Lobisen kiisudest ja niisama hetkelisest elust-olust.

Täna seadis käpad uue kodu poole kaisukiisu Lumivalgeke ja ma olen tema üle hästi rõõmus. Natuke kurb oli ka Teda ära saata, kuid Ta sai väga hea pere! Ma tunnetan inimesi hästi ja me rääkisime ka üle neljakümne minuti perenaisega, seega olen kindel, et tal tuleb ilus elu 🙂

Tiigrikutsu puges meeletult sellele naisele, kuid Ta oli juba kindlalt Lumivalgekese valinud. Tiigrikutsu peab tulevikus teistele pugema hakkama, küll varsti läheb õnneks 😉

Lumivalguke.jpg

Ma nüüd loodan sellele, et sel kuul lähevad valge Täpi ja triibuline Tiigrikutsu ka oma kodudesse, kuna nad on mega sõbralikud ja oleks aeg käpad uute kodude poole teele seada 🙂 Nelja kuused poisiklutid juba siiski ja ma põen selle pärast, et neil emme ja õeke ka, ei tahaks kõiki neid oppima hakata või mõlemaid plikasi, kuna see kohustus on tegelikult uuel kodul. Emme läheb ilmselt opile Pesaleidja arvel, kuid pisikesestega on nagu on.

Kiisurindel muud nagu toimunud ei olegi. Terviserindel on lood nii, et mul on juba mõned päevad süda meeletult paha koguaeg. Ma kahtlustan põhjuseks seda, et unerežiim on täiega sassis ja magan üli katkendlikult. Tänu sellele, et mul enesetunne halb koguaeg, siis toitumine on natuke nadisti hetkel, kuid siiski rahuldav.

Pulmaplaneerimisega on asi nii, et hetkel teen pausi sellest. Ootan, et kleit ja lips kohale jõuaks ning ootame Soomest uudiseid. See mis Soome maksuametist tuleb, selle järgi valime, kas teeme väikesed või suured pulmad. Eks näeb mis saab 🙂

Arstilt sain elunõmedad uudised, kuid ma ei taha neid siin lahata. Põhimõtteliselt käisin operatsioonil mõttetult, üli segased ja ajusi kärsatavad lood on sellega. Õõh…

Panime kuuse püsti, kuusesaagaga läks nii, et ostsime kunstkuuse. Kalli küll vaatas viimse hetkeni ka ‘päris’ puid, kuid otsustasime kunstkuuse kasuks. Pildistamise hetkeks olid kassid seda meeletult retsinud. Koguaeg viivad ehteid minema ja ronivad mööda oksi…

kuuseke2016.jpg

Tegelikkuses on vaatepilt ilusam, kuid telefonikaameraga pildile püüda ei anna kahjuks.

Lisaks on meeletult hea uudis see, et Kalli jättis suitsetamise maha! Eks ta ikka aega ajalt proovis, kuid sel korral on nii, et homme õhtuks on ta olnud 7 päeva suitsuta. Oeh, ma olen nii uhke Ta üle! Meeletult rõõmustab see, et lõpuks ometi oleme me täiesti tervislikud ja igast jamast ka nüüd vabad 🙂

Sellessuhtes, et ta küll kasutab nicorette spreid ehk mõnda aega kahjuks manustab veel nikotiini, kuid kui see otsa saab, siis enam miskit juurde me ei osta. Hea on see, et vähemalt selleks ajaks kui sprei otsa saab, peaks olema ta lahti harjumusest suitsu ette panna.

Ma ei oska muud lobada hetkel, kuid lood on meil siis nii. Hästi segane ja puhta lobamis postitus tuli nüüd sellest, kuid noh üldiselt on hetkelised uudised kirja pandud 🙂

Lisa kommentaar

