Halan ja loban.

Ma ei ole päris pikalt siia jõudnud, kuna lihtsalt meeletult kiire on olnud. Samas nagu vaba aega on osaliselt olnud, kuid sel ajal ma olen kas lihtsalt lebotanud või üritanud magada.

See nädal on lihtsalt hullumeelne olnud! Ma olen alates Pühapäevast saati saanud magada umbes 12 tundi, kuni eilseni olin ma kogu nädala jooksul söönud vaid mõned võileivad ja paar kiivit, alles rääkisin sellest kui tervislikuks me hakkasime ja siis selline nädal…Une juures on kõige hullem see, et ma olen õhtul koju jõudes nii läbi olnud, et silmad lahti ei püsi. Jään siis magama, paar tundi magan ja kümne kuni kaheteist ajal öösel ärkan ning enam und ei tule, lihtsalt pikutan kella kuueni mil on viimne aeg end püsti ajada.

Ma eile tundsin tööl olles, et ma enam ei jõua füüsiliselt noh, eks ma ikka rapsisin ja tegin ära, kuid oii pekk kui läbi ma omadega olin. Õhtul käisin veel uues töökohas proovipäeval, kuid see mida nad ootavad ettenähtud ajaga ei ole lihtsalt teostatav. Seega ma usun, et ütlen selle koha ära. Õhtune proovikas oli nii jube, et ma mõtlesin, et töötaksin pigem aluaeg pesumajas 😀

Ma pole umbes 3 aastat pidanud füüsilist tööd tegema ja nüüd see nädal on mind nii läbi ajanud. Eile hommikul kui silmad lahti tegin, siis ma tundsin kuidas lihtsalt KOGU mu keha valutab igast otsast, nii valus oli lihtsalt, et neelasin pisaraid alla noh. Õudne ausalt. Siiani igast otsast valutab, kuid peab nädalavahetuseni üle elama ja siis saab rahus pikutadaaaa, oeh ma ei jõua ära oodata.

Kui nüüd halanootidelt minema liikuda, siis saatsin sel nädalal kaks hoiutitte uude koju. Koju läksid nad koos. Valge kiisupojaga oli hull saaga lahti, kuna tal oli mitu huvilist kes teda soovisid, siis tahtsime teda üldse pereringi jätta, kuid läks nii, et otsustasime ta koos vennaga ühisesse koju saata. Küll neid hoiukasse tuleb meile veel, keda pereringi jätta 🙂

Me ostsime vahepeal kunstkuuse ära, ehitud ja püsti on ta ka kenasti, kuigi ära retsitud kasside poolt. Ma koguaeg käin ja korrastan seda, kuid maksimaalsetl tund hiljem on ta jälle endine. Tegime Kalliga esimesed piparkoogid sel aastal, filmisime selle ka üles, nüüd on vaja video ära monteerida ja kuskile ära salvestada, et ikka aastaid hiljem vaadata oleks hea.

Mis veel? Hmm, ahjaa mõned kingid said ka ära ostetud. Kallile ka ja kaks päeva olen suutnud seda ilusti peidus hoida. Minu puhul suur saavutus 😀 Tavaliselt on alati nii olnud, et ostan-meisterdan kingi ära ja siis kibelen seda talle üle andma. Nii ongi ta absoluutselt kõik oma kingid varem ära näinud…

Ma olen miljonis apteegis käinud, et leida kortselehe teed ja mida kuskil ei ole, on justnimelt see tee. No mismõttes? Lisaks olen käinud mitu poodi läbi, et leida albumite jaoks materjale, kuid jällegi seda mida ei ole, on see fjaaking paks papilaadne toode.

Mul nagu midagi tegelikult öelda väga polnudki ja ma nüüd lähen 🙂

 

Lisa kommentaar

