Harutasin ühe sõlme lahti.

Eile hakkas mul üks mõte vaikselt kuklale koputama ja tänaseks jõudis kohale- minu veidi ‘haiglane’ vajadus asju koguaeg ette planeerida, no näiteks tänast või homset päeva, see tuleneb vajadusest turvatunde järgi. Jõudis kohale üht lõiku raamatust lugedes…

WP_20170315_10_49_01_Pro.jpg

Kõik, mis sel lehel kirjas on, ma olen sellele ise ka mõelnud ja Kalliga sellest rääkinud, kuid ei ole endale seda teadvustanud. Mu põhiprobleem on see, et ma tean küll aga ei teadvusta. Peaks üritama seda kuidagi muuta 🙂

Lisa kommentaar

