Love Coupons ❤

Kallil oli sünnipäev, pea pool aastat tagasi, aga see selleks eks 😀 Ma vist tahtsin sellest ka postitust teha (eelmises blogis…), kuid ma julgen kindlalt väita, et selleni ma ei jõudnud. Ma jätan alati huvitavama postitamata ning postitan ainult loba, seda miks ma nii teen, vot seda ma pole veel välja selgitanud. Ükskord selgitan, ausalt.

lovecoups1.jpgMa mäletan, et ma tegin talle ise koogi, mis kukkus jamasti välja, kuid 27 küünalt oli kenasti peal nagu kord ja kohus! Ning maitses ka väga magusalt ehk sobis küll! Kingitusteks sai ta posu ise meisterdatud asju. Ma ei osanud talle kusjuures midagi kinkida, kuna tal on nagu minu meelest kõik olemas, sel ajal veel oli igatahes 😀

lovecoups2.jpg

Ma tahaksin küll teisi kinke ka näidata, kuid ma praegu ei hakka, kuna ma niigi suudan iga postituse väga laialivalguvaks teha. Lisaks loban kõik lobisemised ka järgi.

Love Coupons’ite idee sain ma pinterestist ning otsustasin, et välja prinditu stuff on jura(!) ja mina lõikan, joonistan ja kirjutan need ise valmis. Seda ma ka loomulikult tegin, küll veits kiiruga ehk ääred on viltu, kuid jumal tänatud, et ma nende peale rohkem aega ei kulutanud 😀 Idee on minu meelest isiklikult mega ja Kallile ka meeldisid, kuid ta ei ole eriti usin olnud nende realiseerimisega. 27+9’st on kasutatud ehk üheksa vaid? Midagi sinnakanti.

Nagu näha, siis ei viitsinud ma isegi piltide tegemiseks voodist välja ronida. Mul hakkab juba endal veits häbi, kuna ma veedan nii palju aega voodis…

Ma otsustasin nad niimoodi piltidena lisada seetõttu, et kui ma ise ideid otsisin, siis häid ideid ma ei leidnudki. Ehk keegi siit leiab! 🙂 Mu joonistamisoskus on ka ‘väga super’ nagu näha võib 😀

Ma usun, et seda mis valmistamiseks läheb vaja ja kuidas valmistada ei ole vaja lahti seletada. Vaadake pilte!

lovecoups3

lovecoups4.jpg

lovecoups5.jpg

If coupon was used, I dyed lips and kissed the background.

Ma otsustasin lõppu lisada ikkagi üldise pildi. Kõik pildil oleva meisterdasin ise (v.a shampa eksole) ning salajasi kingitusi oli veel, kuid need pilte ei vaja. Pliis ärge kooki vaadakeQ Mul said materjalid otsa lihtsalt. Ääred tahtsin vahukoorega teha, kuid Kalli sõi selle purgi tühjaks 😀

lovecoups6.jpg

Lisa kommentaar

