Miks asjad lagunevad ja vaim ei lasknud magada?👻

Hoiatan ette, et tekst on täiesti susservusser ja kirjavahemärgid täiesti nii, kuis jumal juhatas. Kuid ausalt ka, praegu ei ole mul absoluutselt tuju, et oma aju kasutada. Sorry not sorry 🙂 

Imelikule pealkirjale, järgneb ilmselgelt imelik jutt. Esiteks ma ei mõista, et miks siin korteris kõik asjad lagunevad? Alustame sellest, et kui me siia kolisime, siis lagunes toaukse kõrval olev sein, sealt kukkus pidevalt krohvi. Üleeelmine üürnik oli lasknud selle ukse panna, kuid ilmselgelt mingil sital paigaldajal, kes asja ei tundnud. Sest no see ei ole normaalne, ausalt kah.

Järgmiseks lõi läbi köögis kogu ühe seina stepslid. Täiesti lampi ühel hommikul külmik enam ei töötanud, meie arvasime, et asi on külmikus, kuid üle paari tunni pusimist hiljem, tuli välja, et asi on stepslis.

Järgmiseks on selle korteri vannitoa torud täiesti pekkis. Minumeelest on need lihtsalt sitalt paigaldatud. Ma olen sinna kõiksugu erinevaid puhastusvahendeid ja räiget keemiat valanud. Midagi väga ei toimi. Kõige paremini toimib pudel kloori või keedetud äädikavee lahus. Annab tulemuse nädalaks ja siis on vana seis tagasi.

Kusjuures eelmine nädal läks vetsupotil see vee peale tõmbamise junn katki, õnneks seal ei olnud miskit hullu ja peale pusimist sain korda.

Eile aga avastasin, et kuskil voolab vesi maha. Köögikapp lahti ja prügikast eest ära ning ülla-ülla, köögis kraanikausi ja pesumasina äravoolutoru oli sealt üldtorust lahti. Tuleb välja, et see ei ole seal korralikult kinni olnudki, lihtsalt sisse lükatud ja oli välja liikunud. Lükkasin sisse tagasi ja jälle näiliselt kõik korras, mulle aga nii ei sobinud, seega tegime seal väikesed parandused.

Eile hommikul avastasin, et pliidi praeahju uks on katki. Ühelt poolt on see hing/kinnitus katki läinud. Jällegi täiesti lampi ning see pidi juhtuma öösel, kuna eelneval õhtul oli kõik korras. Nagu mida kuradit, ausalt ka? 😀 See ei ole normaalne.

Siin on neid vigu veel ja veel, kuid ma ei viitsi neid isegi edasi loetleda. Need on olnud need kõige suuremad fucked up asjad. Vahepeal tekib lihtsalt küll küsimus, et mis kurat selle korteriga toimunud on ja kes see loll seda endameelest renoveerinud on?

Kui need kõik asjad välja arvata, siis üldiselt on korter meile kalliks saanud, kuid kõik see pask, mis koguaeg välja koorub, see kõik on ikka väga fucked up. Vahepeal ajab närvi ikka täiega mustaks.

Siia sekka, siis ma sain eile öösel täieliku südamerabanduse. Öösel kell viis ärkasin üles, ma isegi ei tea miks. Seda, et kell viis oli, avastasin hiljem loomulikult. Igatahes lamasin selili silmad kinni edasi ja üritasin uinuda. Kuulen, et Kalli kõnnib arvuti juurde ja siis hakkab arvutihiirt nagu loopima. Loopima sellesmõttes, et võtab kätte ja laseb paar cm kõrguselt lahti. Ja niimoodi mitu korda järjest.

Mõtlesin, et no mida kuradit ta teeb ja jõudsin järeldusele, et hoopis kass huiiab hiirega. Siis aga jõudsin mõelda, et oot-oot aga sammud? Järgmine hetk pöörasin külje ja tundsin, et Kalli magab minu kõrval. Oii pekk milline hirm tuli. Sel hetkel kui mina pöörasin tuli ka vaikus.

Kui esmane hirm üle läks, siis hakkasin Kallit toksima, et ta üles ärkaks. Liigutada rohkem endiselt ei julgenud. Kui Kalli üles ärkas, siis palusin tal tuli põlema panna. Alguses olin päris pikalt täiesti vait, siis hakkasin talle rääkima, mis juhtus ja samalajal hakkasid pisarad voolama, kuna no mul oli ikka täiesti šokiseisund. Jah ma üritan siiamaani endale seda loogiliselt ära seletada, kuid ma ausalt ei mõista, et no mida kuradit?

Okei võibolla mu aju võimendas hääli, külmiku surisemine oli vb see surin mu peas, mitu korda võimendatult ja sammud tulid ülevalt ning mu aju võimendas neid ka täiega. Aga see arvutihiire loopimine? Sel ei ole mingit loogilist seletust. Kusjuures ma mõtlen, et seda pidin vaid mina kuulma, kuna kassid ja koer magasid täiesti rahulikult.

Kuna ma olin eelmine päev just paavlis ja popovis õega käinud, siis algul ma hakkasin rääkima, et ma viin need kõik asjad siit minema ja enam kunagi kaltsukaid ei poolda. Järgmisel päeval sain üle ja lubasin, et kardinad võivad jääda 😀 Aga kui miskit veel peaks juhtuma, siis lähevad kõik asjad taaskasutuskeskusesse.

Ja seda, kas ma enam kunagi kaltsukatesse minna julgen, selles ma kahtlen sügavalt 😀

Mul oli vaja lihtsalt oma Frustratsioon välja kirjutada. Ilusat nädalalõppu! 

 

Lisa kommentaar

