Positiivsest emotsioonist toituja. Ja nagu ikka, kiskus mu jutt metsa!

Mina olen nimelt selline inimene, kes toitub positiivsest emotsioonist ehk lihtsamalt öeldes headusest. Ma vajan headust enda ĂŒmber, mul on tung teha igapĂ€evaselt midagi head vĂ”i tunnen, et pĂ€ev on lĂ€bi kukkunud. Ma elaksin hea meelega ĂŒldse ĂŒhe SUUUURE roosa mulli sees ja ei laseks sinna kĂŒbekestki kurjust sisse.

Mulle just meenus, et ega tegelikult mingi ime lĂ€bi olen ma pisikesest saati liialt empaatiline olnud. Kui ma kaheksane olin, siis me ehitasime kodutule endameelest kodu 😀 Vedasime prĂŒgikasti kĂ”rvalt kĂ”ik mööbli jm puude alla, panime puude vahele kile ĂŒles, et asjad mĂ€rjaks ei saaks ning keetsime tatraputru ning viisime selle talle. Üldse olen ma eluaeg kodutuid loomi kĂ€inud ĂŒles korjamas tĂ€navatelt (See ei seostu selle kodutu onukesega :D).

Ja nĂ€iteks olen ma mĂ”istnud, et ma olen liialt kaastundlik. Iseenesest ei ole see halb asi, kuid halb on see siis, kui ma kellegi teise mure-kurbuse vm tĂ”ttu enda silmi peast vĂ€lja nutan. TĂ€naseks olen kihi kasvatanud, kihiks ongi minu roosa mull ja lihtsalt negatiivsuse-kurjuse-kurbuse ignoreerimine. Kurvematel pĂ€evadel ikka nutan silmi vĂ€lja kui emotsionaalne olen, kuid ĂŒldiselt olen tugevamaks saanud.

VĂ”imalik, et see sai alguse mitu-mitu aastat tagasi juba. MĂ€letan, et kunagi ma seadsin endale eesmĂ€rgi, teha iga pĂ€ev ĂŒks vĂ€ikene heategu. Olgu see siis kasvĂ”i kellelegi naeratamine, et ta pĂ€ev paremaks muuta. Nii ma siis kĂ€isin ja ostsin kodututele sĂŒĂŒa, tĂ€naval hulkuvatele loomadele vedasin toitu ette, tegin kellegi pĂ€eva naeratusega paremaks vĂ”i kĂ€isin ja aitasin lihtsalt vanainimesi bussis-trollid-trepikojas. Ja minu igapĂ€evane ‘kohustus’ oligi igas pĂ€evas pisike heategu.

 

Ma tean, et olen sellest ĂŒsna kenasti kinni pidanud. Mingil hetkel kui mul pikk depressiooni periood oli, siis vajus asi osaliselt untsu. Kuskil pool aastat olin rajalt maas, kuid siis vĂ”tsin end kokku ja pingutasin aga edasi. Hakkasin sobi tegema pĂ”himĂ”tteliselt. Nimelt otsustasin, et minust saab uuesti hoiukodu. RÔÔmu, junne ja palju kaisutamist kassidega oli rÔÔm minule (v.a junnid, need rÔÔmu ei paku…), lisaks siis linnuke sĂŒdames heategude nimekirja. Ja kiisud said tĂ€navalt sooja, ravi, hellitusi ning lĂ”puks oma pĂ€ris pered!

Mina olen ĂŒks neist kes peab loomi ‘liialt tĂ€htsaks’ teiste mĂ”ttes, kuid minu meelest on ka nemad elusolendid ja vÀÀrivad parimat. Iga elusolend on vÀÀrt head elu. Mu ema nĂ€iteks ajab mind ilgelt kurjaks sellega, et pakub mulle lihakraami ja kui ma keeldun, siis teeskleb ĂŒllatust, et oii ikka oled taimetoitlane vÀÀÀ? ÕÔÔh…see selleks.

Igatahes mina usun sellesse, et iga elusolend on vÀÀrt parimat. Ma ei taha sĂŒgavamalt teemasse sĂŒĂŒvida, kuna samas on mul vist inimeste vastu ĂŒldiselt liialt vĂ€he empaatiat. Halvad inimesed ei ole vÀÀrt hĂ€id asju. Kui ma saaksin maailma valitseda, siis oleksin ma jĂ€rgmine Hitler…selle erinevusega, et ma ei mĂ”istaks kedagi hukka tema uskumuste vm tĂ”ttu, kuid loomapiinajad-lapsepiinajad ehk ĂŒldiselt sadistid ei ole vÀÀrt head…

Kurwaa, lĂ”pp kiskus imelikuks Ă€ra 😀 Minu puhul nii tavaline, et alustan ilusasti ja lĂ”petan koledaga niinimetatult. Nagu nĂ€iteks eile, rÀÀkisime universumi suurusest ja kĂ”igest, kuniks ma mĂ”istsin, et ma ju ikkagi suren varsti Ă€ra (loodetavasti umbes poole sajandi pĂ€rast alles…) ja lĂ€ksin kohe tĂ€itsa kurvaks. Kalli Ă”nneks on hea meeleolu tĂ”stja 🙂

Have a nice evening!

happppiness.jpg

Minu puhul, siis vahepeal super weird fucked mĂ”tetega…khm hitleri osa noh…

Lisa kommentaar

