🐾Kassijutud🐱

Ma ei tahaks halada aga ma peaaan juu…

Sain täna teada, et üks mu endine hoiukiisu on kadunud ja ma olen nii paganama mures. Nii raske on olla, kui Sa tead, et pisike kuskilt tänavatel eksleb ja jumal teab, mis temaga juhtuda võib. Samas ma ise ei saa midagi teha ka, kuna ma elan nii kaugel, et appi otsima minna liialt pikk maa. Ma andsin kõik oma soovitused edasi ja loodan südamest, et kiisu leitakse ruttu üles!

Teiseks, ma olen vist hull… Mu uusaastalubadus oli, et enda poole max kaks hoiukassi vaid, kuid ma nüüd määrisin õele ühed tited pähe. Viis musta tonti koos oma tondist emmega. Tondibeebidel hakkavad silmad alles lahti tulema ja varjukas on neil paha, kuna silmapõletik hakkab tekkima sellest keskkonnast. Tittedele on üldse varjukas väga halb koht kasvamiseks. Ma juba kirjutasin ära ka ja noh, ilmselt nüüd nad siis varsti tulevad. Varjukasse tuli veel mitu pesakonda tittedega ja tiineid, seega on vaja täiega hoiukodusi. 

Miks ma võtan endale niipalju kohustusi?! Vahepeal ma tahaks ennast mättasse lüüa… Samas ma ju tean, et kui olen tubli, siis max 3 kuu pärast on kõik need titad oma päriskodudes. Kuna nad on nii tillukesed, siis 99% tõenäosusega tulevad kaisukiisud ja kaisukaid on kerge koju saata. Kui ma kolm metsikut sain koju saadetud, siis mis need sõbralikud väikesed junsud ära ei ole?

Samas aga ma tean, et võtsin jälle suure ampsu ja varsti tihkan nutta natuke nurgas. Mu edasised 2-3 kuud tulevad kassitittede ümber keereldes ja muretsedes, samalajal pean pulmi jõudma ka planeerida. Ning lisaks kogu ülejäänud elu tahab ka elamist ja kaks metsikut tiigrikutsikat sotsialiseerimist. Lisaks pean nad ju kiibitud saama üks hetk ja oeh, pean jälle kiipija kohale meelitama endale sinna 😀

Vahepeal ma soovin, et mu süda oleks natukene väiksem ja hingelt oleksin natukene tugevam…

godwhyyyouso.gif

Samas ma tean, et hoolimata sellest, kui raske see teekond saab olema, siis pärast on tunne miljontriljon korda parem 🙂 ❤️ Kui beebid oma kodudesse kolivad, siis muretsemine läheb miinimumini, kuid noh ikka jääb.

Lisa kommentaar

