid valukaid.

Igatahes enne sterrimist oli Iiris pisike inglikene, kuid peale operatsiooni ja taastumist elab meil kodus pisikene deemon. Ta teeb nii debiilseid asju, et no andke abi eksole!

Iirise top 3 lemmiktegevused on:

  • Tasside, veekausside ja kõikide anumate, mille sees vesi on, ümber ajamine. Ta ronib igalepoole neile järgi. Hiljuti ajas ta arvutilaual oleva lillevaasi ümber ja otse läpaka peale. Ma avastasin hommikul seda ja no ei olnud eriti rõõmus. Oma lollus jah, et vaasid arvutilähedale panin, kuid ma ei uskunud, et ta neid ümber suudab/oskab ajada. Õnneks jäi läpakas terveks, kuna kaas oli kinni.
  • Kui Sa Iirisest möödud, siis ta virutab Sulle lihtsalt käpaga või hammustab. Kuidas kunagi eksole. Eriline lemmiktegevus on see, et ta läheb meeletult pugema inimestele. Ta ei karda mitte kedagi, seega kõik külalised kostitatakse ära. Kuid sellele järgneb peaaegu alati hammustamine, seda ta fännab täiega. Ma alati hoiatan ka, kuid mittekeegi ei karda ja siis üldiselt saadakse ikka hambad sõrme või kätte. Ja hammustaks ta siis vaikselt, ohh eiii.
  • Vetsupotist või kraanikausist vee joomine ja veega mängimine. Kui potikaas üles unustatakse, siis leiad Sa hiljem vetsupotist Iirise. Reaalselt ongi nii, et ronib sinna sisse ja toetab esikäpad äärte peale. Pessu tuleb ta ka alati kaasa ja üldse, kui vannituppa lähed, siis on tema platsis ja kerjab Sinult, et kraanivee jooksma paneksid. Ma arvan, et ta veearmastus sai pisikesena juba alguse. Kuna ta käis alati pesus kaasas ja reaalselt käisimegi kunagi koguaeg koos duši all. Duši alla ta enam kaasa ei tule, nüüd seda pelgab, kuid veearmastus on ikkagi jäänud.

Minumeelest on eriti lahe see, et ta räägib hästi-hästi palju. Reaalselt koguaeg jutustab, temaga saab vestluseid maha pidada, mis sellest, et aru ei saa sellest mida ta seletab. Ma kõlan totally nagu crazy catlady 😀 Kui Kallimale midagi hüüan, siis Iiris tõstab alati pea ja teeb meow. Või kui temast mööda kõndida, siis ärkab ka üles alati ja teeb miu ning jääb tuttu tagasi, kui rääkima temaga ei hakka. Kui rääkima hakkad, siis ütled oma lause ära ja saad vastuseks miu, niimoodi saab päris pikalt jätkata, kuid mõne aja pärast ta tüdineb ära tavaliselt.

Üldse on tegu hästi laheda pätiga 🙂 Säde on meil ka, kuid noh tema on selline rahulikum kass. Hästi suur pugejas on, kuid see-eest veidi arglik. Kui võõras tuleb, siis ta jookseb ära peitu näiteks. Hiljem tuleb pugema täiega, siis kui hirm üle läheb. Säde on sellessuhtes megatüütu, et ta topib oma tagumikku koguaeg inimestele näkku… Ükskord mu Kallim ärkas öösel sellepeale, sai šoki ja ei lubanud mitu päeva Sädel meie toas magada 😀

Iiris tuli minu esimeste hoiutittede pesakonnast ja Säde teisest pesakonnast. Iiris ei ole tegelikult isegi minu oma, vaid mu venna, kuid minu nimel praegu ja elab meil, kuniks mu vend Eesti tuleb. Ma ei tea, mis siis saab, kui ma ta vennale pean andma, kuna nad on pisikesest saati koos kasvanud. Kuid noh, mu vend väga juba ootab temaga kohtumist ja koguaeg tahab pilte saada Iirisest, seega mis mul ikka üle jääb eks…

Koer on meil ka, kuid tema on selline isiksus, et vääriks kohe tervet raamatut. Megalahe tegelane❤️

Sorri, et ma koguaeg kassidest kirjutan, kuid mulle meeldib 🙂 Lisaks on loomad ainus selline rõõmus teema, kuna kõik muu on praegu ülepea käiv ja noh, ei vaja kajastamist vast. Jaa täna ma täiega sain kinnitust, et peaks ikka kassiblogi avama. Helistasin arstile, et uurida Seenebeebide kaalu ja rohukoguse kohta, kuna nad on nädalaga pea 200g kaalu juurde saanud. Ja saime arstilt kiita täiega, küll oli uhke tunne!😊 😀

Lisa kommentaar

