Olin kibestunud aga sain üle 😈🤗

Ma tulin siia seetõttu, et tahtsin välja elada oma kurjuse teemal “Miks kõik peale minu rasedaks jäävad?” kuid ma sain üle. Kassidest kirjutamine aitab 😀

Miks ma pean halama teemal, mis ükskord juhtub niikuinii! Peab ju juhtuma, ei ole muud võimalust 🙂 Ma unustan pahatihti ära kõik positiivse ja hea, mis mul elus antud on ja keskendun sellele ühele negatiivsele asjale. Ma ei tea miks, inimloomus tegelikult vist. See on nii tavaline, et me ei hinda seda kõike mis meil on.

Ma olen natukene eneseabi teemalisi videosi kuulanud ja noh sellessuhtes aitab, et aitas mul enda põhimõtted meelde tuletada. Ma olen alati olnud tegelikult hästi positiivne inimene, kuigi see ei pruugi siit välja paista 😀 Miskipärast kipun ma blogima just siis, kui miski närvi ajab ja headest asjadest nagu ei aja kirjutama.

Tegelikult ma tean põhjust, miks negatiivne mulle nii kergelt ligi saab, kuid ütleme nii, et seda ei anna likvideerida. Vähemalt minu mõistuses ei anna ja elus, nii on kahjuks või õnneks, ega ei teagi.

Teate uus hoiulaps on nii vahva! Meil on tõesti koos megatore ja ütleme nii, et ma tean, et teen õiget asja 🙂 Minu töö teeb mind 98% ajast väga õnnelikuks, 2% kurbus on see kui pisike jonnib või nutab. Mulle ei meeldi lapse nutt ega jonn, kuid seetõttu olen ma lihtsalt kõigile ta tahtmistele järele andnud 😀 Väga halb käitumine minu poolt, ma tean küll, kuid ta ainus tahe siiani on olnud see, et ta ei taha toas magama jääda. Mis seal ikka siis, oleme õue läinud ja vankris uinub kohe kenasti.

Enamasti on meil nii tore olnud ja noh harjume ilusti üksteisega 🙂 Tegelikult oleme juba põhimõtteliselt harjunud, kuid samas natukene nagu ei ole ka. Päevad koosnevad ainult möllamisest, ma tean küll, et ühel hetkel tuleb aeg, mil ma tahaks mõned minutit päevad puhata ka, kuid sellele mõtleme siis kui see aeg tuleb. Ma lootsin, et see saab olema lõunauinaku aeg, kuid kui ta jääbki toas uinumise vastu streikima, siis lootus on lollide lohutus.

Aga mis seal ikka, kui ta õues vankris tudub ja ilmad soojemaks lähevad, siis saan ma õues ka puhata sel hetkel. Praegu on lihtsalt nii külm, et ei anna paigal istuda. Isegi paksudes pükstes hakkas liialt külm. Vähemalt olen nüüd tervislik ja liigutan ennast megalt 😀 7h päevas möllame lapsega ja 2h päevas kõnnin, ma arvan, et võrreldes mu varasema liikuvusega on väga hästi 😀

Käisin ka eelmiseid hoiukaid eelmine nädal hoidmas, mega tore oli koos ja noorem laps räägib nii ladusalt juba! Väga kihvt lihtsalt 🙂

Mul on hoiukasside jaoks tänu tööpäevadele palju vähem aega, kuid me saame hakkama. Peame ju saama 🙂 Kui ma unegraafiku korda saan, siis läheb kindlasti kergemaks. Lihtsalt praegu on mu ööuni 3-4 tunnine ja siis õhtuti olen kas magama jäänud 2-3 tunniks või liialt väsinud. Mu luban, et varsti võtan ennast kokku ja saan käed kriipsukraapsuliseks tagasi.

Mu pulmakleit jõudis kohale eelmine nädal. No niiiiii ilus on! Täiesti lõpp lihtsalt, tahaks täiega pulma planeerida ja värki aga eip.

Kindlasti on veel paljut toimunud, kuid mu aju ei taha koostööd teha 🙂

 

 

Lisa kommentaar

