Niii palju mõtteid 👀

Mul on nii meeletult palju mõtteid, et mu aju on lihtsalt hullult koos. Ma ei tea, kas te teate seda tunnet, kui pea justkui huugab ja üldse keskenduda ei suuda, sest niii palju mõtteid jooksevad korraga läbi? Lihtsalt peavalu hakkab juba tekkima sellest.

Üldse täna ei ole minu päev, nii tõre ja nõme on olnud olla kogu päeva. Tegelikult mingi viieks minutiks oli vahepeal selline hetk, kus ma olin megaõnnelik elu üle! Aga see läks üle 😀 Õnnelik olen ikka aga pea ei tee minuga koostööd ja huugab kohutavalt. Huvitav kas mul on migreen?

Ma tahaksin asjadest kirjutada aga nagu ei taha ka. Kuna miks või milleks? Selline nõme tunne noh. Võimalik, et see tuleneb sellest pea huugamisest.

Kõige targem oleks vist lihtsalt arvuti käest ära panna ja pikali visati veidikeseks. Kuni hoiualune magab, seni saan mina ka nautida oma minipuhkust. Kui pisike ärkab, siis pean non-stop jutustama hakkama, kuna tahaks siiski jutustama teda varsti saada 🙂

Mul on niipalju öelda, kuid samas eimidagi.

Lisa kommentaar

