SĂŒnnadest ja pisikestest kuraditest, kes mu kodu on vallutanud.

Ma olen jube palju mĂ”elnud igasugu asjade peale ja nende ĂŒle ning kuskile ma vĂ€ga jĂ”udnud nagu vĂ€lja ei ole, kuna ma suudan lihtsalt unustada meeletult ruttu.

No kui see mĂ”te ikka meeles mĂ”lgub, millega see teema seotud on, siis tuleb kĂ”ik ilusti meelde aga no nii ĂŒldiselt, siis olen rĂ€ige udupea.

Mul oli kĂŒmme minutit tagasi teema ‘x’ning mĂ”tlesin sellele pĂ”hjalikult ja tahtsin tulla oma mĂ”tteid kirja panema, kuid jĂ€in telkut vahtima, samal ajal vaatasin oma mĂ€ngu ĂŒle ning wordpressi avades oli meelest lĂ€inud lihtsalt kĂ”ik enne mĂ”eldu, ma isegi ei mĂ€leta millega see seotud oli.

Ma nĂŒĂŒd ei teagi, et mida kĂ”ike siia kirja panna? Mul mĂ”tteid on laialt aga mingit meeletut lobapostitust teha ei tahaks, kuid samas ma ei viitsi ega taha ka teha sadat erinevat postitust, mis nĂ€eksid sedamoodi tohutult sisutĂŒhjad vĂ€lja. Samas vĂ”ibolla teiste jaoks on ka mu meeletud lobapostitused sisutĂŒhjad. Samas lobapostitus on ju sisukas? Sisukas plĂ€ma ja möla on ka sisukas jutt vĂ”i ei? 😀 Minu meelest nt on, seega ehk leidub veel keegi kelle jaoks ka nii on.

Ma kÔike letti ei lao, kuna paar asja tahan ka pikemalt lahti kirjutada aga veidi lasen ikka mÔtteid valla.

Mul oli 27.07 sĂŒnnipĂ€ev ning see pani mind mĂ”tlema minu suhetele sĂŒnnipĂ€evadega, nii iseenda omaga kui ka lĂ€hedaste sĂŒnnipĂ€evadega.

Minu peres neid ei peetud nagu ka enamus muid pĂŒhasi, teiste sĂŒnnipĂ€evadele ka ei lubatud. Kuskil kĂŒmneseni ma neist puudust ei tundnud, kuna olin niimoodi harjunud aga kuskil tsipa peale seda vanust ma nagu hakkasin nn igatsema neid. Ikka sai teiste sĂŒnnipĂ€evadest koolis kuuldud, olin ka mina mĂ”ndadele kutsutud aga minna ei vĂ”inud ning hiljem kĂ”ik rÀÀkisid sellest, kui lahe kĂ”ik oli ja kade meel tuli ikka peale.

‘MismĂ”ttes teised saavad pidutseda, möllata ja lĂ”butseda ning mina ei saa?’ taolised mĂ”tted tĂ€itsid pea ning noh ma mĂ€letan, et mingist hetkest hakkasin oma lĂ€himate sĂ”brannade pidudel salaja kĂ€ima ning korraldasin ka ise salaja nn pidusi, kus siis lĂ€himad sĂ”brannad kohal olid. SĂ”ime mu rĂ”dul mingrid tarretisi ja plĂ€ma ning kingiks sain nende vana tavaari 😀 Suht koomiline tagantjĂ€rgi aga no mis teha eks.

Ma olen ĂŒhe vĂ”i kaks aastat ka selle nn Ă”ige peo teinud. MĂ€letan vaid ĂŒhte aastat mil me sĂ”brannaga koos tegime kaks meie ĂŒhise sĂŒnnipĂ€eva pidu, kuna seltskonnad ei sobinud omavahel ning ei saanud seda karja kokku lasta. Kingitusi ma midagi ei saanud enda mĂ€lu jĂ€rgi aga oli rahvast ning oli pidu. TagantjĂ€rgi mĂ”istan, et oleks vĂ”inud olemata olla aga mis seal ikka.

Praegusel hetkel aga olen ma punktis, kus minu enda sĂŒnnipĂ€ev ei tĂ€henda mulle midagi. Nii oli ka eelmisel aastal. Mul ei ole isegi hetkekski tunnet tulnud, et ‘jee sĂŒnna’ vĂ”i midagi taolist. Nagu oleks tĂ€itsa tavaline pĂ€ev. Kalli tegi mulle kingitused ja tĂ”i megailusad lilled aga noh eriline tunne oli kĂŒll, kuid mitte sĂŒnna tunne. Ma vist ei olegi lihtsalt iseenda sĂŒnnipĂ€eva inimene, kuna Kalli sĂŒnnipĂ€eva ĂŒle olin elevil juba kuu enne kui see oli ning ‘jee Kalli sĂŒnna!’ tunne tuli ka kohe, kui kell sĂŒdaööd nĂ€itas ning Ă”ige kuupĂ€ev ette tuli.

Minu enda sĂŒnnipĂ€evad ei ole igatahes minule.

Kassidest plÀman ka, kuna nad on vÀikeste kuradite kari. Millest alustada?

Kunagi ma mĂ”tlesin, et oi issand jumal, kuidas saab inimene looma peale kuri olla? Loom on siiski loom ning tal ei ole mĂ”istust ja pahandusi korraldades ta ei saa ju aru. OK endiselt arvan ĂŒldiselt nii, kuid kuskilt vĂ”iks piir minna ju 😬

Esiteks Minikuradid hĂ€vitasid koridori tapeedi ja me peame selle kĂ”ik uue vastu vahetama, see on meeletu töö tĂ€nu selle koridori ‘disainile’ ehk ma olin parajalt pettunud neis. Lisaks Iiris arvab, et veekausi ĂŒmber ajamine on tema kutsumuseks ning pĂ”randale see kasuks ei tule.

JĂ€rgmisena otsustasid Minikuradid liidus suurte kuraditega, et psssh milleks inimestel asju vaja ning asusid kĂ”ike hĂ€vitama. Pea kĂ”ik mu taimed on hĂ€vitatud ning ka pea kĂ”ik nende juurde kuuluvad lillepotid on kildudeks. TĂ€na hommikul hĂ€vitati samuti ĂŒks ning ka eile.

Eile hommikul Ă€rkasin selle peale, et keegi justkui oleks mind silma pussitanud. Unesegasena ei saanud vĂ€ga aru midagi ning tundsin vaid hullu valu ning jĂ€rgmisel hetkel kappasid minust ĂŒle kaks Minikuradit. Asetasin sĂ”rmed silmalau peale ning mu kĂ€si tĂ€itus verega. Minikuradid pussitasidki mind silma, kui tore!

Sinna ĂŒmber tekkis ka sinikas ja mulje jÀÀb nagu ma oleksin peksa saanud. Great! TĂ€na olime Kalliga jalutamas ja ĂŒks vanatĂ€di vaatas meid ĂŒli imelikult ning ma kurtsin Kallile ka. Hetk hiljem mĂ”istsin mida see tĂ€dike vaatas ning noh karta on, et vaene tĂ€dike arvab mind koduvĂ€givalla ohver olema. PĂ”himĂ”tteliselt ju olengi 😩 Pagana minikuradid ma ĂŒtlen! Iiris ka koguaeg peksab mind ja pureb vahest lampi. SĂ€de on meil ainus nunnupallike aga talle meeldib inimestele lihtsalt persetpidi nĂ€kku istuda seega nagu tegu siiski praagiga.

Ma rohkem ei taha halada, kuna siia ma sellisel juhul jÀÀksingi. Nad on lihtsalt rĂ€iged saatanad. Pisi on kĂ”ige normaals tegelane kogu karjast seega plusspunktid talle đŸ˜» Teised ka ĂŒldiselt nummikesed aga ma praegu vĂ€ga pettunud neis. Tegelikult ĂŒldiselt on nad ikka kuradid :S

Ma pidin kĂŒll sajast asjast plĂ€mama, kuid tuli kaks. Ma nĂŒĂŒd krĂ”bistan melatoniini ja proovin uinuda, tahaks homme Ă€rkvel pĂ€eva 🙂

Õhtusöögi ajal avastasime, et Iiris on sĂ”bra saanud. Kuidas see tal Ă”nnestus? Ei tea. Ps: Kui keegi tunneb lahtise akna ĂŒle muret, siis nimelt on meil aknad ainult sel ajal avatud, kui ise juures oleme niiet pole vaja muretseda, kuna ma ise muretsen umbes kĂŒmne eest ette Ă€ra.

Lisa kommentaar

