❤️

Pikutasime eile õhtul voodis ja nagu ikka, siis enne magamaminekut me jutustame veidi, kui jaksu on. Rääkisime pulmadest, põhiliselt olin rõõmus selle üle, et fotograaf on leitud ja arutlesin, et kas peaks veel ühe fotograafi võtma. Mida rohkem pilte, seda toredam ju 🙂 Mis siis, et ainult meie neid vaadata hiljem viitsime eksole. Kuigi samas eelarve sai täis, seega vast ei hakka, meil on neid hobifotograafe külaliste hulgas paar tükki niikuinii.

Samas ma usun, et selle põhjal mis mulje on jäänud, siis meie fotograaf annab kindlasti endast parima, et meile rõõmu valmistada. Ta tundub lihtsalt selline soe inimene, kes teeb oma tööd kirega, mitte lihtsalt raha kokku ajamiseks. Ja ma usun, et me saame rahule jääda kenasti 🙂

Igatahes, ühel hetkel meie vestlus:

Kalli, jube rõõmsa häälega: Oh ma tean, mis ma teen, kui ma pulmade osas kahtlema hakkan!

Mina: Mismõttes? *puhisedes, kuna ma juba tean küll ta nalju*

Kalli: Söön verivorsti! *hakkab naeru kihistama* Sa ju ütlesid, et jätad mu siis maha 😀

EINOH tore Kallim mul eksole 😀 Ja ärge teie üldse muretsege selle pärast, et ma ei lubaks oma Kallimal verivorsti süüa 🙂 Ma algul tegelikult ütlesin talle ka, et mul on suva aga musi ta vähemalt nädal aega peale seda ei saaks (ilmselgelt liialdus). Nii ta ongi jõulud ilma verivorstita veetnud. Minumeelest on see tore, kuna ma absoluutselt ei mõista, miks keegi tahab verd süüa… Samas igaühe oma valik, kuid tore ju, kui minu Kallim on teinud oma valiku selle põhjal, et kuidas mul ka parem on 🙂

Ja selle lause, et ma ta maha muidu jätan, ütlesin ma tõesti ükskord. Kuid pigem naljaga, või siiski mitte?🤔

Lisa kommentaar

