🎀 Pulmad: sisekujundus ja dekoratsioonide ideed🌸

Ma mõtlesin, et kirjutan sissejuhatuseks natuke sellest, et miks ma üldse oma mõtteid ja ideid siia kirja panen. Nimelt olen ma selline inimene, et pean kõik läbi analüüsima ja kaaluma enne lõplikku otsust. Kirjutamine, ideede visandamine niinimetatult siis, see aitabki mul enda otsused silme ette seada ja seeläbi kenasti läbi mõelda. Näiteks oli mul varem soov, et pulm oleks rohkem maalähedane, kuid praeguseks olen ma kaldunud rohkem elegantsema stiili poole, kuid siiski lihtsa…õõh ma ei oskagi täpselt seletada, kuid pildid räägivad enda eest.

Kõik pildid on võetud pinterestist, seega kel soovi, see läheb ja sobrab seal ringi 🙂

Esialgu ma tahtsingi kõige osas meeletult sitse-satse ja erinevaid kaunistusi. Meeletus koguses detaile ehk, kuid praeguseks olengi jõudnud siia punkti, et soov on teha hästi lihtne, kuid seejuures kena sisekujundus.

Lauad

Lauad võiksid ideaalis olla ümmargused, kuna pikk laud ei ole mulle isiklikult kunagi sümpatiseerinud. Võibolla ei ole ma lihtsalt ilusat pikka lauda leidnud veel, kuid minu ideaal oleks jah ümmargused lauad. Samas see allolev pikk laud on väga ilus ja hakkas mulle täiega sümpatiseerima, kuid lilledega võib keeruliseks minna. Neid on vaja liialt palju nagu näha, ning 60 külalisega khm-khm…

Ümarate laudade plussid on:

  • Need on mulle rohkem meelejärele.
  • Inimeste omavahel suhtlema sundimine 😀

Miinused aga seevastu:

  • Kulukamad.
  • Keerulisemad.
  • Rohkem dekoratsioone vaja.
  • Inimesed eraldatud.

Samas ma ei tea mis on võimalused meie valitud asukohtades… Samas nüüd ma kaldun ikka pika poole ka 😀 Ainus miinus reaalselt ongi see, et mulle isiklikult meeldiksid ümarad lauad rohkem vist…

Pika laua plussid on: 

  • Hind.
  • Lihtsam kaunistada.
  • Kõik kenasti koos.
  • Odavam kaunistada.
  • Ilmselt on olemas ja ei pea eraldi rentima.
  • Ei ole vaja lauanumbreid.
  • Tutvustamisringi teha on palju lihtsam, pole vaja mikrofoni kasutada.

Launumbrite/kohanumbrite osas ma olen mõelnud, et kas on mõtet? Ühelt poolt ei näe ma sellel mõtet, kuid teiselt poolt, siis saaks inimesi paigutada oma soovi järgi. Tegelikult ma siiski aga ei näe väga sellele oma soovi järgi paigutamisel mõtet. Ühelt poolt oleks lahe panna näiteks meie vanemad lähestikku istuma, kuid teiselt poolt, siis nad saavad peo ajal niikuinii omavahel suhelda. Laudade poolt ma hetkel kaldun pika laua poole, kuid eks näeb. 

Dekoratsioonid 🎀

Nagu allolevatelt piltidelt näha, siis tahan, et need oleksid hästi lihtsad. Esialgu tahtsin igasugu pitse ja satse ka, kuid enam ei taha. Tahaks, et oleks nagu alloleval pildil, lihtsalt purgikene lihtsate lilledega. Kahtlen aga selles, et mida lisada? Vaid purgike tundub liiga tühjavõitu.

Algul mõtlesid, et kataks ümbert roheliste lehtedega, kuid kunstlehed on juba suhteliselt kallid, seega elus lehed oleks veelgi kulukamad ning läheks ruttu vist koledaks. Samas meeldib mulle ikkagi see idee väga, seega ei teagi mis saab. Minu peas on ideealis see nii, et on lilledega purk, selle ümber on rohelisi lehti kuhjaga (taolised nagu selle roosi juures) ning kaks-kolm küünlavaasi, sellist nagu vasakul näha. Tundub väga kena ja kerge idee 🙂

Natukene kaldun selle poole ka, et ehk teeks hoopis ristivastupidi kui peas ette kujutan. Ülalolev pika laua idee pilt kummitab vaikselt…

Toolide kaunistamise ja muu osas olen mõelnud ka veidikene, kuid enne ei hakka midagi planeerima kui kohad üle vaadatud ja võimalused nähtud. Muidu lipsukesed toolide küljes tundub selline megakihvt idee ja lisaks meeletult ilus. Minu nõue on selline, et mingit pikka tooli ei ole, ikka ilusti peavad olema üksikud toolid. Kaunistused saab valitud olenevalt sellest, et millised on siis peokohal olemasolevad toolid.

Kui on piisavalt kenad, et katteid ei vaja, siis soovin lihtsalt taolisi lipse nagu alloleval pildil. Lipsud peavad olema kas beebisinised või beebiroosad. Kui on koledad ja vajavad katteid, siis on veidi nõme, kuna katete rent on järjekordne kulutus.

toolid.jpg

Tegelikult on neid võimalusi ja ideid veel niipalju, et no ei jõuaks kirja pannagi. Ülalolevad on aga põhilised mille peale ma mõelnud olen. Ma siin juurdlen, et huvitav kas ma unustasin midagi tähtsat ära? Loodetavasti mitte, kuid samas isegi kui unustasin, siis aega on ju.

Ilmselt mingeid kaunistusi ja dekoratsioone peab veel välja mõtlema-leiutama. Ma soovin, et üle peokoha oleks kergelt kaunistusi, mitte vaid toidulaual. See kõik aga mis-kus ja kuidas, seda planeerin edasi siis kui peokoht välja valitud ja ära broneeritud.

Ma jäin mõtlema, et miks mul dekoreerijat ei ole? Ma küll ei tea kui kallis see teenus on, kuid minu jaoks tundub ebamõistliku väljaminekuna. Mulle endale väga meeldib kujundada, sättida ja mõelda selliseid asju, ilmselt ma ka ei julgeks kedagi teist selle ülessande kallale lasta. Seega kavatsengi selle kõik ise omapead ära korraldada. Ma olen mõelnud nende kõigi asjade peale ja noh, kuna mul on suur perekond, siis isegi kui ma ise ei leia aega (ilmselt ei leia!), et kõik ära kaunistada, siis käin enne pulmapäeva õdedega kohapeal ära ja palun siis neil seda teha. Kuigi ennast teades, siis kontrollfriik minus tahab kindlasti KÕIKKK ise teha…

Tegelikult ma tean, et paljud kohad pakuvad ka seda, et nemad kaunistavad-sätivad ise. Minumeelest ka üks, kui mitte mõlemad mõisad, mis meie valikus on, pakkusid seda võimalust. Kuid noh nagu ma ütlesin…mu sisemine kontrollfriik ei ole kindlasti sellise asjaga rahul…

Pidasin juba plaani ka, et kui rent nii odav on, siis rendime kauemaks 😀 Ja piisavalt kauaks, et ma ise saaksin KÕIKE TEHA! Tegelikult ma tean-ma tean, et mul on sel tähtsal päeval palju rohkem teisi asju vaja teha 😀 Aaaargh! 

 

 

Lisa kommentaar

