Kõigele on loogiline lahendus👌

Eile meie hommikune vestlus, ma panin selle kirja ka kohe, kuna no ülinaerma ajas 😀

Mina, ülimures: Kallis, kas Sa mu rahakotti oled näinud?

Kalli ülirahulikult: Ei ole, oota ma kohe tulen ja vaatame koos.

Mina: Ei saa olla kuskil juu, me alles eile koristasime kõikjalt.

Vahepeal ta pakkus kohti kuhu vaadata ja iga koha kohta ma ütlesin, et juba vaatasin.

Kalli: Ära muretse, kõigele on loogiline lahendus.

Mina: Ei saa olla, ma vaatasin juba igale poole juu.

Kalli, hästi lohutava häälega: On ikka, äkki on lihtsalt varastatud.

Mina *hakkasin naerma*: See küll eriti hea lahendus ei ole 😀

Kalli: Aga loogiline ju!

Ma leidsin oma rahakoti viimase lause ajaks juba üles, kuid see ‘loogiline lahendus’ ajab siiamaani naerma 😀

Lisa kommentaar

