Kõige rõvedamad asjad majapidamises.

Jah sellest tuleb sihuke veidi(pigem hullult) vinguviiuli stiilis postitus aga ma jäin mõtlema, et mis asju ma lihtsalt väga jälestan majapidamises.

Vetsupoti hari. Ei ole vist midagi rõvedamat kui see asjapulgandus ning eriti rõvedad on avalikes vetsudes need, mitte et ma uurinud neid kunagi oleks aga minu loogika nii ütleb 😀 Baktereid ja sitta ning kust täis harjake…öak kas on veel midagi rõvedamat?!

Köögis nende toidujääke torru minemis takistamis jurad, ma ei oska muud nime neile anda 😀 Selle alune on alati mingi ilgelt ligane ja rõve, ma nii tööl kui kodus igatnädalaselt küürin neid aga suht ruttu ligastuvad jälle ära.

WC potikaane alune. Ma puhastan kodus seda korra nädalas või kui meelde tuleb, siis tihedamine aga ikka läheb see eluruttu rõvedaks tagasi. Samuti on ka selle vetsupoti ‘jalaga’ ning noh ma parem rohkem vannitoa rõvedustest ei räägi, kuna meie üürikas on detailidesse laskudes üldse ultrarõve vannituba…

Prügikasti. Kuigi ma pesen seda tihti, siis alati kui prügikott välja viia on see kast mingit iba täis.

Pesunuustikut ja köögilappe(kui neid vahest tekkinud on), kuna ma nägin kunagi väiksena mingist saatest, et need bakterite lemmikud kubisemiskohad.

Külmikut seetõttu, et ma ei tea kuidas normaalsete külmikutega lood on aga meie oma sulab(?) kogueg ja tänu sellele on need kastide alused haisvat vett täis. Ma puhastan neid, kuid peale puhastamist on õhtuks asi endine ja ma ei viitsi ega taha iga hetk külmiku küljes istuda.

Ühesõnaga tuleb sellest postitusest välja, et mu kodus on palju rõvedusi 😀 Tore! Aga noh ma lohutan end sellega, et need rõvedad vetsupotiharjad on kõigil :S

Lambi lambi aga vahest on ka vaja lambit 😉

Lisa kommentaar

