Tänamatus või ebaviisakus? Vist mõlemat.

Mulle meenus täna üks seik, mis juhtus möödunud talvel. Meenus seetõttu, et üks poiss pillas oma kella maha ja siis lõugas seal elueest, et tal kell kadunud. Ma olin seda kella juba ennem murul märganud, kuid kuna need lapsed jooksid ja märatsesid, siis ma nagu ei hakanud mainima. Kuid see hetk, kui ta taga hakkas otsima, siis viitasin ta kellale. See väike poiss vaatas mulle mingi ülikahtlustava näoga otsa ja siis küsis, et “Eitea kuidas see kell küll siia sai, ahh?” Sellepeale ma hakkasin naerma ja ütlesingi, et no kust mina peaksin teadma. 

Igatahes talvel oli nii, et tulime õhtul hilja poest koju ja all trepikoja ees olid autovõtmed maas. Mina kohe mõtlesin, et raudselt mingi pereisa tuli töölt koju, jumala väsinud ja ei pannud tähele ning pillas. Kallim mõtles, et ahh mingi jorss ju raudselt, riputame radiaatori külge ja küll leiab. Ma siis tuletasin talle meelde seda, kui temal rahakott ära kadus ja kui mures ta ise oli. Et soovis see hetk ju, et mingi normaalne inimene oleks selle leidnud ja talle tagastanud.

Oli siis nõus, et okei võtame tuppa kaasa ja riputame alla kuulutuse üles. Nii me ka toimisime. Hommikuks oli kuulutus maha rebitud, meisterdasime uue ja riputasime üles tagasi. Teise või kolmanda päeva hilisõhtul tuli siis kõne, inimene kirjeldas võtmeid ja ütlesime, et okei kohe tuleme alla.

Kuna meil juba asja oli, siis võtsime koera ka, et minna õhtune jalutuskäik ära teha.

All ootas meid mingi jorss, nagu selgus edasise puhul. Tüüp vaatas meid mingi täiesti haigelt kahtlustava näoga ja küsis, et nohh kust te need võtmed siis saite? Vastasin, et siitsamast maast leidsime õhtul. Sellepeale irvitas ja ütles, et vägaimelik ikka küll. Minu ainus mõte oli, et mis seal imelikku siis on?

Seejärel lausus ta ülimalt üleolevalt “Seiske siin ja oodake, ma lähen kontrollin” Selle peale mõtlesin ma juba küll, et no mis Sul viga on? Ja hakkasime lihtsalt kõndima, kuna hallooo inimene! Meie kõndisime sealt samast mööda, kus tema oma autot kontrollis ja ma ütlesin jumala pahuralt Kallimale, et wtf tal viga on? Nii ebaviisakas annab olla.

Karjus siis meile, et ja vsjo kõik on korras. Kallim hüüdis vastu, et palun väga ja pole tänu väärt, ilmselgelt sarkastiliselt.

Ja no ma ei saanud üle lihtsalt, kuidas annab nii mats ja ebaviisakas olla? Kuidas annab nii loll olla ja arvata, et inimene rotib Su auto tühjaks ja siis paneb enda telefoninumbriga kuulutuse, et leidis Sinu autovõtmed? Sorri, kuid milline varas niiloll oleks ahh? 😀

Ja kuna ma ei saanud üle ega ümber, siis saatsin hiljem sõnumi, et teinekord kui te midagi kaotate ja see teile tagastatakse, siis võiks vähe viisakamalt käituda ja kasvõi aitäh öelda. Lõppu lisasin, et edu edaspidiseks.

Lihtsalt mu Kallima lootuse, et normaalseid isikuid ka on, tappis see täiega 😀 Kuigi noh, ega ta nüüd ei ole matslik vms selle isiku tõttu, kuid no halva maigu jätab siiski suhu ju. Ja kui ma sellele praegu mõtlen, siis ausalt ka, kuidas saab keegi nii ebaviisakas ja tänamatu olla? Või oli ta lihtsalt väga rumal? Võino mis paneb inimese niimoodi käituma? Ma nagu ausõna ei mõista.

Tol korral, kui ta rahakoti kaotas, siis üks noormees kirjutas järgmisel päeval, et leidis tema dokumentidega rahakoti ja viis turva kätte, politsei lubas järgi minna hiljem vms. Kuigi mind pahurdas, et politseile teavitati, kuna nad teevad ID kaardi kehtetuks kohe. Siis hoolimata sellest ei tulnud me selle peale, et inimesele vastata a’la “Kust Sa selle leidsid siis ka, ahh? Raha varastasid ära jahh? Üldse miks Sa politseile helistasid ahh? Debiilik oled või?”

Olime lihtsalt rõõmsad, et rahakott on leitud ja suva see sularaha summa vm, peaasi oli see, et dokumendid ja muud kaardid tagasi saaks. Kuna mina olin juba jõudnud üle mõelda, kuidas mõni varas selle leidis ja järelmaksule sada asja võttis ning miljon laenu…

 

Lisa kommentaar

