Loba kõigest ja eimillestki 💭

Tänane kirjutis saab olema segane ja veelkord segane. Jällegi on mul no niii palju mõtteid, mis tahaks välja kirjutada, et saaks kuidagi selle peakese selgemaks.

  • Tahaksin Kalli autokooli saata. Mulle meeldib mõte sellest, et pulmadeks oleks ühel meist load käes ja saaks õhtul rahulikult ära minna. Ilma autojuhita, et teekond oleks just selline nagu meile meeldib ja ma kellegi teise tujude üle stresaama ei peaks. Seoses sellega, siis uurisin erinevaid variante, mitte täiesti põhjalikult aga noh nii enamvähem. Nagu ma aru saan, siis lubade omandamine läheb kokku nii 700-1000 euro ringis.  Vaatasin soovitatud ja suurema läbisaamis protsendiga autokoole. Nõmedalt suur väljaminek enne pulmi, kuid see-eest väärt väljaminek ja püsiv pealekauba. Ise tahaks ka minna autokooli aga ei julge, kui Kalli katsejänesena ees läbi teeb, siis saaksin tema kõrval juba õppida ja julgust koguda.
  • Ma olen kannatamatu, tahaks kõiki asju ajada kohe ja nüüd! Nii aga ilmselgelt ei saa, kuid üritan ikka väikestviisi 😀 Tegelikult mitte just kõiki, kuid tahaks toitlustusega nüüd korda saada. Siis oleks põhiasjad korras ning saaks hakata pisemaid asju ajama. Saatsin ühe kirja ka ära, mõisa cateringule loomulikult.
  • Kes lugenud juba on, see teab küll, et ma olen ihnuskoi veidi hingelt. Kui saab soodsamalt, siis miks ajada asju kallimalt. Kuigi mugavus ja turvatunne loeb ka, seda võtan ka arvesse. Igatahes saatsin oma segase ja saja küsimusega kirja ära ning nüüd ootan vastust, ilmselgelt kannatamatult, iga 20 minuti järel postkasti kontrollides. Mõtlesin sellest, et huvitav kas külmlaud tuleb odavam mõisa cateringult või näiteks kuskilt Selveri köögitaolisest ajast? 🤔
  • Eile õhtul enne magamajäämist olin Kallile läbi une öelnud, et meil on tõsine probleem. Probleemiks siis see, et näen raudselt pulmapiltidel välja nagu siga, midaiganes see siis ka ei tähendaks 😀 Loodetavasti ikka ei näe! 
  • Kolme ‘pruutneitsi’ kleidid on endiselt tellimata ja ma tahaks, et need juba ära tellitaks. Muidu ei jõua õigel ajal kohale. Näete jah! Pulmadeni on pea neli kuud ja ma muretsen sellise asja pärast 😀 I caaaan’t….
  • Ma ei jõua homset ära oodata! Homsest alates saab dekoreerimis plaanidega pihta hakata! Jeii!!! 😊🎉
  • Aaa me ostsime lõpuks uue madratsi, peale esimest ööd selg täiega valutas üle paari tunni. Täna oli teine öö uuel madratsil ja täiesti väljapuhanud oleme. Hommikul ärkasime juba 8 paiku, täiesti isennesest ilma äratusteta vm. Täielik ilmaime ma ütlen!
  • Slejki käidi täna vaatamas, ankeedi ja kohtumise põhjal on tegu superhea noorpaariga! Ma olen nii rõõmus, et minu ‘kodustatud’ kiisud endale niihäid kodusi leiavad. Reaalselt ongi nii, et kohe näha, et see ongi see Õige(!) pere. Esmaspäeval kolib ära oma elu peale, mu väikene tiigrikutsikas❤️

Ikka on niipalju liiklust peas, kuid rohkem ma praegu ei lobise, peaks hakkama nüüd pitsat meisterdama, kuna õde tuleb oma abikaasa ja pisipojaga meile täna külla 🙂 Õues on ka nii ilus ilm, et läheks jalutama aga seda nalja veel vaatab.

slejktotukass

Slejk on üllatunud, et nii noorelt ära peab kolima. Tegelikult on tiigrikuts juba 6 kuune.

 

Lisa kommentaar

