Olin produktiivne üle saja aasta 🙃

Täna oli selle aasta esimene päev, mil ma olin oma produktiivsusega TÄIESTI rahul! No ma jõudsin nii palju asju ära teha, et tahaks kohe iseendale ühe pika pai teha. Siiamaani olin ma ikka ennast liigutanud, kuid ütleks, et väga vähe ühes päevas. Täna aga jõudsin ära teha meeletult palju erinevaid asju: korterit ümber tõsta, koristada nagu segane, kasse sotsialiseerida palju ja hullult kokata. Ning lisaks igast nipet-näpet staffi. Tegelikult mitte hullult, kuid see oli esimene päev sel aastal, kui ma korralikult kokkasin.

Hommik algas mul poole kuuest, kuna tegelikult olin üleval alates kella kahest. Tegin oma Kallikesele hommikusöögi ning sõin ka ise üle pika aja hommikust. Kui mumm tööle oli läinud viisin mina koera jalutama ja läksin oma ema poolt läbi. Andsin ühele hoiutitele antibiootikumi ära ning kebisin siis koju tagasi.

Natukene istusin rahulikult, kuid üsna pea hakkasin möllama. Ma otsustasin, et tahan toa ümber tõsta. Mul on üldse mingi kiiks, et mulle meeldib tuba iga paari kuu tagant totaalselt ümber tõsta. Siis tundub kõik kuidagi nii uus, värske ja põnev. Tavaliselt ma tõstan üksi tuba ümber 😀 Hull keberniit on, kuid tulemus on asja väärt. Sel korral saime mõnusalt ‘vaba ruumi’ juurde, küll läbi raskuste, kuid noh tulemus on hea. Mingi hetk oli siin selline sitalaut, et andke lihtsalt abi, ma mõtlesin, et siit ei tule midagi välja, kuid lõpuks sai ikka asja ka.

Kui ma peale mitut tundi jändamist selle toa ümber tõstetud ja korda sain, siis sotsialiseerisin veidi kasse. Lõppes see sellega, et minul tõmmati käsi lõhki, sooo purrrfeect.

cats.jpg

Edasi otsustasin, et oleks aeg kokkama hakata ja no ou mai god 😀 ma pole sada aastat nii head toitu teinud. Lihtsalt nii võrratu oli ja tegi kõhule pika pai! Kuigi see pai muundus mõnusaks kõhuvaluks, kuna ma ju pugisin ennast üle, siis oli ikkagi niii hää!

Meie lõunasöögiks oli siis keedetud kartul, kurgi-tomati-kodujuustu salat hapukoore ja tilli ning rohelise sibulaga, Kallile tegin hakkliha-sibula kotlette ning tema kartulid praadisin mõnusalt ära.

Lisaks tegin ka šokolaadi-banaani muffineid, peale panin maasikaid-kirsse ja vaarikaid. Kusjuures ma panin nad taldrikule koos jäätisega ja no apppi mis imeline kooslus! VÕRRATU! Kes tahab see proovib järgi ning saab kogeda seda jumalikku maitset 😀

muffinif

Kui mul söök valmis sai ja Kalli tulekuni veel aega üle oli, siis viisin meie koerakese jalutama. Mõnusalt pika ringi käisime ära. Koju tagasi jõudes tegin endale ühe kohvi ning hakkasin kassidega mängima. Suletutiga puuri võredel lohistades lähevad nad nii pöördesse, et täitsa kihvt 🙂 Üle tunni möllasime, kuid siis jõudis Kalli koju ning hakkasime koos sööma.

Nüüd üks meist magab ja teine istub siin arvuti taga. Homme läheb mu ema poolt üks mu hoiutitt koju, seega ma pean meile kirjutama ja lepingut hakkama eeltäitma 🙂

PS: Kallis universum, palun aita mu viiel metslasest hoiutitel areneda sülekassideks! Ma ei soovi igavesti kassikarjas elada 😦 Pliiiiis! Luban, et tasun heldelt sulle 🙂

Lisa kommentaar

