🎂Kellelgi meist oli sünnipäev!🎉

Mõnus pikk nädalavahetus on möödas, kuid tunnet küll seda õiget ei ole. Ilmselt tuleneb see sellest, et meil ei olnudki kodune nädalavahetus. Kuna minu kullakene sai aasta vanemaks, siis käisime tema perekonnaliikmeid üle vaatamas, küll ainult healjuhul veerandit kogu kambast, kuid asi seegi 🙂

Meie esialgne plaan oli kodus olla või romantikapakett võtta, kuid me ei olnud endas kindlad, seega jäime paketi broneerimisega hiljaks. Romantikapakett seetõttu, et meil oli sünnipäevale eelneval päeval mini-aastapäevake. Kuna aga Kallima õelapsed on parajad kratid ning helistasid meile Reedel ja Laupäeval mitu korda, et uurida kas me ikka tuleme, siis no kahju hakkas ausalt. Nad nii ootasid meid ju ja lootsid, et kuna neli kuud ei ole jõudnud külla, siis sünnipäeva puhul ikka jõuame. Eks me siis võtsime ennast kätte ja läksime 🙂 Mina tegelikult tahtsin juba ennem minna, kuid Kalli soov oli puhata. 

Õe juures oli üldiselt väga tore, kuid see linn ise ja laste aktiivsuse üleküllus, vot see käib mulle emotsionaalselt ikka nii ülejõu. Ma olin ülikurnatud emotsionaalselt ja ei jõudnud kojutulekut ära oodata, kuigi me ei olnud seal isegi ühte ööpäeva. Õel on kolm pm puberteediealist ja üks pisike marakratt, kellele meeldib pättusi teha. Sega üks pidev möll on koguaeg lahti.

Monopoly mäng lõppes näiteks sellega, et kõik plämasid ning üks plika võttis kaardid enda kätte ning keeldus neid laiali jagamast. Teine plika otsustas, et jagab oma raha laiali. Pisike marakratt varastas mängunupud ära, see mind tegelikult ei häirinudki, kuna ma olen ju väikelastega harjunud 😀 Selline vingumine ja virisemine on see, mis mind rohkem nagu häirib.

Ma üritasin siis neid rahustada, et nad lõpetaksid väikese krati kallal vingumise ja teeks ilusti koostööd ning mängiks reeglite järgi. Keegi aga ei kuulanud ega kuulanud. Lõpuks lõin käega ning ütlesi, et mis mõttega me üldse mängime, kui keegi koostööd ei tee. Seepeale jäin ma mõtlema, et kui mul endal kunagi sellised pubekad või aktiivsed kratid peaks olema, siis ma vist küll annan otsad… Okei, tegelikult armastus teeb imesi, meie suhte pealt olen seda ju näinud! 😀 Enne meid oli mul arvamus, et kui ma kunagi enda eluarmastuse (kuna keegi suvakas ei tulnud kõne allagi) leian, siis me peame erinevates tubades hakkama elama. Tänasel päeval ei suuda ma aga üksi uinudagi 😀

Kusjuures selle kõige juures on kummaline see, et ma olen ju tegelikult ise suurest perest. Meil on peres 6 last ja elasime kõik koos ühe katuse all. Aga võibolla põhjus selles ongi, et kui ma sellest aktiivsusest eemale sain, siis mu aju ja keha harjusid ära 😀 Ja nüüd kui jälle mingi hull trall lahti on, siis on see mingi mayday-mayday signaal? Who knows eksole 😀

Aitab nüüd muudest juttudest, räägin natukene sünnipäevast ikka ka 🙂 Midagi erilist me ei teinud, vaid tegingi Kalli soove arvestades natuke miskit. Ma küll surkisin ja uurisin, et ega ta sõpru meile Tallinna külla ei taha kutsuda, kuid seda ta ei soovinud. Ütles, et need ajad on möödas 😀 Midaiganes see siis ka ei tähendaks.

Igatahes Pühapäeva hommikul oli mul plaan Kallim äratada tordiga. Plaan nägi ette seda, et ärkan vargsi enne teda ning käin poes ära. Ja kui ta silmad lahti teeb, siis on mul kätevahel tort. Tordi peal 28 küünalt ning hakkan talle laulma, oma imearmsa kajaka häälega😊 Kuna me aga Pühapäeva hommikul külas ärkasime, siis juhtus see, et kui minu äratus 7.45 käis, siis tema tõusis püsti ja tuterdas ringi. Ma siis mõtlesin, et ootan kuni ta uuesti uinub, kuid loomulikult jäin ennem magama.

Lõpuks kui me silmad lahti tegime 9 paiku, siis ütlesin, et lähen käin poes ära. Me olime hambaharjad maha unustanud, seega vabandus oli olemas ja tegelikult oli ka hambaharja vaja.

Võtsin siis vanema plika kaasa koos koeraga, kuna meie mongol tahtis niikuinii jalutama. Käisin poes ja valisin päris kaua küünlaid, kuna neil on selline tore süsteem, et ühes pakis on poolerohkem küünlaid, kui nende aluseid. Lõpuks pidin siis 3 pakki küünlaid ostma. Ma oleks loomulikult saanud ka lihtsal kaks numbrit võtta, kuid minumeelest see ei ole see õige asi.

Valisin kaks torti ka välja ning kappasime koju tagasi. Hambaharja ma muidugi unustasin 😀 Plika viis koera tuppa ja ütles teistele, et tuleb minu juurde poodi. Tegelikult sättisime korteri ukse taga küünlaid paika. Lõpuks hakkasin neid süütama ja no joppenpuhh, kui kohutav see oli. Ma põletasin mitu näppu ära lõppkokkuvõttes 😀 Ja tulemasin mille ostsin, see sai tühjaks loomulikult. Palju vingumist, kuid tulemus oli armas!😊

koooook.jpg

See läks küll täiega puusse, et me lihtsalt unustasime teisi teavitada. Seega laulsid lapsed läbisegi, õde ei osanud midagi teha, õemees tegi pilte ja mina siis seisin lihtsalt tort käes, kuna laulda ma teiste ees eii suuda! Kallima isa oli ka seal, kuid ta on nii uimane, et ta ei saanud arugi, et midagi toimub 😀 Mitte, et ta mingi igivana oleks aga ta vaatas teises toas telekat.

Lõpuks puhus Kalli küünlad ära, muidugi lendas mulle küünlavaha näkku ja ka tordi peale laiali, kuid polnud hullu 🙂 Success oli see, et ta ütles pärast, et oli tõesti üllatunud. Ta arvas, et ma läksin lihtsalt pahuralt poodi, et hambahari ja süüa osta. Kuigi kusjuures ma toonitasin talle enne poodi minekut, et mine magama tagasi. Seda ta ei teinud niikuinii, tegi meile hoopis hommikukohvi ja tegeles lastega.

Kingitustest vast pole mõtet rääkida, ütlen vaid seda, et eelmisel aastal nägin räigelt vaeva ja meisterdasin ise mitu kinki. Kuna ta vana põssa aga paljud kupongid nt realiseerimata jättis, siis see aasta jäi ilma. Sai hoopis mõned ihaldatud asjad otse poelettidelt. Oli väga rahul, see on peamine 🙂

Õhtul sõitsime koju ära, et saaks ikka veidi päriselt ka puhata. Meie jaoks tähendab õige puhkus seda, et saab kodus lihtsalt rahulikult istuda ja omaette olla, ilma ühegi kohustuseta! Ja minu jaoks on oluline see, et kodu oleks korras, kuna muidu on mul see pingetunne peal, et appiappiappi ma pean liigutama ennast ja koristama hakkama..

Ma ikka üldse ei oska neid ‘käisin seal ja tegin seda’ postitusi kenasti üles ehitada, kuid ongi üks lobalõua postitus. Mulle omane ju 😉 Deletesin niigi päris palju vahepealset tegevust välja, kuna no eii ole vaja ju kõigest ka plämada. Arenen vaikselt 😀 

 

Lisa kommentaar

