Sorry not sorry 🎀

Kuigi ma ei tahaks seda postitust teha, siis ma teen ikka, kuna kuidas ma saan teha nii, et käin ja nonnin siin ning hiljem ei seleta? 😀 Tegelt saaks ikka, kuid minumeelest nii ei oleks ilus.

Igatahes nagu aru võib saada, siis mul oli siin ikka korralik breakdown. Kõik asjad kuhjusid nii ülepea, et paha hakkas noh. Tegelikult oli nii, et mul oli üks suur mure ja see suur mure, pani mind ka kõikide teiste pisiasjade osas nii üle mõtlema, et väike masendus oligi kohal. Mul tuleb selliseid asju ikka ette paar korda aastas, no põhiliselt ongi nii, et tuleb üks Suuur mure, mille osas ma miskit sel hetkel teha ei saa ja siis ma muretsen kõige muu osas ka sajaga üle. Nutan oma peatäie ära, halan siia-sinna, üldiselt kas oma Kallile või õele, siis rahunen maha ja elan edasi õndsas rõõmumullis 🙂

Igatahes kõik asjad said ilusti lahenduse: teisipäeval saab abielu registeerida küll, üle poole külaliste on kindlad tulijad tegelikult ja küll selle toitlustuse osas ka korda saab 🙂 Tondibeebid emmega jõuavad täna õhtul ja käisin valmistasin neile kõik ette ka juba. Kõik inimesed on rahul ja rõõmsad.

Ja tegelikult ei ole ju hullu midagi, saame hakkama! Mu õde küsis ka, et kuidas ma jõuan? Täiskoormusega töö, pulmade planeerimine ja ülejäänud elu kõrvalt nende kassidega siis jännata. Mul on hetkel 3 hoiukassi, enda pool kaks arglikut tiigrikutsikat ja õe pool eelmise pesakonna emme. Ja nüüd tuleb tondiemme koos viie pojukesega. Teate ma kaalusin algul küll, et kas ma ikka tahan seda suurt kohustust ja mõtlesin ka sellele, et see saab raske olema. See on alati raske, kuid tegelikult on ju asi tahtmises kinni. Ja mul on tahtejõudu kiisude osas. Lisaks ma lohutan ennast sellega, et kui ma ükskord lapse saan, siis on see nagu mingi 100 korda raskem 😀

Ja ega tegelikult, siis pulmi ma ei planeeri ju ka koguaeg, vahepeal lihtsalt kirjutan mõne kirja või teen kõne. Siis tellin natuke asju ja ülejäänu aja ragistan lihtsalt ajusi. Kokkuvõttes ongi parem, kui mul hoiubeebide pere tuleb, kuna siis ma ei saa ülestressata pulmade osas. Kuigi ilmselgelt nagu näha oli, siis ma veel jõuan 😀

Igatahes, ma tahaks enda halamise eest vabandada aga samas nagu ei taha ka 🙂 Kuna ega ma ju ei sunni kedagi lugema, kes loeb see loeb.

Ja edaspidi saab rõõsasi ja rõõmsaid postitusi jälle lugeda, pinky promise 🎀

Lisa kommentaar

