🎉Things I want to accomplish in 2017🎈

Ma otsustasin, et sean endale mõned eesmärgid, mida ma tõesti südamest soovin teha uuel aastal ehk aastal 2017 🎉 Mõned asjad on paratamatult sellised, mida mina ise 100%  juhtida ei saa, kuid kirja said nad ikka. Las nad siis olla justkui minu soovid/unistused, mille täitumisse ma uskuda soovin 🙂 

  1. Meisterdada ise kassidele kratsipuu 🛠
  2. Meisterdada perekonna albumid 📔
  3. Alustada kooliteed ✏📑
  4. Saata vähemalt 10 kiisut koju 😻
  5. Kirjutada õdede lastele juturamatu👶📓
  6. Teha pulmad ära 👰🤵
  7. Get preggo 😀🤰
  8. Olla Kallile maailma parim mumm💖💏
  9. Tähistada armsalt meie aastapäeva 💑💗
  10. Õppida selgeks algtasemel uus keel 📖

Hetkel ma rohkem asju ülalolevasse nimekirja ei lisa, kuna oleks juba väga super, kui need 10 ‘korda saadetud’ saaksin!

Eks siia kõrvale on mul ka muid soove-eesmärke, kuid noh need las kulgevad nii kuis kulgevad. Eks niikuinii ka osa asju nimekirjas kulgevad omasoodu, kuid kirja panin nad ikka. Mõttejõuga hakkan tagant pushima 😀

Muidu näiteks tahaksin ma lugeda läbi palju-palju huvitavaid raamatuid, minna matkata sauguni*. Oeh seoses sellega, siis ma ei jõua suve ära oodata! Ma tahan niiväga matkata, lihtsalt läheks kohe kui oleks õige varustus olemas. Ma leian ennast nii tihti mõtlemast meie matkadele ja unistamast eesootavatest matkadest ning lähen seest nii elevile. Ma tõesti armastan loodust ja matkamist, see tunne mis see annab, vot see on kirjeldamatu lihtsalt.

20160719_191255.jpg

Mul oli kusjuures mitu mõtet vahepeal, mis ma siia lisada tahtsin, kuid mul on kõik meelest läinud 😦 Selliseid punktikaid asju meenub küll, kuid nagu ma mainisin, siis ei taha ma punktitamisi pikemaks venitada. Lisaks mõned asjad on sellised jälle, et mina ei saa neid juhtida. Elu teeb, mis elu tahab.

Igatahes ma loodan südamest, et aasta 2017 saab olema imeilus aasta. Endast annan kõik mis suudan, et see tuleks hästi kena ja rõõmus aasta 🙂

*see on seal see ropp sõna ja auguni, kuid kuna mulle ropendada ei meeldi, siis ma improviseerin oma sõnu kokku 😀 Seoses ropendamisega, siis ma jäin eile mõtlema, et reaalses elus ropendan ma palju rohkem kui tahaks, kuid kirjapilti roppusi panna ei suuda. Nii kole minumeelest 😦 

Lisa kommentaar

