Little people, big world.

Kui ma ĂŒldse telekat vĂ€hegi vaatan, siis on mul ees fox, fox life vĂ”i TLC. Foxidel on lihtsalt pĂ”nevad sarjad aga samas nad kordavad mingi viis aastat juba sarjade vanu episoode ka, seetĂ”ttu vĂ€ga tihti ma pean kanalit vahetama, kuna jookseb mingi osa mida ma reaalselt juba kaks-kolm korda nĂ€inud olen ja no kaua vĂ”ib eksole.

Kui keegi tuttav pole, siis TLC on tĂ”sielusarjade kanal. Suurt enamust ma viitsin vaadata kĂŒll juhul kui foxil midagi paremat eetris pole.

Nii igatahes kui minna postituse pealkirja juurde, siis jookseb kanalilt juba vist ikka mitu aastat sari pealkirjaga “Little people, big world.”

Pildil on selle perekonna liikmed nii nagu pere koosseis oli vanasti. Praegu on google andmetel Amy(pereema) ja Matt(pereisa) lahutatud ning no minu meelest on see natuke kurb. Selle avastuse tegin eelmine nÀdal googeldades nende kohta.

TĂ€na nĂ€gin aga telekast osa, mille pĂ”hituum ongi siis nemad kaks ja nende suhe. Nad on koos olnud 25 aastat aga tunnevad, et on ikka tĂ”siselt erinevad inimesed. RÀÀkisid seal palju ja ĂŒritasid lepitada jne ning noh selles osa lĂ”pus ĂŒtlevad veel, et neil on vist isegi lootust oma suhe pÀÀsta.

Minu jaoks oli selles osas kurb see, et see mees nagu ei ĂŒritanud hingega. Ta vingus kĂ”igi tegevuste kallal mida Amy teha tahtis ning mida nad koos tegid. Amy aga ĂŒritas talle meelejĂ€rgi olla jne. Matt aga rÀÀkis, et talle on tĂ€htis farm ja maja vm ning ta tunneb, et raiskab muid asju tehes oma aega.  Mina kui naine tunneks ennast mehe poolt solvatuna nii, kuna see mille kallal me vaeva nĂ€eme on ju meie suhe. Ning mismĂ”ttes ta tunneb, et raiskab minuga aega veetes oma aega?

Suhtes peavad mĂ”lemad oma panuse andma ning lĂ€hedane olemine ongi minu meelest kĂ”ige tĂ€htsam. Kuni suhte eest hoolitsetakse, arvestatakse ĂŒksteisega ja hoolimata kĂ”igest (töö, hobid, lapsed jne) ollakse lĂ€hedased ning hoolitsetakse ka ĂŒksteise eest, leitakse aega ĂŒksteisele jne- vot seni on suhe terve ja pĂŒsib.

Mina eelistan ‘iga mats enamust ajast omaette’ suhtele palju rohkem ĂŒhtehoidvat suhet, kuna minu loogika ĂŒtleb, et ĂŒhtehoidvas suhtes on tĂ”enĂ€olisem see, et paar jÀÀb reaalselt ka ‘igaveseks’ kokku. Kuna minu eesmĂ€rk ongi elu lĂ”puni veeta koos oma elu selle ĂŒhe ja ainsaga ning luua Meie elu, siis ma arvangi, et suhtes peavad partnerid olema lĂ€hedased ning mĂ”istvad. LĂ€hedane suhe on Ă”ige suhe. Siin saab kĂŒll vigiseda selle kallal, et aga igaĂŒhe jaoks tĂ€hendab lĂ€hedus erinevat asja ja no nii tegelikult ongi, kuid kui partneritel on asjadest sama arusaam ja vaated jooksevad kokku, siis peaks korras olema.

PÀris kurb kui laste kasvatamise kÔrvalt jÀetakse omavaheline suhe unarusse ning hiljem oldakse nii lahku kasvanud, et peale pikki-pikki aastaid lahku mindakse.

Lisa kommentaar

