Teine hoiutitt seab sammud oma koju!

Täna käidi ühte minu kolmest allesjäänud hoiutitest vaatamas ning kuigi mu lootused eriti kõrged polnud, kuna nad käisid enne meid eelnevalt kahe-kolme pesakonna juurest läbi, siis sai valituks siiski meie pisike Jack!

Uus perenaine oli unes näinud, et sai roheliste triipudega kassi ning üks minu lisapiltidest, mis talle saatsin oli rohelise kardinaga ning see oli kassi peale triibu teinud ning ta ütles, et juba siis arvas, et see ongi tema kassike 😀 Nii vahva minumeelest ikka!

Nagu teadagi on mul Totu ja Jack hullemad pugejad ning vallutasid kohe poisi ja tüdruku südamed ning ka nende ema oma. Ema küsis ka lastelt, et kas võtame Jacki või meeldis mõni eelnev rohkem ja lapsed ühest suust vastasid, et tahavad Jacki 🙂 I was really happy! Olid ligi tund meil külas ja mängisid ning kaisutasid kiisudega. Meie emaga lobisesime ka ning tundub väga vastutustundlik ja tore pere. Nad läksid nelja(!) loomapoodi läbi käima, et kiisule sobivad asjad leida, nagu lihtsalt nii lahe 😀 Kõikidest vaktsiinidest ja steriliseerimisest ning kõigest muust rääkisime ka.

Nad tahtsid Totu ka võtta aga ema oli üsna kindel, et pereisa ei luba ning ütles lastele, et eks te üritage issi ära veenda 😀 Kahjuks ma usun, et see ei õnnestu aga noh mu pisikesed on ikka südemete vallutajad küll 🙂

Loodan, et Totu ja Pisi saavad endale samahead kodud kui kaks eelnevat vennakest!

Lisa kommentaar

