Mu viimase aja põhitegevuseks on kasside sotsialiseerimine, asjade üle liialt ülestressamine ja youtubis mahajäetud kohtadest videode vaatamine 😀 Ma vist isegi ei liialda, kuna need kolm asja on reaalselt mu viimase nädala põhitegevused olnud.

Seoses kasside sotsialiseerimisega, siis esimest korda ma tunnistan, et ma võtsin endale tõesti suure ampsu ja tunnen suhteliselt lootusetult end 😦 Mul on 5 kassipoega, kes on arglikud ja kaks tükki isegi veidike metsikud. See frustatsioon mida see tekitab on meeletu. Ühelt poolt ma tean, et ma ei peaks üle reageerima, kuid teiselt poolt ma ei suuda lihtsalt mõista. Nad on olnud meil peaaegu kuu aega ja arengut on meeletult vähe. Kaks kassi on hoopis veidi agressiivseks muutunud. Ja siis mu sisemine mina nutab patja ja kujutab ette oma ülejäänud elu metsistunud kassikarja seltsis…

Ülereageerimisega seoses, siis mul on lihtsalt mingi breakdown sellel kuul. Lihtsalt kõike on liiga palju ning kohustusi on nii palju, kuid ma ei suuda neid täita. Selleasemelt, et enda perse kokku võtta ja nendega tegeleda, ma kassin selle üle, et ma ei saa millegiga hakkama ja kõik tundub nii faking võimatu. Nii palju asju on vastu seina jooksnud ning mul ongi selline tunne, et ma lihtsalt jooksen koguaeg vastu seina, aina uuesti ja uuesti ja uuesti…Ja miskit ei taha toimida ning kõik paneb näkku…

gosh.png

Youtube videotega seoses, siis ma olen sõltuvuses 😀 Ma vaatasin oma lemmik youtuberi videot, kus ta tutvustab natukene raamatuid ning selle kaudu ma ka jõudsin nende videoteni. Hakkasin ma selle Nara wonderlandi kohta uurima ning lõksu ma jäingi. Nüüd vahin The Proper People‘si videosi ning saan chillse. Suht ulme mis kohad maailmas olemas on noh. Kusjuures peab tõdema, et mõne mahajäetud koha video on samahea kui mõni õudukas 😀 Kuidagi lihtsalt see emotsioon ning see, et Sa ei tea mis järgmisena juhtub ja uuuh noh.

Väga huvitavad vaba aja veetmise viisid jamh 😀

Ühesõnaga see tüüplause nüüd ka ‘Ära surnud ma ei ole, lihtsalt sõltuvuses youtubest ja ülemuretsemisest ;)’ 

Olge muhedad.

Lisa kommentaar

