Elu hoiukiisudega on lill 🌸 Nope, it’s a lie! 🐱

Kui elad koos ‘puberteedieas’ kassidega ning üritad neile ema eest olla, siis on päevas üpriski frustreerivaid hetki. Ma olen tihti neil hetkedel mõelnud, et viie pubekast kassi asemel eelistaksin ma hoopis viite mudilast. Suurt vahet neil kahel ei ole. Lisaks lapsed mõistavad inimkeelt, seega peavad nad ennast palju paremini üleval 😀

Lisaks on hirm selle ees, et mis saab kui ma tööl hakkan nüüd käima. See tähendab seda, et mu pubekad hakkavad vähem tähelepanu saama ning tujutsemine läheb hullemaks 🤔😕

Mudilased ei lase magada, kuid kui arvate, et nelja-viie kuused kassid lasevad, siis oo eii! Uni on luksus ning noh, sellest unistada on ka tore. Öösel on pidev möll lahti, hoolimata sellest, et ööseks lähevad nad näitusepuuri. Natukene tõmbab tuure tagasi küll, kuid mööda võresi ronimine, liivakasti ühest näitusepuuri otsast teise lohistamine, enda junnidega mängimine, veekausiga laamendamine jne jne- see kõik on garanteeritud igaöiselt. Ja häälekamad jonnivad ka.

Väikelaps tahab pidevalt süüa ning niisamuti ka kassilapsed. Hommikul kella kuuest on jonn lahti. Kuigi õhtuti panen neile suure kausitäie ette, siis hommikuks on see läinud ja tahavad juurde saada. Üleüldse nendemeelest võiks koguaeg süüa. Konservi peale on eriti maiad ja kuna seda saavad näppudelt, siis ka minu näpud tunduvad söömiseks sobivat. Ainus asi millega ma neid enda ‘sõbraks’ saan ongi konserv, kui konserv otsa saab, siis hakkab ülbitsemine jälle pihta. Ma tahtsin tegelikult neile teha 3x päevas söötmised, kuid kahjuks tuleb välja, et inimesed vajavad ikkagi und…

Kas te olete kunagi kogenud, kui palju pahandust suudab üks kass teha? Korrutage see nüüd viiega. Kui hommikuti jooksma lasen nad, siis on kindel see, et algselt korras tuba näeb tunnike hiljem välja, justkui oleks tornaado üle käinud. Kõik mis ette jääb, läheb hävitamisele. Dokumentide ja kõiksugu paberitega peab eriti ettevaatlik olema. Ühe kalendri nad juba purustasid täielikult ning loomulikult veel parajas koguses pabereid on läinud. Minu kogemuse järgi keeravad kassipojad suurema segaduse, kui väikelaps teha suudab selle aja jooksul. Väikelapsele saab veel seletada ka, et miks ei tohi ja puha, kuid noh sa võid kassile seletada aga aru ta niikuinii ei saa. Enda järelt nad koristama ammugi ei hakka…

clean

 Uinakutega on see lugu, et võiksid rohkem magada. Ütleme nii, et 24 tunnist magavad nad paremal päeval 6 tundi. Minu suured pätakad magavad neist kindlasti poole rohkem. Isegi laps magab rohkem noh 😀

Beebil peab mähkusi vahetama ja väikelapsega vetsus kaasas käima, kassidega suurt erinevust pole. Päevas 3x peab liivakasti kühvliga puhastama ja maksimaalselt kahe päeva tagant täispuhastus. Ja nagu ma juba mainisin, siis nende lemmiktegevus on enda junnidega mängimine. Junne koristan kogu näitusepuuri sisemusest ning ka ümbrusesest.

whyy.jpg

Kuna nad oma veekaussi koguaeg ümber ajavad, siis koooguaeg pean ma nende puuri puhastama. Eriti keeruliseks teeb selle see, et nad ajavad liiva ka liivakastist välja. Seetõttu on combo paakuvast liivast ja veest, tavaliselt ka lisaks natuke krõbinaid ja junne… Ma isegi ei viitsi seletada seda, milline keberniit see protsess on.

Põhimõtteliselt suudavad nad teha ka kõike muud mida väikelaps. Asjade lõhkumine on lemmiktegevus, kui vaid lastaks seda rohkem teha.

Mänguasju on neil väga-väga palju, kuid enamasti tunni ajaga on kõik kappide alla aetud ning siis hakatakse omaloomingut tegema. Kel on olemas kass, siis küll see teab mida see tähendab. Lühidalt- mul ei ole enam alles mitte ühtegi klambrit ega patsikummi.

Pubekad ongi nad just selle poole pealt, et minuga suhelda üldse ei taheta. Suhelda sobib ainult siis, kui konserv käes või miskit liha või kalakraami. Peab ära ostma noh, just nagu pubekaidki 😀  Sulepulgaga mängivad ka, kuid kui ma käe sirutan, et pai teha, siis kiire hoovõtt ning hetk hiljem enam kasse näha pole. Fook ya human…

Ma lohutan end sellega, et kui nad ükskord ‘inimesteks’ hakkavad ning oma pered leiavad, siis rõõm saab suur olema 🙂

Lisa kommentaar

