Pulmad! I’m so excited!!! 😍😍😍

Täna tegin ära esimesed tellimused seoses meie pulmadega ja ma olen nii elevil! See juhtubki päriselt, me abiellume siiski aastal 2017!!! Appikene noh, ma olen nii õnnelik ja elevil, et ma ei suuda seda sõnadega väljendada 😍

excited.gif

Ma tunnen end just nii!!!

Tellimus sai sisse antud minu pulmakleidile ja Kallile ostsime lipsu 😀 Lipsuke tundub kleidi kõrval nii minimini asi, kuid siiski! Beebisinist värvi meenutav kikilipsuke, appi no ma ei või! Ma jäin kusjuures mõtlema, et pulmades kannab peigmees üldiselt korralikku pikka lipsu, kuid siis mõtlesin, et aga see ongi meie moodi ju 🙂

Meile meeldib erineda teistest ja olla täpselt omamoodi, osaliselt lipsukesest saab seda ka välja lugeda 🙂 Ma olen nii õnnelik, egas mul tegelikult rohkemat öelda polnudki midagi 😀 Ma nüüd sätin ennast valmis ja lähen oma hoiutittede juurde, kuna täna tullakse neid vaatama! Pöidlad pihku, et nad perekonna ära lummaks! 😍

Lisa kommentaar

