Üks hullult segane lobajutt.

Ma ei ole mõnda aega siia jõudnud, põhjus on ilmselge- ei ole olnud sellist vaba aega. Hetkel on aga Kallim õhtuses vahetuses ja nii ma need õhtud üksi veedangi. Vahelduseks on tore, et saan teda üllatada ja puha, kuid üksi olla on no ikka niinõme! Ma tegin avastuse, et ma olen vist bipolaarne kergelt. Ilmselgelt tuleneb see mu depressioonidest, kuid noh ma ei arvanud, et see enam alles on. Väljendub enamasti siis, kui ma juba nädal jutti olen pidanud Kallita olema õhtuti ja kuna mina hommikul tööl, siis me ju päeval ka ei näe. Oeh-aeh ühesõnaga noh.

Igatahes mul oli täna päris tore päev! Käisin lõpuks ometi jyski’s ära ja kuigi ma oma ostude üle uhke ei ole, siis natuke õnnelik ikka. Uhke ei ole, kuna mul on täielik plastikuvastasus tekkinud ja kui miskit ‘plastikust’ jura ostan, siis on sellised süümekad, et no niikurb on olla. Igatahes üks kiire pilt, ma ei viitsi lahti pakkida veel, kuniks kirjutamistuju on, seniks peab lobama! 😀 Ja pildi kvaliteedi üle ei nurise, olen uhke, et üldse selle pildi teha viitsisin 😀 

jysk.jpg

See peegel maksis 3.99 ainult! Ja ma ei saanud teda poodi maha jätta. Ma tahtsin ammu endale ühte normaalsuuruses peeglit, et saaks akna all päevavalguses näo üle vaadata ja seal see kullake mind ootaski. Ta ei ole küll eriti ilus, kuid küll ma ta üles vuntsin 🙂

Riidepuud 20tk sain 3.98 ja need olid ka megavajalikud! Mul ootab tugitoolis hunnik riided juba üle paari päeva, et ma riidepuid tooksin. Kuigi nad ei ole täpselt see minumaitse, siis väärt ost ikkagi ma usun.

Papist hoiukastike oli 4.99 ja plastikust maksis 6.99. Kaste ma nutsin juba mitu nädalat taga, kuna mul on vaja kõik see olemasolev ja saabuv pulmastaff kuskile ära mahutada. Ma küll tahtsin punutuid, kuid ei leidnud kaanega variante. Papist oli siis uus idekas, kuid mõtlesin selle sinaka ka võtta, ehk tulevikus läheb vaja. Mulle on hiinast 42 pakki tulemas, seega küll need kastid täis saavad 😀 See sinine on tegelikult ülinummi helesinine, aga nohjah, kvaliteedi värk noh. 

Mul läks 20.93 ja sain veel kaks superliimi ka, lihtsalt selleks, et proovin nendega sahtleid parandada. Kassid kiskusid sahtlid tühjaks ja laamendamise käigus tuli eelmine liim lahti. Pagana sahtlid ma ütlen! Seoses sellega, siis mul on hakanud soovid tekkima 😀 Tahaks suuurt riidekappi, siis võiks juba uue voodi saada ja tahaks pesumasin-kuivatit ka saada. Aga ma olen kannatlik tüdruk ja küll ma kannatan veel veidi 🙂 Kui pulmad peetud, siis vaatab seda asja.

Totaalne teemamuutus nüüd! Ma ei saa mainimata jätta, et ma olen täna megatubli olnud. Tegelikult eriti ei ole aga selline tunne on 😀 Eile kui ma päev otsa juustust unistasin, kuid õhtul pidin pettuma, kuna Kallim oli kõik ära söönud. Oii kuidas ma nonnisin, ronisin tekialla tagasi ja ütlesin, et ma ei tahagi siis süüa. Ta tõi mulle ikkagi konservananassi, alati kindlapeale minek, kuna ma armastan ananassi! Siis ma kaua kuri olla ei saanud.

Täna hommikul unistasin täiega saiast ja juustust, saatsin isegi smsi talle 😀 Ja kui lõunal kodust läbi hüppasin, siis ta jumala ilusti teeskles ära, et ei toonud ta mulle midagi ja ma läheks ise poodi. Kui ma köögilaual saia nägin ja külmikus juustu, siis ma olin vist küll maailma kõige õnnelikum inimene sel hetkel 😀 No niii hea meel oli, jooksin oma kallist kaasat kallistama ja andsin teada, et ma ikka armastan teda ülekõige. Vastuseks sain, et ta siis teab millega mind ära osta tulevikus…

Igatahes otsustasin ma, et olen ka siis hea naine ja tõin poest kirju koera materjale. Meisterdasin kirju koera juba valmis ka, praegu ‘kõvastub’ külmikus. Ma ei suuda üldse saladusi hoida ja oleks talle peaaegu välja rääkinud telefonis, sain pidama sealkohal, et ütlesin küll, et mul on üllatus talle aga seda ei öelnud, et mis see on 😀

Oiii ma kujutan juba ta nägu ette, kuna ta nii armastab kirjut koera! Ma mingi hetk tegin seda lihtsalt liialt palju ja siis ta natuke tüdines ära. Praegu pole aga mitu kuud teinud enam, seega it’s gonna be amazing! 

Ma nagu ei teagi, rohkem mul midagi lobada ei ole vist 🙂 Aaa läheme Pühapäeval pulmapaika üle vaatama, et no kas ikka sobib või on jamasti ja peab uue paiga otsima. Ma ikka loodan, et sobib ja kõik on meeldiv! 🙂

Päikeselist kevadet kõigile!

EDIT: Sain pappkasti kokku ja pöidlad on megavalusad. Kokkuvõttes on vaeva väärt, kuna see on tõesti üsna ilus, veelilusam oleks siis, kui värvilt oleks valge.

Lisa kommentaar

