Stressed out 😔

Andke mulle andeks, kuid halapostitus it is! Ma nüüd täitsa mõistan miks mõnel neid niipalju on 🙂 Lihtsalt vahest on niii raske olla, et tahaks natuke nagu kirjapildis end tühjaks nutta:)

Miskit toimub ja ma ei ole üldse sellega rahul. Kui pulmade ja kõige muu osas, olin ma veel nädal tagasi täiesti relaxed, megarahulik ja üldse ei muretsenud, siis nüüd ma lähen vist lolliks!

Miks järsku nii? Ma ei teaaa, kui ma ei tea, siis ma ei oska ka ennast maha rahustada korralikult. Täielikult on see pingetunne koguaeg peal, justkui igahetk võiks nutma pursata(küll on imelik sõna. On see üldse sõna?). Tahaks lihtsalt juuksed peast välja kakkuda.

Esiteks, see kuradima toitlustus pulmade osas. Siiamaani ei ole vastatud ja ok, kui otsustati järsku, et ei olda huvitatud, siis jumalaeest võiks teada anda ju! Ma otsin uue cateringu ja rahu majas. Antud isik peab kohvikut ka ja vb nädala sees ei sobi, või jumalsedateab.

Lisaks mu ema ütles, et temateada abielusi sõlmitakse ametikohas ainult kolmapäevast-reedeni. Nagu why? Ma pean järgi uurima, kas see ka tõsi on ja kui ongi, siis on nagu ülinõme. Lisaks ütles mu emps, et kes ikka keset nädalat pulma tuleb ja pärast ei tulegi keegi? 😯 Ok, keegi ikka tuleb aga eriti nõme, kui pooled külalised jätaksid tulemata. Nagu cmoon me abiellume elus ÜHE korra! Plaanis nagu vähemalt on eks. Jaa see krdima toitlustuuus😑 Ei jää vist muud üle, kui mitmetonnine catering tellida. Pulmapaik asub suht pärapõrgus, seetõttu ma ei tahtnudki kedagi võõrast, vaid inimest kes on kohaga tuttav. Ja mõisatädi soovitas ka teda meile.

Selle kõige tõttu hakkasin ma pulmapaiga valikus kahtlema ja pulmakuupäevas. Samas aga see on meie ideaalkuupäev(!), kuid vaid juhul kui ka ametlikult saame sama kuupäeva. Kui mitte, siis nagu pole mõtet ju. Ega keegi ei tea, kas Eestis on võimalik ennast netikaudu paaripanijaks regada?🤔

Ja see mõis, see on ju meie mõis❤ Lihtsalt ta vajab palju dekoreerimist ja ta ei ole piltilus, kuid see tunne mis tekkis, see oli nii ÕIGE tunne! Samas vahepeal tahaks lihtsalt selle Nõmme mõisa paketi võtta, kus tehakse enamik teie eest ära ja hind vaid 1999, see tundub nii kerge valik. Toitlustus ja kõik ka juba hinnas ning ei pea kaugele minema. Samas 99% vabu nädalavahetusi neil nkn ei ole ja enamikul külalistel oleks väga pikk sõit, lisaks see ei oleks see. Tegelt ma ühesõnaga ei taha, tahan meie mõisa!

Ja selleasemel, et uurida-puurida ja juurida, otsustasin ma hoopis tulla ja vinguda. Ega tegelikult ma ei saa ka praegu uurida-puurida, kuna hoiulapsuke tudub mu kõrval ja mina siis inisen siin, telefonis seda teksti toksides.

Oeh, kusjuures hakkas palju kergem! Vähemalt sai endale ka selgeks, et mida ma pulmade osas ikkagi tõeliselt tahan.

Ja nagu Kalli ütles, isegi kui keegi kohale ei tule, siis pole hullu, saaksimegi oma unistuste pulmad🙂 Aga pliis tulge ikka, kes kutse saavad! Ma kõlan nagu väga meeleheitliku tädikesena, kes hakkab iseendaga abielluma 😀

Sada ajusöövat asja on veel, but don’t worry! It’s all gonna be alright✋

Lisa kommentaar

