💖 Pulmad: ma olen niii elevil! :)

Mul tuli eile tuhin peale ja viis see selleni, et sain ära tellitud terve hunniku vajalikke asju pulmadeks. Seekord piirdus kõik aga riietusega, kuna dekoratsioone tellin mõni teine kord. Ma ei ole veel dekoratsioonide osas täiesti kindel, seetõttu pole palju midagi tellinud ka. Ja kui ma juba nendega tegelema hakkan, siis tahaks nagu algusest lõpuni kõik ära korraga tellida.

Igatahes eile tellisin ära õe kaksikutele kleidid ja täna sai ära tellitud ka pärjad, kuigi nad on pigem nagu peavõru lilledega lihtsalt ja käib veidi teistmoodi pähe. Lisaks leidsin kõigile pisikestele poistele ideaalsed trakside-lipsu komplektid ning kõigile neiudele juuksekaunistused. ‘Pruutneitside’ kleidid valisime ka välja ning ilmselt need jäävadki väljavalituteks.

Kaksikute kleitide osas on mul natuke kahtlusi, kuna võimalik, et nad ei ole ikkagi piisavalt uhked pulma jaoks, kuid eks seda varsti näha saab. Kui ei sobigi, siis tellime uued ja lihtsalt Kallima õe tüdrukutega samasugused. Mu Kallima õel on ka kaksikud neiud, vanusevahe minu õe kaksikutega on 9 aastat, kuid samas oleks lahe kui neil samasugused kleidid oleks 🙂

Ma veel ei teagi, et milliseid kleite vanematele kaksikutele valida, kuna ei taha olukorda, kus nad end liialt titekalt tunneks, kuigi see iga neil vist veel kätte pole jõudnud. Ma kindel ei saa olla, kuna me pole paar kuud nüüd külas käinud ju 😀 Kallima õe kõige vanem neiu saab minu õdedega sama kleidi, kuna ta on tegelikult juba suur tüdruk ja titekas ei sobiks talle niikuinii. Usun, et talle endale meeldib ka see otsus rohkem 🙂

Endale leidsin juustesse ‘kaunistuse’ ka, ma ei taha reeta veel, et mis see siis täpselt on. Seda seetõttu, et ma võin ka ümber mõelda veel. Kusjuures ma tahaks niiväga teiega jagada kõiki väljavalitud leide aga ei saa, siis pole hiljem tore pulmapilte jagada, kui kõik juba nähtud on 😀

Kusjuures riietuse ja aksessuaaride osas olid mul algus suured kahtlused, kuna ma mõtlesin, et mis siis kui kellelegi väljavalitud esemed ei meeldi. Kuid samas ma arvestan väga ilusti kõigi soovidega (ei vali lühikest kleiti nt ‘pruutneitsidele’) ja siiski on see minu pulm 🙂 Ma olen kõik asjad väga ilusti valinud ja ka arvamusi tegelikult küsinud, et kas ikka sobib kõigile. Siiani lahkarvamusi pole olnud, aga vot see on vaid siiani 😀 Tegelikult loodetavasti ei tule ka. Ma ise arvan, et mul on üsnagi hea stiil ja mõtlemisvõime, ehk siis ma arvestan teiste eelistuste ja vajadustega vm.

Igatahes midagi erilist mul öelda ei olnud, tahtsin vaid oma rõõmu jagada 🙂

lipsutraks.png

Pisikestele poistele valitud traksid ja lipsuke. Neli imearmast printsi jooksevad sellistes ringi pulmas 🙂 Can’t wait!

Lisa kommentaar

