Natuke halan 😒

Ma sain täna kunstroosid kätte, muidu on ilusad, kuid jube jama värk ikka. Esiteks roosadest on 10tk puudu, kirjutasin müüjale ka ja nüüd ootan vastust.

Kõigehaigem asi on aga see, et ma olin kiirustades valinud beige mitte white, seega on mul nüüd 50 kusekollast roosi 😥 Ma olen praegu lihtsalt natuke kurb! Ümbervahetamine on ka liialt suur töö, seega ma ei teagi, mis ma nendega teen. Vast kasutame kuskil ruumis ära, kuid siiski pean ma nüüd uued valged roosid tellima. Seekord loodetavasti valin õigesti ka. Ma olen nii pahane enda peale 😒 Lisaks, kas beige tähendabki kusekollast? Vähemalt ma tean, et need on ilusad ja enda lohutuseks tellin vist 100 tükki neid valgeid siis.

Teine asi, siis uurisin toolikatete laenutusi ja nalja tahate teada? Mul tuleb pea 50 eurot odavam osta ise need toolikatted, kui laenutada kuskilt. Lisaks saan sama hinna eest 100tk mitte 60tk ja veel endale need hiljem jätta. Kui ma laenutaksin 60 toolikatet, siis läheks mul umbkaudu 300 eurot, kuna peaks 48h laenutama. Kui ma aga ostan need, siis läheb mul kuskil 180+70 kanti tollimaks, selle eest saan 100 toolikatet.

Ma nüüd ei teagi, et kas raatsime selle väljamineku teha, kuid samas me ju tahame ilusaid pulmi, seega ilmselt teeme ikkagi ära. Lauakatteid peab ka uurima, kuid neid on vist ikka odavam laenutada.

Kui me pulmad peetud saame, siis ma võin vist enda äri avada. Hakkaks dekoreerimisega tegelema! Ma pean küll välja uurima, et kuidas selle äri avamine käima peaks, kuid ei tohiks ületamatu asi olla ju 😉 Lisaks meeletutes kogustes kraami on mul selleks ajaks olemas ja ilmselt isegi isiklikud lumivalged toolikatted, kui ma neid kogemata kusekollaseid ei telli…

Sain täna kaks korda postimajas käia, kuna üks pakk tuli just siis, kui ma olin koju tagasi jõudnud. Täna on kuidagi nõme päev olnud ja pahasi uudiseid ka tulnud 😦 *nuuks*

Lisa kommentaar

