⛄❄🍪 Meie Detsember 🎄🎁🍾

Ma tahtsin kirjutada postituse ‘Meie Detsember’ kuid ma ei suutnud leida viisi, kuidas seda õigesti(!) üles ehitada, kuna lihtsalt punktitades tundusid kõik asjad niiiii tobedad! Seega tuleb siit lihtsalt paar pilti ja täiega segast(!!!) teksti. Mingeid mälestusi on ju vaja 🙂 

Mõtlesin, et tahaks ka meie mälestused kirja panna, et mida me ära jõudsime teha ‘pühade ajal’ ja puha. Siiski ei meeldi mulle mõte sellest, et kirjutan lihtsalt jõuludest, aastavahetusest ja kõigest eraldi. Seeläbi tekkis mul mõte, et ma hakkan kirjutama iga kuu kohta ‘Meie Kuu’ postitust, see tundub üldiselt armas ja tegelikult on meil olemas ka ‘Meie Kuu’ vihikukene. Vihikus on tavaliselt 3 eesmärki, need on kolm lõbusat tegevust, mis selle kuu jooksul ära soovime teha. 

Lisan selle aasta omast paar pilti, saate ettekujutuse asjast. Uueks aastaks peab uue märkmiku ostma/meisterdama ning ilusasti siis täitma hakkama. Kui aus olla, siis Detsembri notese ma kirja ei pannudki, kuid kirjutan siis lihtsalt sellest mis ära tegime-nägime. 

Pildid on nadid, kuid mul ei ole hetkel paremaid lisada. Nagu näha, siis käekiri ei ole mul kiita… Ma suudan kena käekirjaga kribada kui vaeva näen, kuid nohjah…

Igatahes Meie Detsember 

Kuna Detsember on see jõulukuu, siis ega midagi üllatavat siit ei tule, kuid jõudsime käia ja teha tegelikult omajagu.

☕️ Piparkoogid 🍪

Esimene eesmärk oli koos piparkooke meisterdada! Ma arvan, et suhteliselt igas peres on see talvekuu traditsiooniks. Piparkookide koos tegemine on midagi mega toredat ja armsat ning mega naljakat, meil vähemalt oli naljakas. Me tegime ka väikese video, kuid see jääb mälestuseks vaid meile endile 🙂 Nagu näha, siis meie kaunistamisoskus annab soovida aga pole hullu 😀

piparkoogid2.jpg

Sorri, et ma selle äärest tumeda filtri lisasin piltidele, kuid noo kvaliteet annab soovida ja see tundus sobivat siia. Mul on ka korraliku kaameraga tehtud pilte, kuid noh ma olen aus ja ütlen, et ma ei viitsi jännata.

Fun fact- 🙈 See ahvi emoji tähendab tegelikult ‘ei taha näha kurjust-ei taha kuulda kurjusest, ei taha rääkida kurjusest’ pm tõlkes, ma ei oska paremini tõlgendada 😀 

🎄 Kuusk 🎄

Teine eesmärk oli koos kuuske ehtidapõhimõtteliselt saime kenasti sellega hakkama. Eelmise aasta kuuse ehtimisest on meil ka video, see aasta jäi kahjuks tegemata. Kuusk sai ehitud igatahes ning kuigi nüüd on ta kasside poolt hävitatud, siis tore oli ikka 🙂

kuuseke2016

Ma olen selle pildi ka lisanud siia, kuid lisan uuesti. Reealsuses on kuusk ilusam, kuid SEE pilt sai jama. Uut pilti ma teha EI VIITSI, kuna kuusk on kasside poolt ära retsitud ja näeb päris kole välja.

🎅 Jõulud 🎁 

Kolmas eesmärk oli jõule pidada, ma ei oskagi seda kuidagi teistmoodi nimetada. Need olid minu elu esimesed ‘päris jõulud’ ning ma ei oskagi midagi arvata. Edaspidi jõulude tähistamise suhtes on mu tunded ka väga segased. Jõulude pidamine oli meil siis selline:

Kodus pakkisin kingid, hull keberniit oli, kuid sain hakkama.

24. Sõitsime hommikul Jõgevale, päeva lebotasime pm maha ja lõuna paiku läksime Kalli vanaema poole. Ta vanaemal on samal päeval sünnipäev ja iga aastane traditsioon on seal söömaaeg ja niisama koos toredalt aja veetmine. Sõime, lobisesime, mängisime mänge lastega ja lebotasime niisama. Paar kohustuslikku pilti lõpetuseks ja siis iga loju oma koju! (See on nii loll lause :D) Õe pool jättis jõuluvana siis nn kingikoti ukse taha ja tuli kinkide jagamine, lastele väga lahe tegevus, täiskasvanutele hmm no mitte eriti.

Kalli ema kinkis meile megasuure koguse igasugu asju, enamus asju olid mulle- ma sellepärast mainin, et noh nagu emale ikka kohane, siis ta kinkis meile ka riideid. Suhteliselt suur hunnik riideid oli ja pm kõik olid mulle, Kallile oli seal üks särk ja sokid 😀 Ta pettumust võite ise ette kujutada…

24-nda õhtu me olimegi Kalli õe pool, mängisime mänge lastega ja lebotasime niisama. 25. tulime koju ära ja puhkasime järgneva vaba päeva. Üle pika aja oli tore kuskil käia ja Kalli perekonda näha 🙂 Ja koju tagasi jõuda oli veeeelgi parem! Home sweet home 💗

Kusjuures minu pere jõule ei pea, pole kunagi pidanud ka ja selle tõttu on mul jõulude suhtes niii kahetised tunded. Ühelt poolt on tore, kuid seejuures kuna ma tean selle püha algupärast tähendust, siis üldse ei meeldi…ei teagi kas tahan tulevikus üldse olla jõulupidaja või ei…

✨Aastavahetus🎉

Ma oleksin selle peaaegu ära unustanud, kuid õnneks meenus. Aastavahetus möödus meil üsna rahulikult, kuid kahjuks kulukalt. Mis loll asi see on, et lähed poodi mõnda asja ostma ja tagasi tuled vaesena? Me pidime mõned joogid-söögid ostma, kuid läks pea 100 eurot…no boonus on see, et ostsime Aliase lauamängu ehk see oli selline ‘pikemaajaline’ investeering.

aastavahetus.jpg

Kuna ma olin laisk ja ei toonud kaamerat välja, siis selle aasta ‘südamekeste’ pilt sai jama 😦 

Aasta 2016 viimane päev möödus väga mõnusalt! Lõunal oli minu ema pool väike istumine, teised olid seal juba varem, kuid me läksime suhteliselt lõpus alles. Lobisesime, sõime kooki ja mandariine ning ma nunnutasin naatukene õe titte ka. Talle ei meeldinud mu süles vist olla, kuna ta hakkas nutma. Samas ta oli väsinud tujus, et võibolla polnudki asi minus isiklikult. Teiste süles jonnis ka, hea lohutus eksole 😀

Kui me sealt laiali läksime, siis tõime meie oma koera koju ära ja läksime poodi. Eesmärk oligi siis veidi süüa-juua osta ja tina, et teha seda õnnevalamist. Jällegi minu jaoks esmakordne asi, eriti mingit emotsiooni ei andnud, kuna noh pole olnud traditsiooniks ju. Kalli pere aga on kõik aastavahetused tina valanud, seega otsustasime, et valame ikka kuna see on tema jaoks suhteliselt tähtis traditsioon.

Kusjuures me läksime Prisma infoletti, et küsida kus tina asub. Venekeelt kõnelev noormees hakkas meile seletama ladusalt, siis aga jooksis eesti keelt kõnelev tädi tema juurde ja hurjutas ta kallal ning seletas meile hoopis teistmoodi. Tuli välja, et noormees arvas, et otsime alkoholi taga, küsisime ju tina noh 😀 Teinekord oleme targemad ja ütleme, et õnnevalamis tina

Kodus hakkasin ma käbe toitu valmistama ja kõiki muid ettevalmistusi ajama. Mõne aja pärast jõudsidki mu ema ja õde koos oma lapsega siia. Istusime, sõime, lobisesime ja mängisime Aliast. Vaieldud sai ka loomulikult…kuna ma ütlesin sõna ‘Kobra’ asemel ‘Kobras’ ja mu õde varastas sõna ‘Kobra’, grammar nazi pere otsustas, et punkt läheb mu õele, kuna mul oli vale vastus. Kuramus no ikka ajab keema! See ‘S’ seal lõpus oli nii ebaoluline, sõna oli ju põhimõtteliselt õige!!! 😡

grammarnazis

Kui südaöö ‘lõi’ läksime rõdule ilustulestikku vaatama ja säraküünlaid säristama. Teate kunagi mulle tundusid need säraküünla säristajad kummalised, kuid tegelikult on see väga tore tegevus. Meie säristamiskarjäär sai alguse sellest, et eelmisel aastal kinkis Kalli ema meile südamekujulised säraküünlad. Kui kell lõi 00.00 tegime me nendega pildi ja sai otsustatud, et see saab Meie isiklikuks traditsiooniks. Iga aasta ostame nüüd südamekujuga säraküünlad ja kui kell lööb 00.00, siis säristame rõõmuga ja laseme pildi endast teha. Järgmisel aastal olen targem ja lasen pildi teha kaameraga ikka.

Kui rõdul enam olla ei viitsinud, siis tulime tuppa ja hakkasime tina sulatama ja valama. Pilte ei teinud, vaid ühe pisikese video 🙂 Ma aru küll ei saanud, mis asja mu tina tähendas, kuid noh kaks suurt junni sain ja hunniku väikseid- tõlgendasin endale ära, et 2017 aasta toob kaks suuurt rõõmujunni mulle ja hunniku pisikesi 😉  😀

Ja nii see Detsember ning seejuures aasta 2016 ära saadetud saigi! 🙂 

PS: Ma veelkord vabandan, et tekst on segane ja tohutu suures koguses õigekirja vigadega, kuid ma ausalt ei viiitsi seda üle kontrollida. Ma jõin liiga palju kohvi ehk mul enesetunne jama, kui ma selle nüüd avaldamata jätan, et ühel hetkel parandama hakata ja avaldada, siis saab see postitus alles 2017 Detsember siia üles…

Lisa kommentaar

