Ma vist ei oska mõelda💀

Kesköised mõtted…

Teate, vahepeal ma mõtlen ja mõtlen ning seeläbi läheb nii, et jäängi mõtlema noh. Minu puhul aitab mõtteid korrastada see, kui need kirja panen. Kuna mul on neid mõtteid nii meeletult palju ja nad tormavad läbisegi ringi, enamvähem kujutage ette orkaani, suhteliselt selline olukord ongi mu peas enamus ajast. Reaalselt selline tunne ongi nagu alloleval gifil näha.

orkaan.gif

Seega on see jumala tavaline, et ma ei suuda mõtteid panna kirja nii, et need annaks mõtte edasi. Ise ma saan loomulikult aru, kuna ülejäänud pool, see mis kirja jääb panemata, see on ju minu enda peas. Samas on nii, et kui ma paar kuud hiljem postitust loen, siis on nagu endal ka natuke segane 😀

Igatahes mõtlesin ma siin sellest, et kas negatiivse kirja panek on tõesti nii halb? Üks blogija puudutas seda teemat ja tema arvamus on siis selline, et negatiivsest kirjutamine ainult süvendab seda emotsiooni.

Ühelt poolt ma nõustun, kuid vaid osaliselt. Kui Sa pidevalt ainult leierdad ühte ja sama negatiivset asja, siis võibolla tõesti see negatiivne emotsioon aina kasvab ja kasvab.

Põhimõtteliselt ma mõistan küll, et võibolla mõne jaoks, see vaid süvendab halba emotsiooni. Mina aga tunnen hoopis, et sain ennast tühjaks kirjutada. Sain oma möllavat orkaani natukenegi korrastada. Ja noh, minul hakkab küll kergem, kui ennast ‘välja’ saan elatud 🙂 Ma ei arva, et see mingit negatiivset emotsiooni tugevdaks minu puhul, võibolla imenatukene, kuid järelikult mitte väga.

Eks inimesed ongi erinevad, igatahes ma ei usu, et ma mingi räige nõme negatiivne inimene oleks seetõttu, et mulle tohutult meeldib oma segaseid mõtteid lahti harutada 🙂

Ja nagu ma juba maininud olen, siis ma olengi selline inimene, kellele tegelikult meeldib väga arutada igasugu asjade üle. Kuid see arutelu, peab jääma ka vaid aruteluks.

Minu kaaslane on näiteks selline, et ta võtab teema liiga hinge. A’la kui mul tuleb tuju arutada sarimõrvaritest, siis ma arutan ära ja lähen eluga edasi. Tema aga võtab asjast hingega kinni ja siis laseb hiljem sel oma tuju rikkuda, mõeldes sellele, et küll on alles nõme maailm kus elama peab. Ma ei oska jälle seletada oma mõtet 😀 

Teate, vahepeal mulle tundub, et ma ei oska isegi mõelda. Nagu arghh, kui mulle anda ülesandeks kirjutada mingi jutuke, siis ma saan sellega ideaalselt hakkama!(Kuidas ma muidu neid metsikuid kasse koju saadaks :D) Aga kui ma üritan oma mõtteid kirja panna, siis tuleb ainult üks pudru ja kapsad. Huvitav küll, kas mediteerimine aitaks? Pidi imesi tegema🤔 I should give it a try.

Lisa kommentaar

