Pulmad: Asukoha valikuvĂ”imalused 🏰

Eile sattusin ma mÔisaid vaatama, kusjuures ma enam ei mÀletagi, et miks tÀpsemalt, kuid see oli superhea, kuna ma leidsin kaks meile huvi pakkuvat kohta!

Ma ei olegi vist kirjutanud siia, kuid algul me kaldusime tÀiega Olustvere mÔisa poole, kuna see on nii meie kuidagi. Miinuseks on aga hind. Mina arvasin, et sellised need hinnad ongi, kuid siis sain Ôelt teada, et nende pulmakoha rent oli ikka mitu-mitu korda soodsam. Suure, lumivalge ja uhke mÔisa eest kÀisid nad vÀlja umbes sama summa, mis Olustveres saaks vaid kaks tundi veeta. Ja noh siis hakkasin ma kahtlema.

Ma jĂ€tsin ta ikka bookmarki, kuid tĂ€na eemaldasin Ă€ra. Selle tĂ”ttu siis, et leidsin eile hunniku sobivamaid mĂ”isaid. Hetkel on kaalukausil kaks mĂ”isa, mida peame vaatama minema. Miks ma nende kasuks otsustasin? Ütlen ausalt, et esiteks hind. Hind on mĂ”lemal vĂ€ga(!) soodne ja teiseks asukoht on super! Kuna meie pĂ”hikĂŒlalised on JĂ”gevamaa ja Tartumaa kandist ning Tallinnast. KĂ”ige kaugemalt peab tulema ilmselt Ă”e pere Valgast. ÜlejÀÀnute suhtes aga oleks tĂ€pselt selline normaalse pikkusega sĂ”it.

Teiseks piltide jĂ€rgi tunduvad nad armsad mĂ”isakesed, kuigi praegu mulle tundub, et nende puhul peab kaunistamisele rohkem rĂ”hku panema, kuid kuna hind on niivĂ”rd soodne, siis pole sellest hullu midagi. Ja boonus on veel see, et oma vĂ€rvidelt meenutavad nad natukene meie ĂŒhte pulmavĂ€rvi.

Roosna-Alliku mĂ”isa puhul teeb mulle natukene muret mĂ”ne ruumi sisekujunduse stiil , kuid ma ei kanna teda veel maha. Peame plaanima vaatama minemise ja eks see annab selgust. Hind on tal siiski super, asukoht on super ja mulle meeldib kuidagi see hĂ”ng, mis piltidelt Ă”hkub. VĂ€ljast on ta super ilus ja sees need puidust trepid on niii ilusad 😍

roosnaalliku.jpg

Pilt on wikipediast.

Sargvere mÔis on teine hetkel huvipakkuv koht. Hind on jÀllegi super ja niisamuti ka asukoht. VÀljast meeldib ta mulle isegi rohkem, kuidagi tagasihoidlikum. Korralikke pilte mÔisa sisemusest mina ei leidnud, kuid facebookis on neil meeletult pilte ja neilt vaadates tundub tÀitsa normaalne. Selle puhul ma aga kardan, et kaunistamine vajaks veel rohkem rÔhku. Ma aga ei hakka piltide jÀrgi midagi eeldama ning peame leidma ka aja, et selles mÔisas Àra kÀia.

sargvere.jpg

Pilt portaalist “Eesti mĂ”isad”

Hetkel kaldun ma Roosna-Alliku poole, kuid eks nĂ€eb mis saab. Ma olen natukene kannatamatu ja tahaks pulmad Ă€ra pidada hiljemalt selle aasta SĂŒgisel, tegelikult ideaal oli Mai, kuid ma kardan, et see ei lĂ€he lĂ€bi. Eks seda nĂ€ha saab. Ja noh ma ei tea kas neil ĂŒldse selleks aastaks vabu aegu leidub…

Miks Mai kuu? Kuna selle kuu lĂ”pus peaks valmima piibelehed ja ma olen alati teadnud, et minu ideaalne kimp on piibelehtedest. Minu lemmik lilled 💗

Pildid on siit ja siit.

Ilmselt nii mĂ”nigi pani tĂ€hele, et me ei kaalu klassikalist valget mĂ”isa. Kusjuures hind ei ole takistuseks, kuna ka lumivalge mĂ”isa saab vĂ€ga soodsalt nagu ma ka juba mainisin. Kuid asi on rohkem sellest, et lumivalge mĂ”is, see ei ole meie moodi. Me oleme sellised, noh kummalised vĂ”imaeiteagi kuidas seda sĂ”nastada 🙂 Meile meeldib vana koha hĂ”ng, see tunne ja emotsioon mis seal valitseb. Ma ei oska seda tunnet seletada, kuid see tunne, et sa oled kusagil ajaloos. See on vist mingi vana aja tunne, no ma ei oska paremat sĂ”na leida hetkel 😀 Igatahes see tunne, vot see on MEIE tunne 😊 SeepĂ€rast on ka meie unistus osta vana talumaja, ideaalis keset paksu metsa.  

Kusjuures ma leidsin ka paar imeilusat kohta, mis meeldisid mulle veelgi rohkem kui need kaks, kuid nad olid liiga pisikesed. Meil on suhteliselt kokku pressitud nimekiri, kuna meil mĂ”lemal on suured pered. Seega nimekirjas on vaid lĂ€himad sugulased ja paar sĂ”pra, kutsutud ei saa isegi mitte kĂ”ik sugulased, kuid ikka on seal ĂŒle 60-ne inimese. Me saaks kokku tĂ”mmata seda pĂ€ris palju laste arvelt, kuid mina soovin siiski, et ka kĂ”ik saaks oma lapsed kaasa vĂ”tta. Meie jaoks on kĂ”ige tĂ€htsamad perevÀÀrtused ehk kui me teeksime ilma lasteta pulma, siis see pulm ei oleks meie nĂ€gu.

Mul on tegelikult ĂŒldse vĂ€ga palju mĂ”tteid seoses pulmaga, kuid kuna ma tean, et me peame ĂŒhe teise asja ennem Ă€ra lahendama, siis pole palju planeerinud. MĂ”ned asjad on ostetud, mĂ”ned plaanid peas Ă€ra paigutatud ja ideid tuleb juurde, kuid me peame ootama ja vaatama, et mis ja kuidas siis saab.

Lisa kommentaar

