Kassilainel 😻

Hoiukiisudega on lood sellised, et asjad arenevad sedamoodi:

  • Must kassilaps leidis oma kodu juba kolm nädalat tagasi, ma algul muretsesin end lolliks, kuid uus pere tundub super!
  • Valge kassilaps seab homme õhtul sammud oma uude koju 🙂 Siiamaani oli vaikus ja nüüd kui pere leidis, siis ilmusid huvilised välja, nii tüüpiline.
  • Üks tiiger Poku leidis pere! Kuid kuna pere asub Soomes, siis hetkel käivad ta ettevalmistused arstivisiidiks ning vaktsineerimiseks. Oma koju peaks sõitma juba kuu aja pärast.

Tiigrikarjaga on praegu taandareng, põhiliselt Kassikese ja Kakukesega, kuna noh üks kardab metsikult ja teine on agressiivne. Poku ja Slejk on chillid, lasevad pai teha ja mängivad mõnusalt.

pokujavenna

Poku chillib koos metslasega pesas.

Natukene masendus tuleb peale küll, kuid samas ma tean, et see on lihtsalt kättevõtmise asi ja seda sõnaotseses mõttes. Kuid nii paganama raske on neid sotsialiseerida, kui nad mind ribadeks üritavad küünistada ja seda metslast ei saa isegi tekiga kätte. Üleeilne ussirohu andmine oli kohutaaav, mul on käed mõnusalt katki nüüd.

Ma panin paika plaani, et hakkan suuremat tähelepanu pöörama Pokule ja Slejkile, kuna Poku kolib kuu aja pärast uude koju ja mingi areng võiks selle ajaga juurde tulla. Slejkil on näha, et ta on valmis arenema. Poku ja Slejk on tegelikult suht mõnusad, saab paitada ja nunnutada. Poku isegi tudus mul süles ja lõi nurru 🙂 Kuid Kassike ja Kakuke, lihtsalt oeeeeeeh noh… Nendega on nii paganama raske.

Igatahes plaan on selline, et Poku läheb koju ja siis ma olen Slejki ka ära sotsialiseerinud ning ta leiab ka ruttu kodu. Seejärel jäävad mulle arglik ja metsik vaid kahekesi ning saan neile suuremat tähelepanu hakata pöörama. Lihtsalt nelja argliku ja osaliselt siis poolmetsiku kassiga, vot see on tõesti raske, palju raskem kui ma ette kujutasin.

Poku peaks plaanipäraselt järgmise nädala lõpus vaktsineerima minema, pean planeerima nii, et saaks Säde ka kliinikusse viia. Oleks vähem taksoga sõitmist ehk kasulikum tuleks nii, rahalises mõttes. Hoiukassid on kallis lõbu, tõesõna noh. Öeldakse, et chill värk, saad toidu ja liiva mtü’lt aga huiiatki 😀 Liiv ei sobi, kuna haiseb kohutavalt ja kõik arstilkäigu taksosõidud pead oma taskust kinni maksma. Ma olen loll ja ei õpi ka, ikka on vaja uusi kasse juurde võtta 😀

Ma tegelikult ei vingu mtü kallal, vaid lihtsalt elu 😀 MTÜ on tubli(!) ja hoiukodu olla on südantsoojendav, kahju ainult, et vaeseks teeb 😦 

Vahepeal ma mõtlen, et ma olen ju niihea inimene, miks mulle last ei anta ahh? 😀

Ma nüüd lähen metslasi sotsialiseerima 🙂

Pildil on kurb Slejk, kes juurdleb ka selle üle, et miks mulle last ei ole juba antud…

slejk

Lisa kommentaar

