Tahaks ja ei tahaks 😔

Selle pildiga seoses, mis Ebapärlikarp üles laadis, siis tuli mul meelde, et tahaks niiväga talvel rabamatka teha aga ei saa 😦 No sellessuhtes, et loomulikult saaks, kui oleks piisavalt tahtmist no aga ikka ei saa. Ütleme nii, et tahtmist on aga viitsimist ei ole pigem, kuna meie koeraplikaga reisimine sõiduvahendiga on hullus! Ebameeldib iseendale ja ilmselt ka kaasreisijatele, kuna ta laulab bussis/rongis väga valju nutulaulu.

Ma olen mitu aastat juba tahtnud keset talve rabamatkale minna, kuid siiamaani ei ole jõudnud. Põhjus on siis ülalolev. Sellistel hetkedel, mil loodusesse tahaks täiega tuiiama minna, tunnen ma puudust lubade olemasolust. Autost mitte niiväga, kuna autot saab laenata, kuid lube nagu ei saa ju.

Kuna ma armastan tohutult loodust, just seda õiget loodust- paksud metsad, pikad ja looklevad rabad! Siis ma päristihti nutan lube taga ja kusjuures see on ka ainus põhjus. Linnas saab kõik kenasti lubadeta ära ajada, kuid noh loodusesse minna on keeruline ikkagi, kui lube käes pole.

Ma olen sõna ‘lube’ juba niiipalju kasutanud, et paha hakkab vaikselt🙄

Sellega seoses, siis ma mõtlen, et peaks ikkagi autokooli minema ja need load ära tegema. Ma tean, et raske see olema ei saa, kuna auto juhtimine on mul loomulik anne 😀 Liiklusmärgid ja reeglid, nendest ei tea ma tuhkagi.

Ühesõnaga tahaks ja peaks ära tegema load, kuid hetkel on niipalju takistavaid asju. Esiteks peame korda ajama selle põhiprobleemi ja siis tahame me ju pulmad ära pidada, ideaalis tahaks Juuni algust, kuid see ei mängi kindlasti välja. Varuplaan on siis Augusti lõpp. Augusti lõpp seetõttu, et sinna jääb meie suhte alguskuupäev ja armas oleks samal kuupäeval abielluda 🙂 Aga August on ka juba päris lähedal, seega eitea kas mängib välja, kui ei mängi mittemingil juhul, siis jäävad pulmad 2018 aasta Suveks. Kuna mina keeldun Sügisel või Talvel abielluma, minu ideaal oli Juuni, kuna piibelehed ju! Ja kui tuli välja, et Juuni ei mängi välja, siis teine variant oligi meie aastapäev, kuid kui see ka ei mängi välja, siis peab aasta ootama.

Ma nüüd kaldusin jälle jutuga mujale, nagu ikka eksole 😀 Igatahes peaks vist natukene nimekirju koostama ja üks hetk ennast kokku võtma ning load ära tegema. Seoses lubadega, siis ma kardan kõigerohkem autokooli ja sõiduõpetaja valikut. Eriti jama oleks, kui ma mingisse sitta autokooli satun või halva õpetaja otsa.

Olge mõnusad ✨

Lisa kommentaar

