Jälle loban, mis muud 💭

Mul oli enne mingi hull mõte, et millest kirjutama tulla, kuid jäin kogemata foorumisse toppama ja nüüd kõik meelest läinud. Vähekene nagu mäluprobleemid vist 😀 Kuigi kui aus olla, siis kirjutamisega on mul alati nii, et tuleb hetk, kui mul jutt ladusalt peas ketrab, kuid kui ma seda kohe kirja panna ei saa, siis hiljem ei ole enam kirjapildis üldse nii ladus. Ja nagu te näha võite, siis neil hetkedel ma ei saa pea kunagi arvutiligi, kuid noh lobiseda tahaks ikka eks 🙂 

Ma siin mõtlesin sellest, et peaks normaalseks hakkama poes toidukraami valides. Meie nr.1 probleem on see, et me hordime asju kokku. Uskuge mind, kui maailmalõpp hakkaks kätte jõudma, siis me suudaksime ikka kuu aega vastu pidada siin toas 😀 Meil on lihtsalt meeletus koguses kuivaineid ja konserveeritud juurikaid. Miks ma neid hordin? Ma ei teaaa.

Viimasel ajal olen kusjuures normaalsemaks hakanud selle koha pealt ja enam niiväga ei hordi, kuid see-eest asendus see rämpsuga. Me oleme meeletus koguses rämpsu ja träni ostnud. Tegelikult on need koogid ja krõpsud enamasti. Korralikku sööki ka, kuid praegu on nii, et ma pean kahe päevaga ära sööma paki riivitud punapeeti, terve karbi mune, kolm suurt karpi kodujuustu ja veel mõned asjad, kuna need lähevad muidu lihtsalt halvaks. Just wtf is wrong with me? 😀 

Mõtlesin, et otsin mingi kodujuustu salati retsepti ja munadest peaks kooki tegema. See aga tähendab poodlemist ja ma ei taha poodi minna! See lõppeb alati väikese hordimisega, teiseks ei taha ma raha raisata ja kolmandaks ma lihtsalt ei taha minna 😦 Ilmselt ei jää muud üle, kui need asjad paljalt sisse ajada. God why? Tegelikult ma üritan ikka mingid retseptid välja mõelda 🙂

Olgu, ma nüüd rohkem ei hala oma hordimismuresid. Teiste teemade juurde edasi minnes, siis niipalju pakke on saabunud, enamik on dekoratsioonid jm taoline. See viis mu mõtteni, et ma peaksin varsti hakkama dekoreerimist plaanima. Iseenesest võiks nagu küll, kuid tahaks toitlususega korda enne ajada. Muidugi aga vastatakse küsimustele ja kirjadele, umbes iga viie päeva tagant, selle kiirusega asjad ei liigu üldse. Helistada ma aga vihkan! Seega see variant jääb ära. Pigem ragistan ajusi eksole 😀

Sellessuhtes on hea, et ma veel toitlustust korda pole saanud, kuna ma just mõtlesin miskit välja. Peaks enne dekoratsioonid läbi mõtlema ja siis tellima hakkama. Dekoratsioone siis, mitte toitlustust 😀 Ma olen juba hunniku dekoratsioone tellinud ja telliksin vist samaviisi edasi, kuid mõistlikum oleks enne välja mõelda, et mida veel üldse vaja tellida on. Üks asi on kindel, kuid ma ei tea seda, et kui suurt kogust on vaja. Teada ka ei saa niipea, kuna me ei leidnud mõisas olles mõõdulinti 😀 Loomulikult võiks helistada ja küsida mõõte, kuid nagu ma juba ütlesin, siis ma ei taha(ei julge)…

Ja mulle jõudis just kohale, et Kallil on varsti sünnipäev. Nagu arvata oli, siis see kink mille ma ära ostsin, ma ei suutnud saladust hoida 😀 Samal õhtul kui ta koju jõudis, siis keksisin ringi ja lobisesin sellest, et ma talle ühe kingituse juba ostsin. Ja kuna ta tahtis seda kätte saada, siis ma ei suutnud ju vastu ka panna. Enne õiget päeva rohkem kinke osta ei tohi!

Lisaks Slejk kolis ära koju ja ma olen niimures! 🙊 Ütlesin, et andke siis mulle ka uudiseid teada, nii nädala pärast umbes, et kuidas ta harjunud on. Tüdruk ütles, et ta kirjutab juba homme, mis oli siis eile juba, kuid kirja ei tulnud. Ma olen juba mingi kümme jubedat stsenaariumit välja mõelnud. Alustades sellest, et ta ronis mööda seinu ringi ja sõi uue pere ära ning lõpetades sellest, et ta jooksis lihtsalt minema. Uuuurgh, niimoodi võib lolliks minna 😀 Ma nii-nii loodan, et kõik on ikka hästi! 😔

Ma nüüd peaksin minema ja ennast korda tegema ning koera jalutama viima. Tahan postkontoris ära käia 🙂

PS: Kleidist niipalju uudiseid, et pidi ülehomme minu poole teele saadetud saama. Kas saab ka, seda me veel näeme, kuid ma väga loodan!

totally

 

Lisa kommentaar

